Mieheni mielestä Didi on punkero
mutta Susanna sopiva. Olen tosi ärsyyntynyt tuosta asenteesta. Mitä mieltä olette?
Kommentit (21)
Ihan oikeassahan miehes on. Sekö sua ärsyttää?
Hänon toki hieman pyöreä mutta ihan normaalipainoinen ihminen ja minusta jotenkin söpö juuri siksi että ei ole mikään ruipelo.
niin siis on sitä mieltä että ruumiinrakenne jotenkin määrittää senkin kenen pitäis voittaa vai?
Eihän se Didi missään mallimitoissa ole mutta miksi tarviskaan olla.
Jos nyt ihan tähän ulkoiseen olemukseen keskitytään niin molemmat ovat mun mielestä omalla tavallaan tosi vetovoimaisia.
selkeästi, mutta silti viehättävämpi kuin selkeästi laiha Susanna.
Susanna taas on tosi hoikka, oikeastaan laiha. Ei kaikkien tarvitse niin laihoja olla. Minusta Susanna on kuitenkin paljon paremman näköinen kaikin puolin. Didi on pötkylä.
Kumpi sopii paremmin idoliksi nuorille, jopa lapsille?
Eiköhän Didi juurikin anna ymmärtää, että paino ei merkkaa mitään, kun taas toisaalta Susanna edustaa toista ääripäätä oieastaan kaikin puolin.
jos olisi pakko kropasta valita parempi niin toki Susanna, mutta siinä vaiheessahan se menee jo makuasiaksi. Eikä vaikuta mitenkään "paremmuuteen" kyseisessä kisassa.
Susanna normaali/hoikkavartaloinen. Mutta Didi on myös kaikessa pyöreydessään herttainen.
Susannan kroppa, Didin kasvot (laihempana) ja ääni. Didi voittaa 2 vs. 1
punkero. Muodokas toki.
En tiedä, että kuka valitsee kilpailijoille vaatteet, mutta mun mielestä se pinkkihaalari ei oikein ollut pukeva. Valitettavasti mulle tuli mieleen Miss Piggy.
Kantoi kyllä hyvin asun ja näytti viihtyvän siinä, mikä tietenkin on pääasia.
Iloinen, herttainen, viehkeä. Susanna, vaikka onkin laihempi, on enemmän poikamaisempi eikä niin naisellinen. Naisellisuus ei tule vähäisistä kiloista vaan eleistä, ilmeistä, tavasta liikkua ja kantaa itsensä.
Naisellisuus ei tule vähäisistä kiloista vaan eleistä, ilmeistä, tavasta liikkua ja kantaa itsensä.
miten?
Susannalla muuten parempi kroppa mut perse on ihan littana, poikien pylly.
Varmastikin kyseessä on osaltaan lapsenpyöreys. Mielestäni on todella ajattelematonta alkaa arvostelemaan tuon ikäisen tytön kroppaa. Eri asia, jos hän osallistuisi mallikilpailuun tms. mutta kyseessä on kuitenkin kilpailu, jossa on kyse lauluäänestä. Siinä ei pyöreydellä tai laihuudella ole mitään merkitystä.
viikkoja IDOLS ,mutta onko nää sittenkin missikisat?? Molemmat naiset niin luonnollisia ,että niillä ne on jo päässeet pitkälle.Ja kuinka monta on kertaa on kehuttu nuoren Didin ääntä ,lava esiintymistä ym? satoja satoja.Molemmat likat on taitavia ;) Onnea niille.Pistäkäs tähän perään suomalaisia ,ulkomaalaisia artisteja jotak EIVÄT OLE HOIKKIA mutta ovat silti saavuttaaneet paljon.Voin aloittaa esim Loiri on myynyt paljon levyjä,Koivuniemi ei nyt ole ihan hoikka.Sitten tämä tummaihonen nainen joka kuoli juuri tässä hiljattain....
Onhan tuolla Didillä lapsen pyöreyttä, miehesi on oikeassa.
todellakaan ole ylipainoinen!
On!
Didi on kauniimpi kasvoiltaan, olkootkin runsaampi muodoiltaan. Mitä hiton väliä, kaunis on aina kaunis!