83 euron äitiyspäiväraha
Jes! Kun vielä saatas kunnon kotihoidon kuntalisät, niin vois tehdä useamman lapsen peräkanaa - jos siis sais.
Kommentit (9)
no minunkin äitiyspäiväraha oli tuota luokkaa.. sairaanhoitaja olen. lapsia en hyvien tukien vuoksi kyllä tekisi...mutta olihan se ihan kiva ylläri että elintaso ei tipahtanutkaan lasten saannin myötä.
vanhempainraha on sitten pienempi, äitiysraha on vain ekat 3(?)kk.
raskausaikana. Paljon viikonloppuja. Puolen vuoden tulot n. 17500 e eli vuositulona n. 35 000.
Hoitoalan hommia. Tein kahdelle eri kunnalle ja yksityiseen hoitokotiin.
ekat kuukaude saan 108 e/pv
Ja vitonen oli ap, joka teki puolen vuoden aikana tyÖtä kolmelle eri työnantajalle.
ap
Kiva että oot tyytyväinen. Mulla on se alin raha 95 eur, eikä tällä nyt ainakaan rikastumaan musta pääse.
ekat kuukaude saan 108 e/pv
Ja vitonen oli ap, joka teki puolen vuoden aikana tyÖtä kolmelle eri työnantajalle.
ap
Sittenhän sinulla onkin asiat ihan hyvin =)
Kiva että oot tyytyväinen. Mulla on se alin raha 95 eur, eikä tällä nyt ainakaan rikastumaan musta pääse.
koska aiemmin olin opiskelija.
Satuin vain voimaan todella hyvin raskausaikana ja tykkäsin tehdä työtä. Jaksoin hyvin loppuun asti, eikä asiakkaita tarvinnut pelätä. Työnantajat suhtautuivat upeasti raskaana olevaan keikkalaiseen, joka välillä joutui vähän junailemaan siirtymisiään paikasta a paikkaan b.
Mä oon yrittätyyppinen henkilö.
Käsittääkseni vanhempainvapaan ja äitiysloman aikana ei makseta kotihoidontukea ollenkaan vai oonko ihan väärässä???
Mulla oli samansuuruinen päiväraha jolla eleli ihan kivasti kyllä :)
saat? mitä sun palkka on ollu? jos saa kateellisena kysyä..