paljonko meni vappujuomiin rahaa?
minulle meni 223e. ihan vaan omiin suihini. yh. ei ketään jakamassa shamppanjaa. mutta hyvää on:)
Kommentit (51)
Miehelle Olvin mäyris
Minulle Fanta zero 1,5l
Lapsille maitoa x litraa, mehua on valmiiksi kaapissa
Emmä tiiä, paljonkohan nuo tekee?
Mulla meni varmaan jotain 2,5 euroa Pommaciin. Lisäksi sokerit, fariinisokerit, hiivat ja sitruunat simaan eli ehkä yhteensä jotain 5 e.
Itselleni ja miehelle puoliksi yksi 9,90 euroa maksanut viinipullo. Lisäksi 2 pulloa kaupan simaa ja läjä pillimehuja.
Alle 10€ meni sima tarvikkeisiin.
En muuten koskaan laittaisi tuollaista summaa juomaan. Yh olen minäkin mutta mieluummin käytän ylimääräiset rahani mm. matkusteluun tai sijoittamiseen.
kokis,karpalolonkero ja 2 siideriä.siiderit vielä jäljellä ja kokistakin on :)
ei meillä ole huomioitu vappua mitenkään. siis 0€ vappujuomiin. maitoa ja vettä juodaan ihan joka päivä. 2aik+2lasta.
o euroa. Olen nuhainen ja juonut Finrexiä, jota löytyi kaapista.
ostin yhden maidon eilen. ei kai se mikään vappujuoma ole mutta sitä meillä on juotu eilen ja tänään. ja vettä tietty mutta ei oo tullu vielä vesilaskua eli en tiiä...
3 pulloa viiniä. Olutta oli kaapissa (sillin kaveri).Työnantajalta sain "taas" shamppanjapullon.
Nyt odotellaan vieraita sillilounaalle. Ja tietysti munkkeja jälkkäriksi.
maksoi 15 euroa. Lisäksi minulle oli pieni pullo Frezzaa,2,9 euroa ja miehelle 4 lonkeroa noin 10 euroa. Lapsille 2 pack limua,josta joi tosin naapurinkin lapset 5 euroa ja siman teni noin 5 euroa.
Yhteensä noin 38 euroa.