Laitoin fb:ssä toisen kaveripyynnön, kun ekaan ei tullut vastausta
Kommentit (12)
Mutta pyyntö on hylätty, joten ei varmaan toistakaan hyväksy. Miksi niin kovasti haluat tämän ystäväksesi?
itse en ole ottanut kavereiksi esim. kaikkia yläasteaikaisia tuttuja. Haluan pitää kaverilistallani vain sellaiset ihmiset, joiden kanssa olen oikeasti (ollut) tekemisissä. Ei millään pahalla. Ihan jees tyyppejä ne on olleet, mutta en tuntenut heitä sen kummemmin silloin, enkä tunne nytkään.
Vaan poistin sen itse, kuukauden roikkumisen jälkeen.
Ap
Mutta pyyntö on hylätty, joten ei varmaan toistakaan hyväksy. Miksi niin kovasti haluat tämän ystäväksesi?
kuten sanoin, ei hylännyt pyyntöä, muttei hyväksynytkään. En halua häntä erityisesti kaveriksi, mutta ajattelin, että hän oli joskus mulle tärkeä, ja haluaisin kuulla hänen kuulumisensa, kai.
Et ole vittumainen, mutta
vaikutat vähän epätoivoiselta,
ei voi mitään.[i/]
Käy fb:ssä noin kerran kahdessa kuukaudessa, joskus voi mennä pidempäänkin.
Pitäisikö mun sittenkin poistaa tuo..
Mun ois syytä perua toi kaveripyyntö?
Laita ennemmin viestiä, jossa sanot, että ajattelit ihmistä ja mietit mitä sille kuuluu. Minä ainakin vastaisin tuollaiseen, vaikka olisinkin hylännyt pyynnön. Monet pyynnöt tulee tyypeiltä, joitten ajattelen vain keräilevän kavereita.
Jos siis taustalla on vilpitön halu olla taas yhteydessä, niin kannattaa ainakin kokeilla. Jos ei silti vastaa, niin ainakin voit unohtaa tyypin lopullisesti.
niin ei sua kaverikseen halua.
FB:ssä on vähä huono tuo kaveripyynnön hylkäys, kun ekan kerran hylkää sen, niin jää kuitenkin sinne piiloon roikkumaan ja pitää osata poistaa siis kokonaan.
Se oli hylätty jos pystyit laittamaan uuden. Epätoivoista.