Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on teidän työpaikan kahvitauolla käytävästä keskustelusta typerin aihe?

Vierailija
30.04.2012 |

Joku aihe mitä muut innoissaan jankkaa, mutta ei vaan kiinnosta sinua, suorastaan ärsyttää.

Meillä se on kutominen. Aina joku päätyy siihen keskustelunaiheeseen ja kertoo, kuinka monta kerää on mitäkin lankaa ostanut ja mitä niistä suunnittelee.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten AINA jos jonkun nimi on jäänyt vahingossa työvuorolistoista pois niin sen jonkun täytyy letkauttaa nokkelana "Se on sitten vapaapäivä!" ja muut naureskelee hassulle jutulle.

Ja meillä siis ei ilmene vapaapäiviä noin vaan, vaan aina jos se nimi puuttuu niin se on vaan vahingossa jäänyt pois.

Vierailija
2/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 5 minsaa aiheesta oliko Esko Aho Suomen nuorin presidentti. Ei hemmetti, vieläkin naurattaa kun se yksi korkeakouluharjoittelija yskäisi ja sanoi, että eikö se Aho jäänyt kakkoseksi vaaleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun eläkkeelle jääneen, ja sitten alkaakin kaikkien eläkkeelle jääneiden muistelu. Eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole, mutta kun ei tunne kyseisiä henkilöitä, niin on se ikävystyttävää.

Vierailija
4/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tooosi mielenkiintoista.

Vierailija
5/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais tauolla vatvoa työasioita.

Vierailija
6/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kiinnosta

Vierailija
7/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on käyty pelaamassa (mielellään ulkomailla) ja kuin on mennyt

plääh, ei golf innosta yhtään, eikä jaksais niitä jorinoita kuunnella

Vierailija
8/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko se iso, pieni vai normaali ikään nähden.

Vierailija
9/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siis kamala kun mä olen lihonut, katsokaa nyt tätä vatsamakkaraa..." Ja joo, ehkä joku on lihonut kilon, mutta kun on edelleen melkein alipainoinen, niin aika tylsää kuunneltavaa.

Vierailija
10/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä seuraa mitään urheilua eikä vois vähempää kiinnostaa.

Kauhulla odotan taas kun tulee aiheeksi lätkä.

Vierailija
11/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IT-osastolla mutta en tällainen koodaajanörtti, joita siis kollegani ovat. Ihan kivoja ja huumorintajuisia ovat toki kaikki, mutta eivät kykene ylläpitämään vastavuoroista keskustelua esim. lounaan syömisen ajan.

Enkä minä tiedä mitään heidän kiinnostuksenkohteistaan, joku harrastaa jotain tietyntyyppistä valokuvausta (mutta ei siitäkään kerro koskaan mitään), ja toiset sitten juttelee keskenään kaikenlaisista jännistä teknologisista saavutuksista. Kyselen ja koittelen päivästä toiseen ja oikein nyhdän kysymyksilläni jutunjuurta, mutta vastaus on aina "ei" tai "joo" eikä kukaan ole koskaan esittämässä mitään vastakysymyksiä. Edes kohteliaisuudesta.

Kai ne sitten tykkää syödä hiljaisuudessa, tai jotenkin ajattelevat ettei minua heidän insider-juttunsa kiinnosta. iPhonen ruutua vaan tuijotetaan.

Tai no kerran juteltiin enemmän kun yks kundeista oli menossa naimisiin ja etsi bändiä ja matkavarauksia jenkkilään ja sen sellaista, niin siitä kyllä osattiin jutella. Ai niin ja autoista nyt voi aina jutella.

Mutta olen sinnikäs ja varmasti saan heidät jonain päivänä kuorestaan.

Vierailija
12/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuinka monta amppelitomaattia kukakin on laittanut kasvamaan. Ja sitten syksyllä lasketaan että monta tomaattia tuli ja oliko ne vihreitä vai punaisia.

Vierailija
13/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi typerä ämmä on jauhanut aiheesta jo muutaman viikon.

Vierailija
14/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan.

Vierailija
15/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää ihan loputtomasti juttua niistä...

Vierailija
16/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä ja tämä asia tehtiin hänen sadassa edellisessä työpaikassaan.

Vierailija
17/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä harjoittelupaikassani (opiskelen sh:ksi) tauoilla jauhettiin aina sitä, mitä tilata Dermosililtä jouluksi. Henkilökunnan työaika päättyi neljältä, vaikka kahdelta työt oli jo tehty, ja kaksi tuntia vielä työpäivän päätteeksi pohtivat Dermosil-tilaustaan.

Vierailija
18/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IT-osastolla mutta en tällainen koodaajanörtti, joita siis kollegani ovat. Ihan kivoja ja huumorintajuisia ovat toki kaikki, mutta eivät kykene ylläpitämään vastavuoroista keskustelua esim. lounaan syömisen ajan.

Enkä minä tiedä mitään heidän kiinnostuksenkohteistaan, joku harrastaa jotain tietyntyyppistä valokuvausta (mutta ei siitäkään kerro koskaan mitään), ja toiset sitten juttelee keskenään kaikenlaisista jännistä teknologisista saavutuksista. Kyselen ja koittelen päivästä toiseen ja oikein nyhdän kysymyksilläni jutunjuurta, mutta vastaus on aina "ei" tai "joo" eikä kukaan ole koskaan esittämässä mitään vastakysymyksiä. Edes kohteliaisuudesta.

Kai ne sitten tykkää syödä hiljaisuudessa, tai jotenkin ajattelevat ettei minua heidän insider-juttunsa kiinnosta. iPhonen ruutua vaan tuijotetaan.

Tai no kerran juteltiin enemmän kun yks kundeista oli menossa naimisiin ja etsi bändiä ja matkavarauksia jenkkilään ja sen sellaista, niin siitä kyllä osattiin jutella. Ai niin ja autoista nyt voi aina jutella.

Mutta olen sinnikäs ja varmasti saan heidät jonain päivänä kuorestaan.

Nää on niin näitä. Osa nörteistä tottuu kun aikansa niitä jututtaa ja sillä tavalla saa ne huijattua avautumaan. Loputtomilla kysymyksillä saa tietää jotain ja aikanaan osaa yhdistellä asioita ja saa sen kautta ne jotenkin käyttämään ehkä jopa kokonaisia lauseita. :D

Ikävä kyllä noi on kuitenkin poikkeuksia. Suurin osa ei osaa edes lounaskeskustelua naisten kanssa vaikka olis miten monta vuotta samassa duunissa. :/

Terveisiä IT-alalta, 23 vuotta takana ja varmaan miljoona edessä. :D

Vierailija
19/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naureskella edellisillan Viidakon tähtösiä tai Supermarjoa, niin eiköhän tiukkapipot kääkät ala siunailla ja tuhahdella miten typeriä ohjelmia ne ovat. Eivät itse TIETENKÄÄN ole moista paskaa katsoneet.

Vierailija
20/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- laihdutus ja varsinkin se edellisen illan syömisten kertaus ja tätä harrastaa vain yksi nuori kamppailulajia harrastava mies! Tylsäääää..

-Dermosil ja Oriflame sekä lasten joukkueiden hyväksi myytävä krääsä

-alapäähuumori, pari henkilö harrastaa tätä aina, siis asiasta kuin asiasta. Joku sanoo jonkun normaalin sanan, niin nämä tietyt saavat väännettyä siitä niin hauskan jutun, että sitä naureskellaan ja heitetään "miten sä nyt tolleen, siitä on puhe mistä on puute jne"

-flunssa, olipa taas vuosisadan pahin flunssa. Mulla oli ehkä keltasempaa räkää kun sulla ja yskin 3 minuuttia pidempään kerralaan kun sinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme