Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö karpatessa laskea kaloreita???

Vierailija
30.04.2012 |

Pidän hiilarit noin 50-100 g. Oon 173 cm ja läskipainoni on 92 kg. Oon nyt syönyt 1400-1700 kcal päivä. Nälkä, päänsärky ja karkinhimo on hirvee. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin. Laihduttanut oon viikon, karpannut ehkä neljä päivää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät auttaa karkinhimoon ja porkkanassa on vähän kaloreita.

Vierailija
2/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö alussa niin että nälkä ja himot lähtee. Himot lähtee parhaiten totaalikieltäytymisellä, itselleni sopii alkuun induktiotyyppinen ratkaisu, eli pitää parisen viikkoa hiilarit alle 20g. Sitten kun ketoosi iskee päälle huomaat että ruokahalu vähenee, se onkin juuri ketoosin idea ja ihanuus. Siitä sitten rupeat nostamaan hiilareita sellaisella 5 grammalla viikossa, kunnes pääset itsellesi sopivaan tasoon, niin että himot ei tule takaisin ja että paino jatkaa tippumistaan.

Maailman pahimpana sokeriaddiktina sanoisin että älä ainakaan yritä taltuttaa niitä himoja lisäämällä hiilareita, minulla se tarkoittaisi muutosta ojasta allikkoon. Kannattaa mieluummin vain vetää sinnillä läpi ne ensimmäiset, kauheat päivät.

Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää liikuntaa.

Vierailija
4/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis söitkö pelkkää lihaa??? Mä olen ollut pari vuotta sitten karppauksella, 50 grammaa riitti ketoosiin menoon. Kai mä vaan sinnillä vedän. En muistanut, että tää laihduttaminen on näin vaikeaa! Ei ihme, että oon näin läski, ku en oo vuosiin laihduttanut. ap

Vierailija
5/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa lihaskuntoa.

Vierailija
6/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö raejuustoa, hyvin pitää nälkää. Muista kasvikset. Ja syö kaikkea, myös leipää (mutta ei pullaa ja valkoista leipää)

eli kaikkea kohtuudella. Muista myös hyötyliikunta.

T:178cm/63kg (laihdutin syömällä)

Vierailija
7/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tapa laihtua ilman nälkää, sopii liikunnalliselle ihmiselle.

Vierailija
8/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ruokahalun säätely toimii karpatessa niin hyvin että ei syö liikaa kunhan vaan pitää hiilarit alhaalla, ilman kalorien laskemista. Mutta jos paino ei ala laskea lainkaan niin voi olla tarpeen alkaa tarkastella sitä kalorinsaantia ja rajoittaa sitä.

Vierailija
9/9 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan kalorimäärät eivät ylitä kulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän