Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen,että miehelläni on jokin persoonallisuushäiriö.

Vierailija
30.04.2012 |

On jotenkin kauhean epäluuloinen ja mustasukkainen kaikesta mitä teen, vaikka en tee mitään sellaista,mistä olisi syytä olla. Itse on totaalisen epäluotettava, holtiton, on ollut väkivaltainenkin. Tekee itse mitä tahtoo, katoilee useksi päiväksi. Ei tunne empatiaa edes lapsia kohtaan. Unohtaa toisten merkkipäivät, mutta pitää omiaan tärkeinä ja suuttuu, jos ei muisteta, vaikka tosiaan ei itse muista/välitä toisten perheenjäsentensä merkkipäivistä.

Onkohan epävakaa, epäluuloinen, narsistinen vai mikä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen sitä mieltä, että ei sillä diagnoosilla niin merkitystä ole (ne on ihmisten keksimiä järjestelmiä vaan), oleellisempaa on se käytäntö. Se että toinen on ihan kuspää eikä osoita motivoituneisuutta parantaa käytöstään. Diagnoosit on siinä aika toissijaisia mun mielestä.

Vierailija
2/3 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut että sellaiset ihmiset jotka on itse epärehellisiä ja pettää, olettavat että kaikki muutkin tekevät sitä.

Eli ikävä kyllä luulen että sun miehellä on suhde, ja siksi epäilee että sullakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialat sillä vaihtelee laidasta laitaan. Oikeastaan olisin valmis eroamaan muuten, mutta mies on minusta niin mustasukkainen, että varmaan tappaisi, jos itse alkaisin seurustella jonkun kanssa. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi