Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvansiirto rintoihin

Vierailija
15.12.2013 |

Onko kenellekään tehty? Kokemuksia kertokaa!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan käyny vatsarasvan poistossa?

Vierailija
22/62 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suliko rinnoista paljon rasvaa pois leikkauksen jälkeen? Olen ymmärtänyt, ettei siirretty rasva säilyisi rinnoissa pitkään.

Rintoihin laitetaan enemmän rasvaa kuin mikä on lopputulos juuri siksi että kaikki ei jää. Mutta kyllä sinne lopullisesti jäi 1-2 kuppikoon verran enemmän. Muistaakseni rasvaa laitettiin 2-3dl/rinta. Yhteensä rasvaa otettiin vatsasta 1l ja oli varaa ottaa kun se oli sellainen röllykkä eikä sopusuhdassa muuhun kehoon nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan käyny vatsarasvan poistossa?

Minulta siirrettiin vatsasta rasvaa rintoihin. Kivat tissit tuli ja vatsa on nyt hieman pienempi. Mulla oli kyllä mistä ottaa ja olisi vieläkin.

Vierailija
24/62 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö tämä ihan oikeasti. Minulla vahvasti sellanen tunne, että nämä vaan piilomainosta klinikoille.

Vierailija
25/62 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ootte näissä toimenpiteissä käyneet? Voisko ihan klinikan nimiä mainita, niin hyvät kuin huonotkin kokemukset, ja hinnat myös? Kiitos jos viitsitte, nimittäin tämän palvelun tarjoajia on yllättävän paljon ja kaikilla yhtä hyvät nettisivut....

Vierailija
26/62 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilkka Peltoniemi - The Best

Vierailija
27/62 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/62 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haluaisin kuulla suosituksia paikoista missä käyty?

Vierailija
29/62 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suurennatte rintojanne? Voin isorintaisena naisena kertoa teille, että jokainen mies pitää enemmän pienistä rinnoista. Olisitte tyytyväisiä niihin.

Vierailija
30/62 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suurennatte rintojanne? Voin isorintaisena naisena kertoa teille, että jokainen mies pitää enemmän pienistä rinnoista. Olisitte tyytyväisiä niihin.

Useimmiten ei ole kyse että haluaa isot rinnat vaan rintojen ulkonäöstä. Itse otin implantit että saisin pyöreämmät rinnat, en ottanut sen takia että halusin isot rinnat.

Vierailija
31/62 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän vanhan ketjun, koska on itsellekin nyt ajankohtainen :)

Vierailija
32/62 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
33/62 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilkka Peltoniemellä menossa, tuskin maltan odottaa :) Olisi kiva kuulla lisää näitä teidän kokemuksianne itse operaatiosta, toipumisesta ja tulosten pysyvyydestä.

Vierailija
34/62 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
35/62 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän vanhan ketjun. Itsellä operaatio mietinnässä, kun luin tästä uutisen äskettäin.

Vierailija
36/62 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista lisää. Itsellenikin ajankohtainen asia. Kiinnostaisi kuulla varsinkin rintojen kehityshäiriön omaavien kokemuksia..

tubutissi

Vierailija
37/62 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
38/62 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipumisaika kiinnostaisi, onko täällä rasvansiirto-operaatiossa käyneitä?

Vierailija
39/62 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii ainakin kaksi siirtoa, että pysyy eli rahaa pitää varata kahteen kertaan.

Toipuminen liki kivutonta, mutta tukiliivit ja varominen tukalaa. Arvet minimaalisen pieniä pisteitä eikä ne näy kuin hieman ruskettuneella iholla. Lihominen pullistaa ja laihtuminen vähentää rinnoista rasvaa. Kylmää täytyy varoa heti siirron jälkeen muutaman päivän.

Riippuu omista rinnoista miltä näyttää siirron jälkeen ja toisilla tarttuu enemmän kuin toisilla. Rumista ei saa kauniita. Kauniista saa kauniimmat.

Vierailija
40/62 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva valuu takaisin peppuun 😣