Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta! Oletko sinä sellainen ihminen...

Vierailija
21.02.2014 |

... joka on niin saatanan tyhmä, että ei osaa näyttää vilkkua poistuessaan liikenneympyrästä? Mistä luulet tyhmyytesi johtuvan? Tiestikö, että liikenteessä on myös muita autoilijoita kuin sinä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole

Vierailija
2/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta joskus on kyllä jäänyt vilkuttamatta ihan vahingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen ihminen.

Vierailija
4/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan päivittäin parin liikenneympyrän läpi, ja tämä tietty sääntö on suomalaisille ylitsepääsemättömän vaikea käsittää ja sisäistää. Tai sitten se kyllä muistetaan, mutku "ei täs nyt tarvii, en mä jaksa".

Vierailija
5/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantairage? Itseäkin jossain vaiheessa otti pattiin kun toiset eivät osanneet käyttää vilkkua, mutta sitten aloin katsomaan vilkun lisäksi autojen renkaita, niistä näkee jatkaako auto ympyrässä vai onko poistumassa.

Vierailija
6/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Ärsyttävimpiä ovat taukit jotka vilkuttavat mennessään liikenneympyrään mutta sitten eivät, kun poistuvat sieltä, aargh!

Vierailija
7/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus. En aina jaksa tai muista, varsinkin jos ei ole yhtään autoa odottamassa ympyrääntuloa. Pahoitteluni! Yritän parantaa tapani :-)

Vierailija
8/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:43"]

Ajan päivittäin parin liikenneympyrän läpi, ja tämä tietty sääntö on suomalaisille ylitsepääsemättömän vaikea käsittää ja sisäistää. Tai sitten se kyllä muistetaan, mutku "ei täs nyt tarvii, en mä jaksa".

[/quote]

Asun Turkissa ja suomalainen liikennekäyttäytyminen on kuin oppikirjasta, jos tänne verrataan. En ole Terhi Alanya..

Vierailija
9/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun niihin jotka TÖÖTTÄVÄT tollasille saatanan törpöille ja näytän keskaria. Tommoset DORKAT tekee niin saatanan agressiiviseks liikenteessä että on parempi olla ajamatta kokonaan. Pori-Ulvila akseli on suomen PAHIN jossa luuserit ei edes tiedä autossa olevan vilkkua!!!!