Tunnusta! Oletko sinä sellainen ihminen...
... joka on niin saatanan tyhmä, että ei osaa näyttää vilkkua poistuessaan liikenneympyrästä? Mistä luulet tyhmyytesi johtuvan? Tiestikö, että liikenteessä on myös muita autoilijoita kuin sinä?
Kommentit (9)
Ajan päivittäin parin liikenneympyrän läpi, ja tämä tietty sääntö on suomalaisille ylitsepääsemättömän vaikea käsittää ja sisäistää. Tai sitten se kyllä muistetaan, mutku "ei täs nyt tarvii, en mä jaksa".
Perjantairage? Itseäkin jossain vaiheessa otti pattiin kun toiset eivät osanneet käyttää vilkkua, mutta sitten aloin katsomaan vilkun lisäksi autojen renkaita, niistä näkee jatkaako auto ympyrässä vai onko poistumassa.
En! Ärsyttävimpiä ovat taukit jotka vilkuttavat mennessään liikenneympyrään mutta sitten eivät, kun poistuvat sieltä, aargh!
Olen joskus. En aina jaksa tai muista, varsinkin jos ei ole yhtään autoa odottamassa ympyrääntuloa. Pahoitteluni! Yritän parantaa tapani :-)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:43"]
Ajan päivittäin parin liikenneympyrän läpi, ja tämä tietty sääntö on suomalaisille ylitsepääsemättömän vaikea käsittää ja sisäistää. Tai sitten se kyllä muistetaan, mutku "ei täs nyt tarvii, en mä jaksa".
[/quote]
Asun Turkissa ja suomalainen liikennekäyttäytyminen on kuin oppikirjasta, jos tänne verrataan. En ole Terhi Alanya..
Mä kuulun niihin jotka TÖÖTTÄVÄT tollasille saatanan törpöille ja näytän keskaria. Tommoset DORKAT tekee niin saatanan agressiiviseks liikenteessä että on parempi olla ajamatta kokonaan. Pori-Ulvila akseli on suomen PAHIN jossa luuserit ei edes tiedä autossa olevan vilkkua!!!!
En onneksi ole