Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YO-juhlat vain aikuisten kesken?

Vierailija
30.04.2012 |

Voinko vain kutsua aikuiset ja melkein aikuiset siis ei alle 5-vuotta vieraita, koska edelliset YO-juhlat oli katasrofi Vieraana oli lapseni serkku-likka 3 vuotta, joka repi kaikki kukkivat kukat ja talloi istukset(olin rajanut kivillä hennot taimet) ei auttanut. Sisällä kyseinen likka purki kirjahyllyn etsien kissakirjoja. Sitten juostaan kadulle kuin "päätönkana" etuovesta. Olin järjestänyt pöytiä ns etu- ja takapihalle. Vanhemmat eivät vaivautuneet kieltämään tai huolehtimaan lapsesta, joten meille jäi pahamaku sotkusta ja kaaoksesta. Siis voinko kutsua vain aikuiset? "Hulivililikan" äiti on lapseni kummikin. Hän on siis iäkäs about 40 v. Jotenki on pakko kutsua. Miten muotoilen juhla ei lastenjuhla vaan juhlitaan eräänlaista oppiarvoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kuuluvat perhejuhliin, eikä ole reilua rajoittaa kutsua kaikilta lapsilta vain tämän yhden huonotapaisuuden vuoksi. Jos äitinsä on niin törppö ettei ymmärrä katsoa lapsensa perään, niin sanot hänelle suoraan, että "menisitkö katsomaan ettei lapsesi sotke itseään / riko paikoja / juokse auton alle, minulla on tässä tarjoilujen kanssa niin paljon puuhaa etten pysty lapsenvahtina toimimaan"

Vierailija
2/3 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se pitää kutsussa selvästi ilmoittaa. Ja olla valmis siihen, että joku jää pois (vaikka tuo kummitäti) jos ei halua tai saa järkättyä hoitajaa.

Miettisin, kannattaako moinen yhden kauhukakaran takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla. niin ei istutukset kärsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän