Voihan pee, Cerazette-pillerit loppu koko Suomesta
ehkä ens viikolla tehdas toimittaa lisää. Onneks en oo kauhean myöhään liikkeellä, on mul vielä 8 pilleriä :D
Kommentit (34)
node.k@hotmail.com.sinne voi laittaa viestiä.
laitan sulle mailia, kun se kolmen levyn omistaja varmaan laittaa ap:lle.
T: se jolla on vain vajaa levyllinen..
ja miten sen saa? pyytää reseptin? mä en oo tienny että loppuu. mulla yks luiska jäljellä
mietin, aloitetaanko av:lla parin kuukauden päästä "Cerazette-vauvat" -ketju ?
Siis 10 kk päästä meillä on "Helmikuiset Cerazettet" ryhmä tai jotain ;)
Toivon kuitenkin, että saatte ehkäisynne kuntoon.
Minä sain vielä viime viikolla 3kk paketin rinnakkaisvalmistetta :) Siis ihan sama nimi mutta eri pakkaaja kuin normaalisti.
Onko kellään tietoa koska noita on tulossa lisää? Mietin vaan että on lääkäriaika ensi viikolla, pitääköhän pyytää joku toinen resepti... Tosin yhdistelmäpillerit ei käy, ja minipillereitä ei kai ole muita merkkejä.
... tuolla ylempänä olikin vastauksia.
t.33
Cerazettea tulee alustavasti Toukokuussa ja samaa rinnakkaisvalmistajan pakkaamana varmaan samoihin aikoihin. Desogestrel Sandoz on vastaava, mutta ei suoraan vaihtokelpoinen, joten siihen tarvitsee uuden reseptin tai apteekkilaisen soiton lääkärille.
Tosin yhdistelmäpillerit ei käy, ja minipillereitä ei kai ole muita merkkejä.
Minipillereitä on myös muita merkkejä. Menekki marginaalinen, kun cerazettella tämä neuvolan ilmainen jakelukanava synnyttäneille sen ensimmäisen paketin osalta.
Ja minä kun luulin että olen aina ylivarautunut kun haen uuden paketin aina ajoissa. Nyt kun toimituskatkos on jatkunut ilmeisesti maaliskuun lopusta niin alkaa tehdä tiukkaa.
Kelpaakohan apteekissa kun lääkäri on näemmä vain kirjoittanut Cerazette-reseptiin mustekynällä vaihdoehdoksi Desogestrelin..?
Tosin mietin jo että josko sitä pitäisi taukoa koko ehkäisystä kun onhan tätä 10 vuotta napsittu.
syyskuussa ei ainakaan ollut mitään vaikeuksia. Cerazettepaketti tuli kuin apteekin hyllyltä, kun vaan reseptiä vähän vilautti.
mulla vielä reilu levyllinen jäljellä, mutta täytyy ensi viikolla sit marssia apteekkiin jos taas loppuvat.
ja pyysin reseptin Melianeihin. Ei ne Cerazetet sopinu mulle alun alkaenkaan...
No tässä ketjussa on nyt parikin (myös minä) tarjoutunut lähettämään niitä ihan ilmaiseksi mutta ei tunnu kelpaavan.