IS: Nainen älä tee näin Turkissa
http://www.iltasanomat.fi/matkat/nainen-ala-tee-naita-asioita-turkissa/…
En aiokaan, koska en Turkkiin ikinä matkustasi.
Kommentit (5)
Kuulotsaa kyllä vähän oudolta. Kyllä niissä yleisimmissä turistikohteissa voi käyttäytyä yksinäinen nainenkin ihan kuin muissakin etelänkohteissa eikä tarvitse tuommoisia noudattaa. Olen itse käynyt Antalyassa ja ihan normaalisti siellä sai olla.
..tuolla listalla nyt mitään hirveen ihmeellistä ollut..
käyn etelänkohteissa ihan tarkoituksella hakemassa nuorta viriiliä seksiseuraa (olen itse keski-ikäinen ja ruma ja lihava) joten kyllä sitä vähän flirttailla täytyy että rantaleijonia löytyy :D Ja sieltä tosiaan löytyy pari-kolmekymppistä rakastajaa tämmöiselle haahkallekin.
Pääpiirteittäin Turkki on melko länsimaalainen maa. Istanbul ja Marmaris on tullut tutuksi. Marmariksessa oli rantapoikia, jotka olivat ihan järkyttäviä, ja kaupustelijat olivat rasittavia....mutta siitä onkin jo yli 15v kun siellä kävin. Kuulemma rantalomakohteetkin ovat nykyään siivompia. Ja pohjoismaalaiset naiset ovat kyllä ihan itse maineensa siellä pilanneet gigoloiden parissa vehdatessaan!
Istanbul oli aivan ihana, mielenkiintoinen kaupunki ja ihmiset siellä todella ystävällisiä. Siellä oli yllättävän siistiä, joitakin ränsistyneitä rakennuksia lukuunottamatta. Basaarien myyjät eivät ahdistele, siellä saa kulkea ihan rauhassa. Yöelämään en tutustunut, joten siitä en osaa sanoa mitään. Ei tulisi mieleenkään flirttailla turkkilaisten miesten kanssa, mutta toki hymyilen ja juttelen ihan kuin kIkille muillekin, jos siltä tuntuu.
Suosittelen kaikille Istanbulia, on upea paikka ja PALJON milenkiintoisempi kuin rantalomakohteet! Mutta toki rantapaikoistakin voi tehdä retkiä mielenkiintoisiin paikkoihin, Turkki on niitä täynnä, Kappadokia olisi pakko vielä joskus nähdä!
mistä ne näitä oikeesti repii? Turkissa asuvatkin nauraa partaansa näille.