Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu tosi ikävältä, kun mies lähtee illalla pippaloimaan..

Vierailija
30.04.2012 |

Itse jään kotiin lapseni kanssa. Yksinäinen vappu siis tulossa. Lapselle tietenkin koetan kaikkea kivaa järjestää..koristella kotia, leipoa munkkeja jne.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan kamalaa olla noin riippuvainen tai takertuvainen.

Meillä voi aikuiset ihmiset bailata vuorollaan ihan rauhassa, eikä lasten kanssa jäävä tosiaankaan jää vinkumaan kotiin, vaan yleensä tehään jotain spesiaalikivaa lasten kanssa, ja osataan iloita siitä että puolisollakin on kivaa toisaalla.

Vierailija
22/28 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaus ei ole ensimmäinen noista, niin kannattaa ottaa rauhallisesti, varsinkin kännisen äijän kanssa. Mitäs sitten, kun mies toteaakin jurrissa, että tämä on hänen kotinsa ja ennen lähdet sinä, kuin hän?

Nukkukoon yönsä vaikka sohvalla, ja aamulla sitten katsotaan, kuka lähtee ja minne.

Muuten saa aikaan vain tappelun, entistä pahemman välirikon ja pahimmassa tapauksessa sattuu.

Turhaa draamaa kannattaa välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kannata ihmetellä ja itkeä kun mies haluaa erota ja sillä on toinen nainen. Ei kukaa mies jaksa katsoa tollasta kotiin sitomista. Joulu on erikseen, mutta kyllä vappu on ihan biletys juttu. Jos ei usein sitä viinaa ota niin mitä pahaa siinä on jos ne munkit ja simat jää kotona juomatta. T: mamma viihteeltä

Vierailija
24/28 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole oikein sisäistänyt perheellisen roolia vielä? Tylsäähän tuo on mutta ehkä se miehesi siitä vielä joskus kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
25/28 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin on omia mutta he eivät vietä vappua meillä joten lähtee sitten juhlimaan. Erityisen kurjalta tämä tuntuu, kun parisuhteemme on voinut huonosti ja minä olen ollut sairaana enkä haluaisi olla ainoa aikuinen talossa juuri nyt.

Ja mies käy siis aina monta kertaa kuukaudessa "viihtellä" eli kyse ei ole siitä, että kävisi vain harvoin..Ap

Vierailija
26/28 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies lähtee pakoon kun kotona on jo valmiiksi kurja fiilis.

Vierailija
27/28 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voiskin olla vähän ikävää.

Vierailija
28/28 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies lähtee vappuileen ja itse jään kahden lapsen kanssa kotiin..vitun perseestä sanon minä! vitun miehet mulkut, miten ne luulee et niitten elämä voi jatkua samanlaisena kuin enne nlasten syntymää..??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän