Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa tekemistä lapselle ja lapsenvahdille?

Vierailija
29.04.2012 |

Moi!

Me ollaan miehen kanssa huomenillalla lähdössä ystäväni vappujuhliin, ja lapseni (5.v ja 3.v) jäävät kolmistaan sukulaistytön (15.v) kanssa. Tarkoituksena on että tyttö jää yöksi, vaikka ei aiota pitkään olla.

Kysymys onkin, että mitä syötävää laitan lapsille ja lapsenvahdille? Pitäis olla jotain helposti lämmitettävää...

Entä mitä tekemistä keksin? Ajattelin lastenelokuvan vuokraamista, lapsenvahti voi esim. pelata läppärillä kun lapset katsoo leffaa, entä mitä muuta tekemistä?

Kaikki ideat otetaan vastaan! (:

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuaksi esim. suolasta piirakkaa, mitä voi lämmittää mikrossa. Varaisin myös jotain herkkuja, kuten jätskiä tai muffinsseja.

Vierailija
2/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffaa? Onhan se lapsille kivempaa, että katsoo niiden kans ja etkös kuitenkin maksa sille palkkaa lasten kanssa olemisesta, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suolainen piirakka vois olla hyvä! Ainakin helppo ja nopea lämmittää! Jätskiä onkin jo pakastin täynnä ;)

Vierailija
4/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan kyllä palkka, 30 €

Mietin vaan, että tuskin 15.v jaksaa mitään Late Lammasta tai Palomies Samia katsoa...

Vierailija
5/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapset ulos. Siinä menee aika nopeasti. Onko teillä oma piha tai jokin leikkipuisto lähellä? Leffa on ihan hyvä idea myös.

Syötävää - ajattelitko ihan lämmintä ruokaa vai vaan jotain pientä? Jos lämmin, niin varmaan joku makaronilaatikko olisi aika hyvä. Tai vaikka itsetehty pitsa.

Vierailija
6/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että tuskin 15.v jaksaa mitään Late Lammasta tai Palomies Samia katsoa...

Olen 29v, ja olen aina tykännyt piirretyistä =D

Leijonakuningias ja muut Disneyn klassikot, Shrek, Ice Age...

Ja Late Lammasta on mukavaa katsella, samoin Wallace&Gramoit =D

Vierailija
7/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas vinkeistä!

Pihalla olo vois kans olla hyvä idea, kun meillä on iso piha. Lapsenvahti tulee kuuden aikaan, joten mietin että lähinnä pientä iltapalaa. Pizza tai piirakka vois olla hyvä, mutta mitä kolmevuotiaalle? Ei syö pizzasta kun päälliset....

Vierailija
8/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus nuorista lastenvahdeista on, että kannattaa mielummin olla ainakin alkuun tiekempi ja vaati tietyt jutut, niin sit on helppoa myöhemmin höllätä. Jos alkuun on liian mukava ja antaa kauheesti vapauksia, niin sitä on vaikeampi korjata myöhemmin. Ja tämä siis tullut opittua kantapään kautta.

Voihan lastenvahti sit lasten mentyä nukkumaan pelailla tai chattailla tai mitä nyt haluukaan koneella tehdä...

Ulkoilu ja leffa kuulostaa kivalta. Mun lapset ois ton ikäisenä rakastanut kylpemistä eli sillä ois kans saanut lastenvahti niiden kans menee osan aikaa, että molemmat ois kylpyammeessa leikkimässä. En tiedä toimisko teillä?

Vierailija
9/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney-leffa vois tosiaan olla hyvä, se menee vähän isommillekkin! Taidan käydä vuokraamassa Shrekin (:

Vierailija
10/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa, ehtiihäh hän tosiaan lasten mentyä nukkumaankin pelailla ja katsoa leffaa...

Ulkoilu ja leffa vois olla kivaa tekemistä, tuota kylpyammeessa pulikointia vähän mietin, kun on kuitenkin pienet lapset ja molemmat aika vilkkaita tapauksia, pelkään ettei yksi silmäpari riitä...

Vierailija
11/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä en jättäis 15-vuotiaan kontolle noin pieniä lapsia ainakaan kovin pitkäksi aikaa. Ok on, jos tulette takaisin kotiin esim. klo 22, mut jos teillä menee myöhempään niin silloin pitäisi lapsenvahdin olla täysikäinen (ja täyspäinen). Tää siis vaan mun mielipide...

Vierailija
12/12 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Tyttö on sukulaistyttömme, on tosi luotettava ja fiksu tyttö. Lisäksi on ennenkin katsonut lapsiamme, lapsemme tottelee häntä hyvin jne.

Pirskeet on n. 700 m päässä kotoamme, eli jos jotain tapahtuu niin pääsee nopeasti kotiin, ja puhelimetkin on.

Ajattelimme, että tullaan viimeistään ennen kahtatoista kotiin, helppoa kun tyttö jää yöksi, niin he voivat laittaa rauhassa nukkumaan :)