G:Mitä hajuvettä käytät?
Kommentit (37)
Nyt Boss Orange, Burberry The Beat,
Kenzo L'Eau Par Kenzo ja
Issey Miyake A Scent by
tuota ostin viimeksi. tykännyt olen.
Parhaillaan Ocean Loungen lumoissa, mutta muistakin pidän ihan sikana :).
On minun tuoksuni, sitä on aina oltava kotona, vaikka välillä huvittaa käyttää muitakin tuoksuja
riippuu päivästä. Nyt eniten käytössä Agent Provocateur ja Lulu Guinness.
Versace: Bright Crystal - ehdottomasti paras.
carolina herrera 212
tai
lancome hypnose
CK One shock for her ja Escadan viimekesän kesätuoksu, en saa yhtään päähäni, mikä nimi oli.. Nämä siis suurimmassa käytössä, lisäksi löytyy Lacosten Pour Femme, jota ei enää tule oikeastaan käytettyä..
- arkituoksuna (siis kotona ollessa) laura ja CK:n One -kesätuoksut (pullot myös töissä, jos olen unohtanut aamulla suihkauttaa)
- normaalit "työ"tuoksut: Armanin Acqua di Gio, Escadan E, Escadan Island Kiss
- juhlaan ja specialtilanteisiin Escadan Incredible MeEscadan tuoksut ovat mieleisiäni, eivätkä ole niin tömäköitä, että saisin pääni niistä kipeäksi. Joudun olemaan aika tarkka, koska olen hieman tuoksuyliherkkä.
- arkituoksuna (siis kotona ollessa) laura ja CK:n One -kesätuoksut (pullot myös töissä, jos olen unohtanut aamulla suihkauttaa)
- normaalit "työ"tuoksut: Armanin Acqua di Gio, Escadan E, Escadan Island Kiss
- juhlaan ja specialtilanteisiin Escadan Incredible MeEscadan tuoksut ovat mieleisiäni, eivätkä ole niin tömäköitä, että saisin pääni niistä kipeäksi. Joudun olemaan aika tarkka, koska olen hieman tuoksuyliherkkä.
ja valkkaus aina tosi monivaiheista. Yksi Pradan tuoksuista sopii (siinä ei lue muuta kuin Prada, Milano ja Givenhyn Linstant Magic.
carolina herrera 212
tai
lancome hypnose
Kate Moss: Vintage
ja
Burberry: Beat
Muuten käyttäisin jotan Bvlgarin tuoksua, ne on ihanan monikerroksisia... BLV on talveksi paras, Rose Essentielle (?) on ehdoton kesätuoksu...