Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka tiedätte meikaamisesta edes hivenen! sis, kuvia

Vierailija
29.04.2012 |

Eli siis, mun iho on tälläinen:

http://2.bp.blogspot.com/_nwZGa5B_g2A/SiEBHpyMqhI/AAAAAAAAHRc/s8jLfV2TC…

meikatessa siitä tulee tälläinen:

http://2.bp.blogspot.com/-aOs80aHTcIY/T2MvE17XedI/AAAAAAAABkM/EIIEynELe…

Tahtoisin, että iho ei olisi tuollainen tunkkainen, vaan tälläinen kuulas:

http://static.fi.groupon-content.net/07/57/1335382255707.jpg

ja ehkä vähän realistisempi kuva siitä mitä haen:

http://s1232.photobucket.com/albums/ff370/nop-pa/?action=view&current=0…

Miten toimin, että saan ihosta kuulaan? Miten levitän meikkivoiteen? Olisi tosi kiva, jos joku osaisi kertoa askel askeleelta miten edetä :)

Käytössä Loreal Paris, True Match - meikkivoide.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap ihosi kuivuuteen vai rasvaisuuteen taipuvainen? Siis kiristeleekö sitä ja kutittaa, vai onko päivän kuluessa ihon pinnalle ilmaantunut kerros rasvaa?

Jos ihosi on kuiva, sinulle varmaan sopii paremmin joku Blasco-tyyppinen ratkaisu, joka silloin myös kestää koko päivän. Mutta jos ihosi alkaa päivän mittaan "uida" rasvassa kuten omani, mineraalipohja on hyvä. Se imee rasvaa itseensä ja puuterimaista tuotetta on helppo päivän mittaan tarvittaessa myös lisätä ilman että vaikutelmasta tulisi liian pakkeloidun näköinen. Itselläni taas voidemaiset tuotteet eivät kestä hyvänä koko päivää, koska se ihon rasva tulee sieltä voiteen alta, jolloin voide jää rasvan pinnalle lillumaan ja vähitellen sitten kerääntyy kokkareiksi.

T. Edellinen

Vierailija
22/27 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän käsin TODELLA OHUEN kerroksen ja päälle valokynää haluttuihin kohtiin sekä aurinkopuuterilla varjostukset ja korostukset. Tulee tosi luonnollista ja hyvää jälkeä, just tollainen kuulas. Itselläni ei tosin juurikaan ole epäpuhtauksia, mutta silloin satunnaisesti kun iho on huonossa kunnossa niin ei siitä raikkaan ja hyvän näköistä saa millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tarvitse tosiaan paljoa kun jo peittää, joten sikäli sellaista vahanaamiota ei tosiaan tule, jos sitä laitta VÄHÄN. Ja se vähä riittää = ei olekaan niin kallis, kun et tarvitse uutta purkkia vuoteen, vaikka meikkaisit joka päivä. Ota Blascoa esim. pikkulusikan kärjellä pieni nokare kämmenselälle ja tupsuttele kuivalla sienellä otsalle ja muualle t-alueelle. Itse aloitan aina silmänympäryksistä, koska ne on mulla kriittiset. Tosi pieni meikkivoidemäärä auttaa peittämään aina punoittavat silmäluomet ja tummahkot silmänaluset. Ja kuten joku kosmetologikin sanoi, niin kuultopuuteria lisäksi kevyesti, häivyttää sen vähäisenkin mattaefektin, mikä tuosta Blascosta tulee. Mä satsaisin sinuna siis kunnon meikkivoiteeseen, jossa on niin paljon pigmenttiä, ettei sitä tarvitse ajaa kauheita määriä naamaan. Ja ehdottomasti sitten kunnon puhdistusaineet, että saat voiteen myös kunnolla pois! Ja nuo kuorinnat ja kosteutukset ilman muuta. Pyydä apua värin valinnassa. Mulla on käytössä erittäin vaalea Alabaster, ja mielestäni ihosi näyttää sen verran vaalealta, että saattaisi käydä sinullekin. Mutta sävyjä on paljon, toisin kuin markettimerkeissä.

Vierailija
24/27 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei tarvitse tosiaan paljoa kun jo peittää, joten sikäli sellaista vahanaamiota ei tosiaan tule, jos sitä laitta VÄHÄN. Ja se vähä riittää = ei olekaan niin kallis, kun et tarvitse uutta purkkia vuoteen, vaikka meikkaisit joka päivä. Ota Blascoa esim. pikkulusikan kärjellä pieni nokare kämmenselälle ja tupsuttele kuivalla sienellä otsalle ja muualle t-alueelle. Itse aloitan aina silmänympäryksistä, koska ne on mulla kriittiset. Tosi pieni meikkivoidemäärä auttaa peittämään aina punoittavat silmäluomet ja tummahkot silmänaluset. Ja kuten joku kosmetologikin sanoi, niin kuultopuuteria lisäksi kevyesti, häivyttää sen vähäisenkin mattaefektin, mikä tuosta Blascosta tulee. Mä satsaisin sinuna siis kunnon meikkivoiteeseen, jossa on niin paljon pigmenttiä, ettei sitä tarvitse ajaa kauheita määriä naamaan. Ja ehdottomasti sitten kunnon puhdistusaineet, että saat voiteen myös kunnolla pois! Ja nuo kuorinnat ja kosteutukset ilman muuta. Pyydä apua värin valinnassa. Mulla on käytössä erittäin vaalea Alabaster, ja mielestäni ihosi näyttää sen verran vaalealta, että saattaisi käydä sinullekin. Mutta sävyjä on paljon, toisin kuin markettimerkeissä.

Vierailija
25/27 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
26/27 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole yhtään luonnoton kun sitä ei lätki paksuja kerroksia .Esim. itselläni on muuten aika täydellinen iho, mutta nenällä ja poskilla on tulipunaista rosaceaa. Käytän Blascoa sopivassa sävyssä vain punaisella alueella ja muu iho on meikkaamaton. Rajaa ei ollenkaan huomaa edes päivänvalossa, joten eipä se kovin kamalaa pakkelia ole. Alle vaan hyvä kosteusvoide ja huolellista häivyttelyä vaahtomuovisienellä.

Vierailija
27/27 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rasvainen, mutta herkkä ja pintakuiva iho kasvoissa. Olen lasten kanssa kotona, joten arkisin kotipäivinä en yleensä meikkiä käytä, paitsi ripsiväriä.

Olen käyttänyt Joe Blascoa pitkään. Se on öljypohjaisena siitä hyvä, että esim talvella hilseilevä nenä tulee sillä tasaiseksi. Otan sitä ihan vähän kynnellä kämmenselälle ja levitän sienellä. Sientä leikkaan usein että saan siihen puhtaan pinnan, ja vaihdan uuteen kun pienenee... Levitän mahdollisimman ohuelti hyvin kosteutetulle iholle.

Sanoisin että muuten erittäin ihana meikkivoide, mutta täytyy olla tarkkana ettei tule liian peittävä, naamiomainen kerros. puhdistaminen on myös hankalaa. Itse käytän Cliniquen puhdistusvoidetta ja kasvovettä, ja sekään ei ole aina tarpeeksi tehokas. Yleensä käytän puhdistusvoidetta kaksi kertaa ja kasvovedellä lähtee loput.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän