Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BLEISERIT ON TAAS MUOTIA!!!!! KAIVAKAAPAS NE KELLARISTA!

Vierailija
29.04.2012 |

KENELLÄ ON 80-LUVUN BLEISEREITÄ KAAPEISSAAN TAI KELLARISSAAN? NE ON TAAS MUOTIA! ELI PUKEKAA PÄÄLLE JA OLETTE MUODIKKAITA!

AP

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta vuotta käyttänyt jakkutakkeja eli kai niitä bleisereitä.

Vierailija
2/11 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök...mummokamaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kun on briteissä olleet muodissa aikaa sitten ja sieltä helposti tilattavissa.

Vierailija
4/11 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin mun kaikki bleiserit kirpparilla eikä uusia tule tilalle.

Vierailija
5/11 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset muodottomat, säkkimäiset, liian pitkät bleiserit ovat varsinkin muotia.

Ihan kuuminta hottia on yhdistää bleiseri 80-luvun silkkipaitaan ja maxihameeseen. Sitten vaan kaupungille esittelemään tyyliä.

Itse en kyllä lähde tuohon trendiin mukaan :)

Vierailija
6/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin juuri tosi upean bleiserin yhdellä naisella ja mua jäi kiusaamaan kenen valmistajan bleiseri oli kyseessä...tyköistuva, bleiserissä väreinä ainakin harmaata/vihreää pientä, kapeaa raitaa ja molemmissa hihoissa värikkäät kuvionnit kyynärpään kohdilla- aivan upeat väriyhdistelmät ja kokonaisuus. Mutta osaisiko kukaan antaa edes pientä vinkkiä kenen valmistajan takki kyseessä?!!

Vierailija
7/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo!

Vierailija
8/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin juuri tosi upean bleiserin yhdellä naisella ja mua jäi kiusaamaan kenen valmistajan bleiseri oli kyseessä...tyköistuva, bleiserissä väreinä ainakin harmaata/vihreää pientä, kapeaa raitaa ja molemmissa hihoissa värikkäät kuvionnit kyynärpään kohdilla- aivan upeat väriyhdistelmät ja kokonaisuus. Mutta osaisiko kukaan antaa edes pientä vinkkiä kenen valmistajan takki kyseessä?!!

Vierailija
10/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bleiserit on ollut vuosia muodissa, mallitkin moneen kertaan muuttuneet. Ei niitä mistään ulkomailta ole tarvinnut tilata. Ehkei niitä siellä Prismassa myydä, mutta ihan vaatekaupoista on saanut jo pitkään.

Vierailija
11/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just heitettiin roskiin miehen kasaribleiseri... valkoinen, jossa oli olkatåppaukset... saatiin ihan hirveä hepuli kun mies veti sen päällensä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi