Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesen käsiäni (töissä) vähän väliä enkä ole "koskaan" kipeä *kop kop*

Vierailija
29.04.2012 |

kun taas moni tuttu sairastaa jatkuvasti jotain flunssaa tms. En ole kyllä seurannut heidän käsienpesuaan, mutta epäilen silti näillä jotain yhteyttä.

Saippua ja vesi parempi kuin käsidesi, joka jättää tahmaisen ihon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennen palatessa, varsinkin jos on tekemisissä ihmisten kanssa tai hoitaa potilaita, käsittelee rahaa, lähmii koko ajan jotakin. Kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen kuinka paljon koskettelee omia kasvojaan. Milloin sormet ovat hieromassa silmiä, hipaisemassa huulia tai hieraisemassa nenänpäätä.

Meillä on lapset olleet tosi teveinä tänä talvena, olen syöttänyt kokeilumielessä maitohappobakteereita ja D-vitamiinia joka päivä.

Vierailija
2/6 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän käsidesiä jokaisen asiakkaan välissä, ja kädet pesen aina tarpeen tullen. Aina jos kädet rupeavat tuntumaan tahmaisilta käsidesin jälkeen, jos tulee näkyvää likaa, eritteitä käsiteltyäni, vessakäynnit tietty pesen kädet. Eli sekä pesen että desinfioin n+1 kertaa päivässä.

En ole koskaan oikein kunnolla kipeänä. Joku flunssa saattaa yrittää pukata päälle mutta harvoin onnistuu siinä kunnolla, niin etten olisi työkuntoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pesen kädet ainoastaan vessassakäynnin yhteydessä. Olin sairaana viimeksi v. 2010. En myöskään ota rokotuksia ja söin pienenä räkää. Taidan olla yli-ihminen.

Vierailija
4/6 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä sellainen työkaveri, joka on kerran kuussa flunssassa ja toisen keran vatsataudissa. Ei ole pieniä lapsia hänellä. Halveksien puhuu hysteerisyydestä, kun pesen kädet töihin tullessa, ennen syömistä ja käsiteltyäni jotain likaista. En ole ollut aikuisena koskaan vatsataudissa, flunssassa 2008 viimeksi.

Vierailija
5/6 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kunnon flunssa päällä, pää täynnä räkää. Tämä on mun työn varjopuolia. Olen pph.

Vierailija
6/6 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole "koskaan" kipeä *kop kop*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi