Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Body pumpissa kävijät!

Vierailija
28.04.2012 |

Olen kerran käynyt body pump -tunnilla, mutta se oli koulun liikuntatunti, mutta siis kyllä ihan oikealla liikuntakeskuksella koulutetulla ohjaajalla. Tunti oli kiva, vaikkakin tietysti rankka, mutta selvisin kuitenkin. Minulla ei ole mikään superkunto, ja mietin että olikohan se tunti yhtä rankka kuin ne "oikeat" yleiset tunnit, että uskaltaakohan niille mennä :D

Kokemuksia ja mielipiteitä siitä että minkälaisella kunnolla sinne itse menisitte. Vertailuna voisin sanoa,että bodystepissä jaksan ihan ok sen koko ajan,vaikkakin hiki virtaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodypumpissa päätetään jokaisen liikkeen painojen määrä ihan itse, joten sinne voi mennä millä kunnolla vaan.

Vierailija
2/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painojen määrästä riippuu kuinka rankkaa on. Alkuun laita pienet painot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ei ole kuntoa kasvattavaa liikuntaa, vaan lihaksia siellä tehdään.

Samaa sarjaa ne varmasti ovat jokapuolella, eli olet jo kerran nähnyt mitä se on.

Vierailija
4/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ei ole kuntoa kasvattavaa liikuntaa, vaan lihaksia siellä tehdään.

Sarjat ovat niin pitkiä, että jos haluaa lihasmassaa, ei kannata käydä bodypumpissa.

Vierailija
5/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin päätetään. Olen vaan vähän ujo menemään uusille tunneille ja pähkäilen ja pohdin : D Pelkään aina että mokaan jotenkin, kun tietysti tuolla liikuntatunnilla se ohjaaja ehti neuvomaan enemmän jne. Jospa kunnon myötä varmuuskin kasvaisi!

Vierailija
6/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paras bodypump-ohjaaja on sellainen, joka neuvoo tekniikkaa. Kannattaa myös mennä heti sanomaan ohjaajalle, että on aloittelija. Mene ajoissa, koska sinun pitää laittaa valmiiksi lauta ja painot. Voit silloin kysyä vinkkejä aloittelijalle sopivista painoista. Ekalla tunnilla ei kannata miettiä painoja niinkään kuin oikeaa tekniikkaa. Kannattaa mennä myös ekalla tunnilla sellaiselle paikalle, josta näet ohjaajan hyvin.

Silloin pystyt seuraamaan niissä sarjoissa, joissa tehdään laudan päällä selällään. Bodypumpissa ei liikuta, joten voit mennä sen vuoksi ja edellämainitusta syystä kannattaa mennä melko eteenkin, jotta saa itselleen tunnista parhaan hyödyn eli näkee ohjaajan hyvin.

Vierailija
7/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity vain omaan treeniisi ja tuntemuksiisi, kun menet. On selvä, että uusi tunti jännittää mutta ei pienet mokatkaan niin vakavia ole. Itse sekoilen aina koreografisilla tunneilla ja bodypump ei ole edes sellainen. Ja kun olet käynyt jonkin aikaa bodypumpissa niin ymmärrät, ettei ne muutkaan treenaajat mitään käveleviä täydellisyyksiä ole.:)

Vierailija
8/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodypump on juuri paras tunti aloittelijoille, koska siellä ei ole vaikeita askelsarjoja. Se on yksinkertaista, mutta tehokasta. Kannattaa aloittaa melko pienillä painoilla eka kerralla, jotta saat tuntuman, mistä on kysymys. Painoja on helppo lisäillä. Itse olen käynyt noin 7-8 vuotta säännölisesti, ja sanoisin, että bodypump vastaa lähinnä kuntosalikäyntiä eli korvaa sen. Tosi tehokas ja kroppaa muokkaava tunti. Selkäkivut katosivat, kun löysin lajin.

Vierailija
9/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodypump on juuri paras tunti aloittelijoille, koska siellä ei ole vaikeita askelsarjoja. Se on yksinkertaista, mutta tehokasta. Kannattaa aloittaa melko pienillä painoilla eka kerralla, jotta saat tuntuman, mistä on kysymys. Painoja on helppo lisäillä. Itse olen käynyt noin 7-8 vuotta säännölisesti, ja sanoisin, että bodypump vastaa lähinnä kuntosalikäyntiä eli korvaa sen. Tosi tehokas ja kroppaa muokkaava tunti. Selkäkivut katosivat, kun löysin lajin.

Muuten hyvä viesti mutta ei kyllä korvaa kuntosalikäyntiä, ihan eri asioista kyse.

Vierailija
10/10 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä viesti mutta ei kyllä korvaa kuntosalikäyntiä, ihan eri asioista kyse.

koska tuo lihaskuntoa. Sellaiselle taviskuntoilijalle, joka vemputtelee joka tapauksessa pienillä painoilla siellä salillakin, ei ole kauheesti väliä käykö pumpissa vai salilla. Mutta jos tavoitteet ovat voima tai lihasmassa niin silloin pitää mennä salille.