Kylläpä taas mies oli kusipää
Kaksi lapsista on tapellut koko päivän ja isompi lähinnä kiusaa pienempää. Jossain vaiheessa mies sanoi isommalle(molemmat siis tyttöjä) että itse et ole kaunis. Olet ihan ruma. Tyttö ei onneksi tajunnut (vielä) asiaa mutta ei varmaan tee hyvää tytölle kuulla omalta isältä tuollaista. Sanoin kyllä miehelle suorat sanat mutta ei tuo paskiainen mitään tajua.
Kommentit (6)
vanhempi jolle sanoi täyttää kohta 6 ja nuorempi on kohta 4v. Kyllä sapettaa kun tuo on yks asioista joissa pitäis järkee käyttää eikä möläyttää mitä sattuu. Ja oikeasti siis molemmat tytöt on nättejä vaikka äitinä sanonkin.
ap
Kyllä tyttö sen ymmärsi mitä miehesi hänelle sanoi.
Täytyy sanoa että säälittävä mies.
on muutenkin ollut taas mielessä et miksi helvetissä tuommosen ukon kanssa olen. Ja lapsiakin tehnyt. Tosin mies muuttui kiukuttelevaks idiootiks lasten myötä.
ap
isompi sano pienemmälle et sun hame ei oo kaunis niin isä sano siihen et ite et oo. Oot ihan ruma. Tapahtui ihan äskettäin.
ap
eihän se meillä sallittua ole mutta joskus lapsilla on hankalampi päivä ja kaikki kielletty pitää tehdä. Ja emmehän me voi lasten vieressä olla koko ajan taukoamatta. Kun silmä välttää he kyllä käyttävät tilaisuuden hyväksi. Onneksi tällaisia känkkäränkkäpäiviä on harvoin (paitsi isällä)
Eikö teillä lapset koskaan kiusaa toisia vaikka se olisi kiellettyä?
ap
Idiootti äijä! Minkä ikäinen tyttö? Tuollainen voi hyvin jäädä loppuiäksi mieleen. Minäkin muistan edelleen, miten äitini sanoi mulle joskus teininä kun puhuttiin meidän sisarusten ulkonäöstä, että "ette tekään mitään kaunottaria ole, vaan ihan tavallisia".