Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin naapurinmiehen päivällä pubissa vieraan naisen kanssa

Vierailija
28.04.2012 |

Mitä tehdä? Kertoa naapurin vaimolle vai pysyä erossa koko jutusta? Kävin päivällä asioilla naapurikaupungissa. Jouduin odottamaan junaan, joten menin aseman ravintolaan kahville. Siellä loosipöydässä oli naapurin mies itseään nuoremman (ja yllättävän kauniin) naisen kanssa ja selväksi tuli, että olivat enemmän kuin kavereita tai mitään hyvänpäivän tuttuja. Mies ei todellakaan huomannut minua, oli hänellä selvästi parempaakin tekemistä kuin nuoleskeli naisen korvaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemalla hiljaa aiheutat vähiten vahinkoa kaikille -myös itselles. Toisten juttuihin ei kannata lusikkaansa työntää, ei vaikka olisi kuinka juoruilijan vikaa. Oletko edes varma että henkilö oli oikea? -olen itse nimittäin nähnyt muutaman kerran elämäni aikana kaksoisolentoja, jotka ovat niin lähellä toisiaan ettei niitä erota edes kampauksesta tai pukeutumistyylistä.

Vierailija
2/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyt kauttarantain mitä se siellä teki,voit myös mainita naisesta siinä samalla.

Sitten jätät asian vaimon ratkaistavaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin itselleni tehtävän. Kertoisin mitä näin.

Vierailija
4/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin kuin haluaisin itselleni tehtävän. Kertoisin mitä näin.

Vierailija
5/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin itselleni tehtävän. Kertoisin mitä näin.

eli en kertoisi. On siis eri vaihtoehtoja

Vierailija
6/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertoisi. Ei kannata sekaantua muiden asioihin. Kokemuksesta voin sanoa että pysy erilläsi. Korkeintaan voit miehelle kertoa nähneesi hänet, ja hän saa mahdollisuuden itse selvittää tilanteen. Mitä useampi sekaantuu asiaan niin sitä suurempi soppa. Ja todellakin tiedän mistä puhun!

Vierailija
7/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertoisi.

Ja väittää sinua sekopääksi, kun muka olet luullut hänet nähneesi.

Vierailija
8/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä merkeissä todennäköisesti tulette tapaamaan seuraavan kerran ,vai oletteko ihan soittelu-rupattelu-väleissä.

Parasta on olla ihan rehellinen. Jos olette läheisissä väleissä niin otat yhteyttä ja juttelet vaikka ihan muusta ja sitten sanot, että "Ai niin, näinkin Markon tuolla Pirkkalassa, kun kävin siellä..." ja siitä varmaan keskustelu lähtee luontevasti eteenpäin.

Tai sitten "En tosiaan tahtoisi sekaantua, mutta mun on pakko kysyä, että ootko tietoinen siitä missä Marko oli eilen päivällä..?" Jne.

Jos ette erityisesti tunne odottaisin ehkä että luontaisesti tapaatte jossain.

Vierailija
9/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikkoaikasi on jo ohi, jos juoruat kastuu sun jalat.

Vierailija
10/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikkoaikasi on jo ohi, jos juoruat kastuu sun jalat.

Älä sano mitään. Vahinko on jo tapahtunut.

Itse olen kaksi kertaa kertonut petetylle ja syylliseksi olen joutunut kummallakin kerralla. Viestintuoja ammutaan aina..

Vierailija
11/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi vuosien mittaa vaimo kuitenkin tietäisi sinun olleen oikeassa. Miksi sinä valehtelisit?

Minä kertoisin, tavalla tai toisella. Ja sama peruste kuin aikasemmilla. Haluaisin tietää itsekin.

Vierailija
12/12 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu siihen, että sinun ja naapurin vaimon välit katkeavat. Niin käy joko heti, jos hän ei usko, tai myöhemmin, kun hän ei enää halua muistella tapahtunutta. Älä vain juorua kenellekään muulle, ettet muutu suorastaan viholliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän