Olenko minäkin ollut pedofiilin saalis?
Kun olin 13v tapasin laivalla ruotsalaisen miehen, joka toimi opettajana tukholmalaisessa yliopistossa. Hän houkutteli minut harrastamaan hytissään seksiä. Myöhemmin hän lähetteli ahkerasti sähköposteja, kun yritti saada minut käymään luonaan.
Olin jo unohtanut tuon kokemuksen.
Kommentit (37)
Mä hankkiuduin neitsyydestäni eroon 15-vuotiaana 11 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa...
Muistan tapauksen oikein hyvin, enkä väitä missään tapauksessa, että MUA olis vikitelty mihinkään. :D
Noh, ei se mun itsetuntoanikaan vienyt. Vaikka sen verran hävetti jälkikäteen, etten ole kovin monelle kertonutkaan miten se neitsyys nyt menikään...13-vuotiaana muistan ottaneeni lahjuksia vastaan semmoselta "vemputtaja"-ukolta, joka tykkäs, että me katotaan, kun se vetää käteen. Oli sen verran hyvät lahjukset, että joudettiin me sen verran hengailla kattomassa... En usko, että meistä kukaan siitäkään traumoja sai. Lähinnä huvittavaa. Ukolla oli ikää varmaan jotain 50-60v
Onhan näitä osattu ennenkin. Mutta IHAN joka tapauksessa ei siitä välttämättä seuraa mitään loppuelämän kriisiä...
Useita ketjuja joissa kerrotaan kuinka seksi 12-13-vuotiaan ja aikuisen välillä on ok? Ette kai te äitejä ole kuitenkaan?
Ihmeen nopeesti ne aina löytää nää tämäntyyliset aloitukset! Kammottavaa sakkia.
"Kyllä alle 16-vuotiaista kiinnostuneita puhutaan yleisesti pedofiileina"
Niin puhutaan, mutta se on väärin.
13-vuotias ei ole lapsi, vaan lisääntymiskykyinen ja seksiin kykenevä teini.
Väärin ja sairas tapaus silti on, mutta ei podofiliaa.
Ei ole tarkoituksena puolustaa miestä, mutta nykyään on yllättävän vaikeaa huomata eroa 13-18 vuotiaasta tytöstä, mikäli ei henkkareita katso.
Tuota väitettä käytetään vain sekoittamaan pakkaa. Pedofiili on lapsiin sekaantuja. Efebofiili on ammattitermi, jolla voi hienostella kuten millä tahansa muulla sivistyssanalla, mutta tässä aihepiirissä voisit jättää hienostelut sikseen. Ei pedofiliassa ole mitään aihetta semanttiseen esittämiseen. Pedofiili on pedofiili vaikka kuinka yrittäisit voissa paistaa.
Lisäksi 13 vuotias on AINA hyvin nuori. Sukukypsyys tai mikään muukaan ei muuta tilannetta. Lain kannalta kyse on lapsiin sekaantumisesta ja vaikka kuinka väität, ei 13 vuotiaan erottaminen täysi-ikäisestä ole kellekään terveelle ihmiselle ongelma.
Tuollainen rikos vanhenee vasta aikaisintaan, kun uhri täyttää 28 vuotta.
ja näyttävät 10-vuotiailta tai jopa nuoremmilta
"Kyllä alle 16-vuotiaista kiinnostuneita puhutaan yleisesti pedofiileina"
Niin puhutaan, mutta se on väärin.
13-vuotias ei ole lapsi, vaan lisääntymiskykyinen ja seksiin kykenevä teini.
Väärin ja sairas tapaus silti on, mutta ei podofiliaa.
Ei ole tarkoituksena puolustaa miestä, mutta nykyään on yllättävän vaikeaa huomata eroa 13-18 vuotiaasta tytöstä, mikäli ei henkkareita katso.
Olet siis tainnut liikkua aikoinaan aikamoisten tyttöjen kanssa.
Mun mielestä se on vähän niin ja näin. JOskus 13-vuotias saattaa olla kypsän oloinen. Omassa teini-iässäni oli ihan tosi tavallista, että sen ikäiset tytöt harrastivat ainakin jonkinasteista seksiä kymmenenkin vuotta vanhempien miesten kanssa. Myös minulla on vastaavia kokemuksia.
Näin jälkikäteen ajateltuna se on kyllä rikollista, ällöttävää ja tuomittavaa. Kun siis miettii ajatusta, että itse tällain 20-30-vuotiaana harrastaisi seksiä 13-vuotiaan kanssa. Nehän on ihan lapsia, oikeasti.
ei teini-ikäisistä. Jos ap oli todella lapsekas vielä tuon ikäisenä, niin ukko oli pedari, jos taas murrosiköinen niin mies oli vain törkeä hyväksikäyttäjä.
Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että pedofiili tuntee seksuaalista vetoa nimenomaan LAPSIIN, ei nuoriin, joilla on jo rinnat ja karvat alkaneet kasvaa.
Kai tämä kuuluu samaan kategoriaan, kuin se, että jokainen kusipäinen ihminen on vain diagnosoimaton psykopaattinarsisti.
Pedofiili on lapsiinsekaantuja eli kiinnostuu lapsista joilla ei ole vielä näkyvissään mitään ruumiillisia muutoksia vartalossaan.
Termi on Efebofilia http://fi.wikipedia.org/wiki/Efebofilia
Ihmeen nopeesti ne aina löytää nää tämäntyyliset aloitukset! Kammottavaa sakkia.
miten nopeasti te pedarihuutelijat löydätte nämä samat aloitukset. Mm. minua on syytelty palstalla pedofiiliksi, kun erehdyin kertomaan varhaisehkosta seksielämän aloituksestani (eikä viestejäni edes luettu kunnolla, sillä neitsyyteni menetin kuitenkin vasta paljon myöhemmin - seksiä kun voi harrastaa muutenkin kuin olemalla yhdynnässä).
Palstalla on siis joukko ihmisiä, jotka saavat jotain kieroa nautintoa toisten syyttelemisestä pedofiileiksi ja tuosta kaikkialla toisteltavasta "13-vuotias on LAPSI" -kärjistyksestä. Itse en ainakaan ollut 13-vuotiaana LAPSI, jos kohta en aikuinenkaan. Lapsi on viaton ihmisen taimi, joka leikkii leluilla eikä tiedä murrosiästä vielä mitään. Jotkut 13-vuotiaat voivat olla sellaisia, mutta mitään yleispätevää sääntöä asiassa ei ole.
Ja tämä ei ole mitään pedofiilien puolustelua! Hyväksikäyttö on väärin, kohdistuipa se sitten lapseen, teiniin tai aikuiseen. Olisi kuitenkin hyvä myöntää, että kaikki 13-15 -vuotiaat eivät ole enää mitään viattomia lapsia. Aikuiset vain omalta osaltaan mahdollistavat noita hyväksikäyttötapauksia sillä, että silmät ummistetaan todellisuudelta. Esimerkkinä oma äitini, joka ei vaivautunut tutustumaan minuun sellaisena kuin olin, vaan löi tuolla LAPSI -leimalla otsaan, kunnes yhtäkkiä täytin 18. Hänellä ei olisi ollut mitään edellytyksiä suojella minua hyväksikäyttäjiltä, jos olisin sellaista suojelua sattunut tarvitsemaan, koska hänen pieneen mieleensäkään ei tullut että saattaisin olla kiinnostunut mistään muusta kuin nukeilla leikkimisestä. Onneksi osasin itse pitää itsestäni huolen - samaa ei valitettavasti voi kaikista muista tuon ikäisistä sanoa.
Jättäkää nuo vääristelevät kärjistykset sikseen. Se ei tarkoita, että hyväksyisitte hyväksikäytön. Asiasta voisi keskustella myös järkevästi.
Jumalauta vaikka selittäisitte mitä, jos OPETTAJA eli ei siis aivan juuri täysi-ikäiseksi tullut edes panee 13 vuotiasta, on se SAATANA törkeätä hyväksikäyttöä!!!!!
Vaikka on anonyymipalsta, ettekö yhtään osaa asettua uhrin asemaan??
Ymmärrättekö, että tuon viestin takana on oikea ihminen?? JOKA ON JOUTUNUT RIKOKSEN UHRIKSI!!!!!!!!
Kuvotatte minua, en voi muuta sanoa. Ja jotain termeistä väittelyä.. en jaksa enää enempää kirota.
koska vanhemmillani ei ollut aikaa kuunnella, mitä sanoin. Tämä on sellainen tapa, josta en ole päässyt edes aikuisiällä eroon. ap
Älä välitä noista termeihin takertujista. Sinua on hyväksikäytetty, ja olit persoonallisuudeltasi tälle sen verran altis että hyväksikäyttäjä sai haluamansa. Sinun vikasi se ei ole. Et ole itse valinnut kasvuympäristöäsi etkä vanhempiasi (jotka voivat olla muuten hyvät vanhemmat, mutta itsetuntosi kehittymistä he eivät ole osanneet tukea).
Tuo tapaus on ollut ehkä niin häpeällinen sinulle, että olit siksi unohtanut sen. Traumatisoivat tapahtumat unohtuvat joskus, koska psyyke suojelee itseään. On kuitenkin hyvä, että nyt muistit asian, koska nyt sitä on mahdollista käsitellä tavalla, joka vähentää trauman merkitystä elämässäsi. Muutenkin suosittelisin sinulle psykoterapiaa, jotta saisit tuota itsetuntoasi vähitellen kasvatettua terveemmäksi. Se on ihan mahdollista aikuisiälläkin, ja itsetunnon parantumisen myötä elämäsi helpottuu kaikin tavoin.
Muiden hyväksynnästä riippuvainen ihminen tulee helposti aikuisenakin hyväksikäytetyksi erilaisilla tavoilla. Joku ajautuu suhteeseen varatun kanssa ja tyytyy huomattavan epätyydyttävään osaansa, koska ei usko parempaakaan saavansa. Toinen tulee petetyksi tai joutuu väkivallan uhriksi suhteessaan, jne.
Tsemppiä sinulle kovasti uuteen, terveempään elämään - miten ikinä päätätkään asiassa edetä!
Totta kai tuossa on kysymys hyväksikäytöstä. Todennäköisesti ei kuitenkaan pedofiliasta. Keskuudessamme on ihmisiä, jotka ovat oikeasti joutuneet LAPSENA (esim. 8 v.) pedofiilien uhreiksi, ja on loukkaavaa heitä kohtaan nimittää pedofiliaksi kaikkea mahdollista. Teinin houkutteleminen seksiin on eri asia kuin lapsen raiskaus, vaikka molemmat ovat väärin.
Osanottoni ap:lle.
Miten sä nyt yhtäkkiä sen muistit ja avauduit täällä?
Tajusin, ettei tuo minunkaan tapaus ihan kaikkien sääntöjen mukaan mennyt. ap
Miten sä nyt yhtäkkiä sen muistit ja avauduit täällä?
ja sitten siinä oli sitä seksiä vaikka olin melkein sammunut.
Ei tuommoinen vissiin laillista ole?
Mutta kyllähän mä tiesin mihin se johtaa kun hänen kanssaan mökille lähdin
Nyt kun olen itse äiti, ihmettelen eniten sitä, että miten äitini antoi minun mennä niin vapaasti. Mitään rajoja ei ollut eikä kyselty, missä olit. Siellä laivallakaan :( ap
ja sitten siinä oli sitä seksiä vaikka olin melkein sammunut.
Ei tuommoinen vissiin laillista ole?
Mutta kyllähän mä tiesin mihin se johtaa kun hänen kanssaan mökille lähdin
mun mielestä et ole pedofiilin uhri. Vaikea sanoa. Sairas mies kuitenkin. Hyi helvetti.
vaikka itse olisikin sitä mieltä, ettei enää ole. Sen vuoksi seksissä on suojaikäraja, ja sen aikuisen osapuolen pitää olla aikuinen ja ymmärtää, ettei 13 v. vielä oikeasti ole valmis seksiin, ei ainakaan aikuisen, kokeneen miehen kanssa.
Kyllä olet ollut pedofiilin uhri. Et syyllinen ollenkaan, ja aikuinen on toiminut rikollisesti.