Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallisia kommentteja kaipaan: Miehen nettideittailusta

Vierailija
09.06.2008 |

Siis: Tänään aamupvällä selailin sivuhistoriaa, etsin yhtä sivua, jonka os. en muistanut. Löysin sattumalta sivuhistoriasta miehen jonkinsortin deittailusivun tai facebookin tyylisen, mutta deittailuun painottuneen. Sivut aukenivat ilman salasanoja, ja sitte hölmistyneenä selasin sitä, siellä se oli lähetelly nuorille, seksikkäissä kuvissa poseeraaville naisille viestejä ja antanut s-postiosoitteensa lähempää tuttavuutta varten. Tiedän aika varmasti, että tosielämässä hän ei ole tapaillut ainakaan ko. naisia, käytännössä päivissä tunnit ei riitä, mä teen iltaduunia ja mies on silloin lasten kanssa. Eli mitään sellaista fyysistä pettämistä ei ole tapahtunut. Mutta, mulla on kyllä paha mieli noista sivuista, kannattaako mun ottaa asia puheeksi vai jättää sikseen? Arvaan kyllä, että mies ehkä suuttuu, jos kerron, että oon käyny kattoon hänen sivujaan ilman lupaa, mutta ... No, en tiiä. Onko muilla vastaavia kokemuksia, kommentteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokenut vastaavaa ja näin jälkeenpäin voin todeta, että olisi ehkä pitänyt lähteä siinä vaiheessa, kun oli vielä helpompi (eli ei vielä 3 lasta). Ajattelin, että hän muuttuu mutta ko. käytös jatkui vuosikausia ja mukaan mahtui myös oikea romanssi. Nyt vuosien jälkeen olen todella rikki, vaikkakin mies on muuttunut parempaan suuntaan.

Vierailija
2/5 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olin juuri synnyttämässä..No, pääsin vahingossa lukemaan miehen viestejä ja seksiseuraa haki netissä,, siis nettiseksiä. No, me saatiin puhuttua asia ja mies haki vaan nettiseksiä hetken mielijohteesta. Ei se aina eroon päädy, itse tunnet miehesi ja hänen motiivinsa. Mun mies ei ole pettäjä-tyyppiä, mutta käy heikot päivät heillekin..Mutta ei tapahtunut fyysistä pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ero tuli!! Minä en voinut hyväksyä asiaa, vaikka mies ei luultavasti fyysisesti pettänytkään. Luottamus meni kuitenkin ikiajoiksi. Meillä ei kuitenkaan ollut lapsia, joten sinulla on suurempi asia pohdittavana. Miehelle kuitenkin kertoisin.

Vierailija
4/5 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mistäs luulet miehen haluavan puhua näiden ulkonäön perusteella valittujen tyttösten kanssa? Mistä on kiinnostunut?

Tuosta se lähtee - kaikilla. Loppu onkin jokaisen omassa kädessä, mihin mikäkin johtaa.

Ei hyvä. Älä vain sulje silmiäsi, vaan vaikuta asioihin, kun vielä voit.

Vierailija
5/5 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Mies taatusti suuttuu ja tiedä mitä sitten tapahtuu. Joko mies pelästyy ja lopettaa tai siirtyy tekemään jatkossa asiat vielä salaisemmin tai teille tulee oikeasti ero. En ole hyvä neuvomaan. entinen mieheni kertoi minulle vuosia eron jälkeen, että on koukussa nuorempiin tyttöihin. Samalla hän tunnusti, että suhteemme aikana oli netistä kerännyt nuorten tyttöjen alaston kuvia. kaikkea muutakin epämiellyttävää tunnusti. onneksi on entinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän