Lapsi olisi halunnut vappupalloksi shamppanjapullo-heliumpallon!
En antanut valita sitä. Enkä ymmärrä miksi siellä pallovalikoimassa pitää olla alkoholipullo???Cittarissä tänään.
Kommentit (28)
Noloa minusta voisi olla, jos vappupallo olisi keskiolutpullon mallinen. Se kun ei olisi edes juhlajuoma.
Kyllä mä ostaisin jos lapsi ihan ehdottoman kiihkeästi sellaisen tahtoisi :)
Sitten vaan hieman häpeisin kun se kantaisi sitä. Oikeastihan yksi lysti onko siinä vihainen possu vai pullo.
Meidänkin 4-vuotias poika etukäteen ilmoitti haluavansa pullopallon ja jouduin miettimään tulevaa suhtautumistani asiaan. Koska en keksinyt mitään syytä olla hankkimatta lapseni toivomaa palloa ja koska uskoin itsetuntoni kestävän paheksuvien mammojen katseet, olin valmis ostamaan ko. pallon. Kaupassa lapsi kuitenkaan ei edes huomannut koko pullopalloa, joten ainakin tänä vappuna jäi hankkimatta.
Mun 4-vuotiaan mielestä se oli kans tosi hauska mut päätyi angry birdsiin. Mielummin ostin sen kuin samppispullon mutta olisi se kai ollut ostettava jos olis ollut suosikki.
Meidänkin 4-vuotias poika etukäteen ilmoitti haluavansa pullopallon ja jouduin miettimään tulevaa suhtautumistani asiaan. Koska en keksinyt mitään syytä olla hankkimatta lapseni toivomaa palloa ja koska uskoin itsetuntoni kestävän paheksuvien mammojen katseet, olin valmis ostamaan ko. pallon. Kaupassa lapsi kuitenkaan ei edes huomannut koko pullopalloa, joten ainakin tänä vappuna jäi hankkimatta.
Mä en ostais lapselle shampanjapullonmuotoista vappupalloa. Toteaisin vaan, että tuo on aikuisten pallo ja sinä valitset jonkun muun. Alkoholiin liittyvät kuvat ei vaan sovi lasten tuotteisiin.
antakaa mun kaikki kestää :DD Ei se lapsi varmaan siitä pallosta humalaan tule.
osaa sanoa mitä tekisin, koska en haluaisi tehdä tosta samppanjapullosta lapselle mitään tabua. Ostaisin ehkä lapselle kotiin sen, kaupungille voisin ostaa jonkun pienemmän muun pallon.
Vain paatuneet sikafarmarit opettavat lapsensa pahoinpitelemään vihreitä possuja.
vappureleet, jotka jakaa mielipiteitä, niin askartele vaikka joku tämäntyyppinen vappuasu.
http://galleria.city.fi/kuvagalleria/kuvat/01/25/89/48/1258948_large.jpg
Varmasti joidenkin mielestä juntti ja mauton, mun mielestä tää kyseinen on ihan hauska..
Samppanjapullossa ei ole mitään junttia..