mitä teen vappuna.....
Olen tapaillut työkaveria työn merkeissä kolme viikkoa ja nyt hän on pyytänyt luokseen vapuksi pariksi päiväksi. Hän tulee hakemaan minut ja ollaan sovittu että käymme päivällä kaupungilla ostoksilla ja illalla menemme laulamaan karaokea baariin. Kysyn nyt teiltä onko miehen tehtävä ehdottaa minulle esim. syömään menemistä ja maksaako mies? Itse olen ajatellut että miehen tehtävä on viedä minut ja maksaa ateriat. Olemme varanneet minulle kampaaja-ajan iltapäivällä. Tämän jälkeen ehkä menemme käymään miehen luona ennekuin lähdemme kaupungille baariin. Onko miehen tehtävä ehdottaa mitä teemme päivän ja illan aikana? Kuka maksaa baarissa juomat, kukka maksaa taksin yöllä baarista? Mua jännittää kun en ole seurustellut moneen vuoteen. Hän tuo minut sitten vapun päivänä pois. Jännäksi tilanteen tekee se että olemme siis samassa työpaikassa, emme ole vielä nukkuneet yhdessä, emme ole vielä suudelleet.
Kommentit (3)
että voisin kyllä maksaa osan ruuista ja juomista, mutta mua jännittää se että että odotanko mä että mies ehdottaa mitä voisimme päivän ja illan aikana tehdä ennen kuin menemme baariin vai ehdotanko itse. Onhan meidän käytävä miehen kotonakin ennen baariin menoa. En ole käynyt miehen kotikaupungissa koskaan. OLen kyllä käynyt netissä katsomassa mitä kaikkea esim. ostoskeskuksia ym skaupungissa on. Miten tämä tilannne tuntuu näin jännittävältä. Hän tykkää minusta ja minä hänestä. Ja tiedämme molemmat että olemme vapun jälkeenkin yhdessä. Emme ole tämän kolmen viikon ´tapailun aikana tavanneet kuin työpaikalla, vapaa-aika ollaan oltu erillään.
Jos ei ole, niin kai se jotain ehdottelee, kun sä et kerran tunne kaupunkia. Mutta ihan hyvin säkin voit jotain itseäsi kiinnostavaa ehdottaa.
onko kummallekin kuitenkin selvää että pidätte toisistanne siinä mielessä?
Mä kyllä maksaisin ruuan ja juomat itse. En oikein kehtais olla täysylläpidolla toisen luona...