Mitä vastaat, kun joku kehuu vaatteitasi?
Onko vastauksessa eroa, jos kehujana on mies tai nainen?
Kommentit (29)
Sanon ihan reippaasti kiitos. Joskus kerron miten satuin löytämään kyseisen vaatteen tms.
Kiitos, sullakin on tosi kivat vaatteet!
Kiitos, sulla taas on tosi ihanat hiukset, ihastelin niitä heti kun näin sut.
Tms.
Sanon aina vastakehun. Joko vaatteista tai jostain muusta asiasta. Onko tosiaan niin, että meilkein kukaan ei esitä mitään kehua takaisin? Ainakin tämän ketjun perusteella. Musta olisi ainakin tosi oudon tuntuista sanoa vain "Kiitos, mäkin tykkään tästä omastani" ja jatkaa matkaa.
Sanon "kiitos". Ja jos kommentoija on nainen, niin saatan sanoa jotain tyyliin "sullakin on kiva [joku vaatekappale]".
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, sullakin on tosi kivat vaatteet!
Kiitos, sulla taas on tosi ihanat hiukset, ihastelin niitä heti kun näin sut.Tms.
Sanon aina vastakehun. Joko vaatteista tai jostain muusta asiasta. Onko tosiaan niin, että meilkein kukaan ei esitä mitään kehua takaisin? Ainakin tämän ketjun perusteella. Musta olisi ainakin tosi oudon tuntuista sanoa vain "Kiitos, mäkin tykkään tästä omastani" ja jatkaa matkaa.
Musta taas tuollainen vastakehu, vaikka olisikin totuudenmukainen, tuntuisi tosi teennäiseltä ja kiusalliselta ottaa vastaan. Että mä vaan halusin sanoa että kiva pusero kun oli kiva pusero, en sanonut siksi että sinä etsisit minusta pikaisesti jonkun itseäsi miellyttävän jutun kommentoitavaksi.
"No nää on nyt tämmöset ikivanhat."
Mun mielestä on erikoista kiittää hienosta vaatteesta sen ostajaa. Suunnittelijaahan sitä pitäisi kiittää jos jotain. Varmaan ihan ok sanoa niin kuin itse teen, että " joo, tykkää itekin tosin paljon tästä" tai jotain muuta vastaavaa.