tais olla paska äijä
Argh, en tiedä minne muuallekaan tilittää.
Tapasin pari kuukautta sitten miehen, joka tuntui vastaukselta kaikkiin unelmiini ja haaveisiini. Jotenkin hän vaan osasi puhua niin hyvin ja vedota tunteisiini, osaa kehua minua ja ulkonäköäni yms.
Kunnes eilen pikku kaljoissaan alkoi änkyttää että "sitten kun sä laihdut niin ostetaan sulle hyvännäkösiä alusvaatteita". Täh? Kysyin että mitä vikaa alusvaatteissani on. No rintsikat on kuulemma hyvännäköisiä ja alkkareita ei oo kerenny niin katella. Eípä ole ei, koska seksipuoli ei pelaa juurikaan ollenkaan - hänellä ei kerrassaan seiso. Haluaa kuulemma, mutta kun ei vaan seiso.
Seksihommassa minulla on kärsivällisyyttä, mutta tuo sitten kun laihdut -änkytys alkoi ärsyttää. Todettakoon, että minulla on ylipainoa n. 7 kg eli en ole mikään suunnaton läski.
Tänään tyyppi oli luvannut tulla minulle yökylään, mutta eipä se yhtäkkiä käynytkään. Soitin hänelle juuri ja siellähän hän sönkötti tuhannen jurrissa pelaavansa korttia.
Alkoholin käyttäminen on minulle sikäli ongelma, että tulen alkoholistiperheestä, enkä pysty elämään alkoholinhuuruista arkea. Voihan sitä vähän ottaa, mutta känniin asti kaksi kertaa viikossa??????????? Ei kiitos.
Voi vee että ottaa päähän. Mitämäteenmitämäteen mitä minä teen?
Kommentit (17)
unelmien ja haaveiden täyttymystä?!?
unelmien ja haaveiden täyttymystä?!?
Hän osaa keskustella, voidaan jutella oikeasti ihan kaikesta - myös siitä seksin toimimattomuudesta. Hän halaa ja suutelee, pitää kainalossa, sanoo monta kertaa päivässä kuinka kovasti tykkää ja nyt jo rakastaa. Hän rakastaa omia lapsiaan ja huolehtii heistä todella hyvin, lapset ovat hänelle hänen elämänsä tärkein asia ja se todella näkyy monella tavalla. Myös minun lapseeni hän suhtautuu todella hyvin ja huomioiden. Ensimmäinen kohdalleni osunut mies joka pöyhöttää kymmenvuotiaani hiuksia ohikulkiessaan!!!
Hän tuo kukkia ja sanoo tosiaan joka päivä miten onnekas on kun on tavannut minut ja kuinka paljon tykkää. Ei ole lainkaan tunkeilevainen, vaan ymmärtää että minun arkeni on vaativaa ja että yhteiset ajansiivut löytyvät kun löytyvät.
Puhuu kuinka paljon haluaa tehdä asioita minun kanssa, jakaa asioita. Oikeasti me ollaan periaatteiltamme ja ajatustavoiltamme todella samanlaisia.
Mikä tässä on siis pahinta? Oletko itse puhunut laihduttavasi. Jos olet, et voi kyllä tuosta loukkaantua. Hänhän tarkoitti hyvää: haluaa sinulle kauniita alusvaatteita. Tuo alkoholijuttu on pahin. Eikö se voi tehdä tuon potenssiongelmankin. Mainitsepa siitä, jos vaikka vähentäis alkoa.
7 vielä jäljellä
Niin, epäilen että alko aiheuttaa tuon potenssiongelman. Miehen itsensä mukaan hän käyttää alkoholina olutta ja kuitenkin hyvin kohtuudella. Alan olla eri mieltä.
Olen kuitenkin tänään väsynyt ja ittuuntunut muutenkin... Emmä tiiä. Ollaan sovittu että nähdään huomenna, mutta minusta tuntuu ettei huvita ollenkaan.
Mua ärsyttää känninen sönkötys kaikin puolin, ja jotenkin ottaa päähän että alunperin oli tarkoitus viettää ilta yhdessä ja hän laittoi kännisen korttiporukan minun edelleni.
Ois ees sanonu että siksi ei nähä, mutta kun oli ihan muut selitykset.
Eli alko on minua tärkeämpi????????
jätä tuollaiset heti alkuunsa. Tuossa vaiheessa vielä helppo päästä eroon. Onko sulla joku frendi kenelle voisit avautua tapauksesta, ettei sun tarvitse yksin kotona asiaa pähkiä.
jätä tuollaiset heti alkuunsa. Tuossa vaiheessa vielä helppo päästä eroon. Onko sulla joku frendi kenelle voisit avautua tapauksesta, ettei sun tarvitse yksin kotona asiaa pähkiä.
Mutta he eivät nyt ole saatavilla, kun kellä on mikäkin meno ettei pysty parantamaan maailmaa puhelimessa.
Sitä paitsi tänne avautuminen on niin terapeuttista =)
mutta
mies siis oli innokas ostamaan pikkuhousuja ja rintaliivejä eikä hänellä seiso?
Seisooko hänellä pikkuhoususi jalassa?
Olettekohan ihan vaan kavereita?
Yritä auttaa tuo kaverisi miehiin. Menette vaikka jonnekin kivaan paikkaan tanssimaan missä käy miehistä kiinnostuneita tyyppejä. Sitten voitte olla kamuja ja kaverisi saa toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla.
Jos sinä tuot miehiä tuolleen näytille lyhyen tuttavuuden jälkeen jo, ja jos lapsi tykkää miehestä, ja sit miestä ei enää näy?
Eikö kannattaisi tutustuttaa lapseen vasta sitten kun tietää että tuleeko suhteesta mitään?
Jos sinä tuot miehiä tuolleen näytille lyhyen tuttavuuden jälkeen jo, ja jos lapsi tykkää miehestä, ja sit miestä ei enää näy?
Eikö kannattaisi tutustuttaa lapseen vasta sitten kun tietää että tuleeko suhteesta mitään?
Mistä sinä tiedät montako miestä lapseni on nähnyt? Ja miten pitkän tuttavuuden jälkeen?
Ei lapseni tosiaankaan ole tavannut kaikkia deittejäni. Tarkkaan ottaen on tavannut viisi miesystävääni. Ja arvaa kuinka kauan olen ollut sinkku?
8,5 vuotta. Laske siitä kuinka usein lapseni on uuden miesystäväni tavannut.
Tämä uusimmainen suhtautuu omiin lapsiinsa poikkeuksellisen rakastavasti, ja se on minun kirjoissa niin iso plussa että päästin kotiini kahville.
Voi minua, huono nainen.
mutta
mies siis oli innokas ostamaan pikkuhousuja ja rintaliivejä eikä hänellä seiso?
Seisooko hänellä pikkuhoususi jalassa?
Olettekohan ihan vaan kavereita?
Yritä auttaa tuo kaverisi miehiin. Menette vaikka jonnekin kivaan paikkaan tanssimaan missä käy miehistä kiinnostuneita tyyppejä. Sitten voitte olla kamuja ja kaverisi saa toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla.
Toki hän halusi niitä rintsikoita ja alkkareita MINULLE. Nähdä ne minun päälläni.
Ei ole kokeillut minun alkkareitani.
Eikö kannattaisi tutustuttaa lapseen vasta sitten kun tietää että tuleeko suhteesta mitään?Mistä sinä tiedät montako miestä lapseni on nähnyt? Ja miten pitkän tuttavuuden jälkeen?
Ei lapseni tosiaankaan ole tavannut kaikkia deittejäni. Tarkkaan ottaen on tavannut viisi miesystävääni. Ja arvaa kuinka kauan olen ollut sinkku?
8,5 vuotta. Laske siitä kuinka usein lapseni on uuden miesystäväni tavannut.
Tämä uusimmainen suhtautuu omiin lapsiinsa poikkeuksellisen rakastavasti, ja se on minun kirjoissa niin iso plussa että päästin kotiini kahville.
Voi minua, huono nainen.
Mutta jos aloituksessa puhut että parin kuukauden tapailun jälkeen, ja ihailet miten mies pörröttää lapsesi hiuksia, niin tuntuu vähän jopa julmalta että jos lapsikin kiintyy mieheen ja sit äiti ei tapailekaan sitä enää.
Mutta jos aloituksessa puhut että parin kuukauden tapailun jälkeen, ja ihailet miten mies pörröttää lapsesi hiuksia, niin tuntuu vähän jopa julmalta että jos lapsikin kiintyy mieheen ja sit äiti ei tapailekaan sitä enää.
Yritän kovasti ymmärtää mielipidettäsi.
Olen hyvin suojelevainen lastani kohtaan ja ymmärrän tuon pointtisi, että lapsen edessä ei voi juoksuttaa miehiä katkeamattomana nauhana.
Miten minun sitten pitäisi toimia? Tavata miestä vain jossain kahvilassa? Hänelläkin kun on lapsia ja jos hänen lapsensa kärsivät minuun tutustumisesta niin enhän minäkään voi heille mennä.
En minä viikon tuttavuuden jälkeen kenenkään anna lastani tavata.
Tarkkaan ottaen tyttäreni on nyt tavannut miesystäväni yhteensä kolme kertaa. Ja kyllä, olen sanonut lapselleni että pidän miehestä ja tykkään, mutta en mitään muuta.
Kai ihmisillä saa kontakteja olla. Käy meillä muitakin kylässä, ei pelkästään miesystäviäni.... ;-)
Yritän kovasti ymmärtää mielipidettäsi.
Olen hyvin suojelevainen lastani kohtaan ja ymmärrän tuon pointtisi, että lapsen edessä ei voi juoksuttaa miehiä katkeamattomana nauhana.
Miten minun sitten pitäisi toimia? Tavata miestä vain jossain kahvilassa? Hänelläkin kun on lapsia ja jos hänen lapsensa kärsivät minuun tutustumisesta niin enhän minäkään voi heille mennä.
En minä viikon tuttavuuden jälkeen kenenkään anna lastani tavata.
Tarkkaan ottaen tyttäreni on nyt tavannut miesystäväni yhteensä kolme kertaa. Ja kyllä, olen sanonut lapselleni että pidän miehestä ja tykkään, mutta en mitään muuta.
Kai ihmisillä saa kontakteja olla. Käy meillä muitakin kylässä, ei pelkästään miesystäviäni.... ;-)
Ne ketkä kylässä käyvät ovat varmaan tuttuja?
Sukulaisia ja ystäviä?
Minusta lapsia ei pitäisi rasittaa vanhempien parisuhdekiemuroilla.
Kai lapsi joskus on isänsä luona?
Tai isovanhempien luona?
EI kai miehellä aina ole lapset hänen luona kun sinulla on mahdollisuus saada omaa aikaa?
Anteeksi, mutta minusta lapsia tavataan suhteessa vasta myöhemmin, kun tietää missä mennään.
Anteeksi, mutta minusta lapsia tavataan suhteessa vasta myöhemmin, kun tietää missä mennään.
ja siis tämä oli siis NIIN tämän ketjun pointti
niin tajusin että on perjantai-ilta, minulla on vapaa viikonloppu eikä siis aamulla menoa minnekään - - - elämä on aika ihanaa! Sytytin muutamaan kynttilään tulen, kaivelin digiboxin kätköistä hyvän elokuvan ja aloin nauttimaan.
Miesystävään liittyviä asioita kerkeän pähkäilemään joskus myöhemminkin. Hänenpä on häpeänsä kun valitsi känniseuran minun sijastani. Mielestäni minä en hävinnyt mitään, vaan hän.
Minulla on ollut oikein leppoisa ja mukava ilta, luksusseurassa - omassani.
T. ap
Eihän tossa ole vaihtoehtoja.