Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit ei käytä koskaan koiriaan lenkillä!

Vierailija
27.04.2012 |

Naapurit eivät käytä koiriaan lenkillä koskaan; päästävät ne vain parinkymmenen neliön kokoiselle takapihalleen tarpeilleen kerran tai pari kertaa päivässä ja sitten äkkiä sisälle. Kyse on vielä melko suurista koirista, jotka oman tulkintani mukaan tarvitsisivat aktiviteetteja ja liikuntaa.

Ihan käsittämätöntä. Mä olen aina luullut, että koiria tulee ulkoiluttaa ja lenkittää. Olenkohan siis ollut väärässä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on todella iso koirarotu jota ei SAA pitkiä lenkkejä edes lenkkittää....

Ja kerropa, kyttäätkö naapureitasi 24h/7pv, jos kyttäät, oma perseesi ei saa niin paljon liikuntaa kuin se tarvitsisi.

Vierailija
2/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotoa käsin, joten rivitalossa sitä päivisin sattuu vaan näkemään kaikenlaista mitä ei kodin ulkopuolella työssäkäyvä ehdi näkemään.

Meillä sama juttu kuin ap:lla, naapuri ei oikeasti koskaan käytä koiriaan ulkoilulenkeillä. Päästää vain hetkiseksi takapihalle että ne juuri ja juuri ehtivät tekemään kiireisimmät tarpeensa ja sitten taas tuntikausiksi sisälle ulvomaan ja haukkumaan. Tekisi mieli tehdä ilmoitus eläintensuojeluun. Ei tuo ole vastuullisen koiranomistajan käytöstä tosiaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että he ei lenkitä koiriaan illalla, vai oletko silloin naama kiinni ikkunassa?

Mä en ole koskaan tajunnut sunlaisia olioita, into kytätä, jos tekee töitä, niin et kai sä hemmetti töitä tee naama kiinni ikkunassa??

Vierailija
4/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita eläinsuojeluvalvojalle. Kyllä jokaista koirarotua (oli se sitten miten iso tai pieni tahansa) tulee käyttää edes "jonkinlaisella" ulkoilulenkillä päivittäin. Tuo tuollainen täyttää eläinrääkkäyksen piirteet.

Vierailija
5/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurilla on 3 koiraa. Ei sekään käytä tässä ympäristössä juuri kuin lyhyitä kävelyjä, mutta laittaa ne joka päivä autoon ja vie johonkin metsään, sorakuopalle tms. pariksi- kolmeksi tunniksi juoksemaan.

Vierailija
6/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyttää on TODELLA SAIRAS!!!!!!!!!!!!!!

Tuolla perusteella ei voi tehdä mitään ilmoituksia.

Sairasta sakkia olette.

Vierailija
7/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette naapuripoliiseja, pahemmanlaatuisia kylähulluja ja muiden asioihin puuttumista.

On sairaus tuo tuollainen, jos ette sitä tiedä, niin kannattaa ehkä harkita hankkia ihan oma elämä.

Vierailija
8/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan pienen koiravanhuksen. Ostin sille sellaiset rattaat jotta voin sen pari kertaa päivässä viedä n. 2km päähän 'koirapuistoon' riehumaan oman jaksamisensa mukaan. Annan sille siis liikuntaa juuri sen verran kuin se itse haluaa/jaksaa, eläinlääkärin suosituksesta. Käytän sitä myös omalla takapihallani pissalla.

Kerran tuli naapurin kyylä sitten valittamaan kuinka minä vaan heitän sen takapihalle kuselle ja sitten menen sen kanssa "lenkille" niin että se istuu rattaissa... Pyysin kyylää soittamaan eläinsuojeluun mikäli epäilee minun laiminlyövän ja rääkkäävän koiraani ja soittihan se. :D Harmi vaan että eläinsuojeluviranomainen on tutun tuttu joka tasan tarkkaan tietää millä tavalla koiraani hoidan ja on hän välillä ollut mukanani myös oman koiransa kanssa.

Sen jälkeen on kyylä kyyläillyt minua vaan ja puhissut ohi mennessään! :D

Vierailija
9/9 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He omistavat pari isoa koiraa, sellaisia suden kokoisia ja isompiakin, rodusta en tiedä. Näitä sitten ulkoilutettiin päästämälle ne pihalle haukkumaan ohikulkijoille, väillä käveltiin tienpätkä päästä päähän eli noin 500m :D