Sukulaistädin lahja, seinävaate, johon kirjailtu hääpäivä
meidän nimet ja kaikkea kruusausta. Ei sovi YHTÄÄN meidän kodin sisustukseen, en tiedä mitä sillä tekisi. Aikaakin täti käytti varmaan puoli vuotta tuon väsäämiseen.
Säästän sen, mutta varmaan tätiä harmittaa, jos tulee joskus käymään eikä se ole esillä =(
Onko teillä jotain vastaavia lahjoja?
Kommentit (28)
ja katsele sitä uusin silmin vaikka kymmenen vuoden päästä. Ei sitä tiedä vaikka se silloin näyttäisikin kivalta!
Jo nyt tuollainen käsityötyyli on muotia hipsteripiireissä, joten se noussee pintaan myös valtavirrassa ennemmin tai myöhemmin.
ja katsele sitä uusin silmin vaikka kymmenen vuoden päästä. Ei sitä tiedä vaikka se silloin näyttäisikin kivalta!
Jo nyt tuollainen käsityötyyli on muotia hipsteripiireissä, joten se noussee pintaan myös valtavirrassa ennemmin tai myöhemmin.
ihmeessä. Joskus sille voi olla käyttöä. Ja kun täti tulee kylään, levität sen vaikka sängylle ja sanot että juuri mietitte sille uutta paikkaa.
Ei ne kaikki oikeasti kauniita ole:
http://www.satiini.fi/tuotekuvat/x500/SCR_022.jpg
http://koti.welho.com/slemmett/kuvia/sami-ryijy2.jpg
Meillä on aivan erilainen maku ja tyyli. Kuitenkin jostain häneltä löytyi älyä häidemme aikaan kieltää miehen tätiä antamasta meille lahjaksi itse tekemäänsä, abstraktia (kyllä!) punakirjavaa ristipistotyötä. Kokoa ois ollu rapiat metri*metri. Anoppi siis näytti mulle kuvaa ja kysyi ja sanoi ymmärtävänsä, jos emme halua ja hän hoitaa jatkon sisarensa kanssa.
Saattoi täti vähän suutahtaa, mutta Aalto-maljakon sitten lopulta antoi :-)
Kenelle lie mennyt työ, jollekin vähemmän ronkelille ja enemmän hienotunteiselle sukuun naidulle :-D
Mut tosiaan, kannattaa säilyttää se, koska ei voi tietää, muuttuuko sun mieli tässä tulevien vuosien aikana niin että seinävaate tuntuukin hyvännäköiseltä.
Mekin saimme häälahjaksi vaikka mitä, mikä silloin ei sopinut ollenkaan omaan makuuni. Nyt kymmenen vuoden jälkeen moni niistä on kuitenkin esillä ja meille rakkaita.
kylläkin sängynpeitoksi. Värit oli niin karseet että vietiin se mökkikäyttöön. Pari vuotta sitten mun äiti ja isä tuli käymään meidän mökillä lahjan antajan kanssa, joka on jo iäkäs äidin sukulainen, ja kauhea kriisi nousi siitä kun meillä oli kallis ja jonkun nimekkään tekijän valmistama seinävaate sängynpeittona. Auts!
kylläkin sängynpeitoksi. Värit oli niin karseet että vietiin se mökkikäyttöön. Pari vuotta sitten mun äiti ja isä tuli käymään meidän mökillä lahjan antajan kanssa, joka on jo iäkäs äidin sukulainen, ja kauhea kriisi nousi siitä kun meillä oli kallis ja jonkun nimekkään tekijän valmistama seinävaate sängynpeittona. Auts!