En ymmärrä tätä bloggaajaa!!!
Onko tää bloggaaja http://heltsun.blogspot.com/
teistä jotenkin erityisen näkönen? Olen ite jonkun aikaa seuraillu kyseistä blogia, ja ärsyttää kun ton heltsun ulkonäköä kehutaan jatkuvasti ja sen kroppaa kanssa... mun mielestäni ihan tavallisen näkönen tyttö ja tavallinen kroppa!
Kommentit (72)
herutuskuvia, joka kuvassa sama ilme, kädet lanteilla, siis voi ihkuu, vaatteet, meikit, biletys... Tsiisus. Ketä kiinnostaa.
herutuskuvia, joka kuvassa sama ilme, kädet lanteilla, siis voi ihkuu, vaatteet, meikit, biletys... Tsiisus. Ketä kiinnostaa.
Jos "ei muka kiinnosta", miksi ihmeessä luette kyseistä blogia. Kivempi, että ihmiset kehuu kuin haukkuu ja arvostelee toisiaan. Vai mitä.
No jos rupeen yhtä lapselliseksi kuin aloittaja niin kommentoin. Ei tytössä mitään vikaa ole: nätti tyttö amisfarkuistaan huolimatta.
Mutta tota asunnon sisustusta on "pakko" kommentoida. Miksi kaikilla parikymppisillä on tollanen ihan järkyttävän kamala halpa sisustus? Tai siis halvalla voi saada kivaakin mutta miks se on aina niin rumaa :D
Luin pari viimeisintä postausta. Pisti silmään elämäntavat -tuskin on ihan ns. tavallisesta perheestä lähtöisin? Avoimesti tuhoaa itseään alkoholilla ja tupakalla -viestii siitä ettei ole terve itsetunto ja omanarvontunto kehittynyt. Ehkäpä tästä syystä myös ns. ylikorostunutta itsensä esittelyä?
Voivoi. Aivan törkeen laiha. Ei kiva. Ei muotoja. En tykkää.
Ajattelin kommentoida tänne kuitenkin ensimmäisen ja viimeisen kerran ennen kun keskustelu pistetään ilmiantoon.
Mun ulkonäkö on "makuasia" joku pitää nättinä joku ei ja siitä en rupee täällä kiistelemään. Mun tyylistäkään en rupee sanomaan mitään, mä tykkään itestäni tälläsenä kun olen ja se riittänee :) Ainakin mulla on terve itsetunto, toisinkun monella täällä, se on ollut ikävä huomata. Minusta kellään joka ei näytä omaa naamaansa täällä, ei ole varaa sanoa mitään. Monien ruutujen takana on varmasti ylipainoisia, verkkareissa viihtyviä mammoja, joten en usko monellakaan teistä olevan varaa sanoa mitään ;) Mut makuasia kai ne verkkaritkin! :D
Ja mitä tähän tulee:
"Nätti ja kovin hoikka nuori nainen
Luin pari viimeisintä postausta. Pisti silmään elämäntavat -tuskin on ihan ns. tavallisesta perheestä lähtöisin? Avoimesti tuhoaa itseään alkoholilla ja tupakalla -viestii siitä ettei ole terve itsetunto ja omanarvontunto kehittynyt. Ehkäpä tästä syystä myös ns. ylikorostunutta itsensä esittelyä?"
Tavallisesta perheestä en olekkaan, vaan lastenkodista. En pilaa itseni alkoholilla, mutta tupakalla kylläkin. Itsetunto mulla on parempi kuin koskaan ennen, että sikäli ikävä tuottaa pettymys.
Ja mitä mun "jamppaan" tulee, en ole niin pinnallista tyyppiä että katson vain ulkonköä. Mielestäni mun mieheni on täydellinen minulle jne. eikä mun tarvii enempää selitellä. Siksi me kai naimisissa ollaankin, tätä parempaa isää saa etisä.
Herää kysymys että kuka teitä oikeen ees kestää jos olette tollasia? Haukutte viatonta tyttöä netissä tylsyyteenne? Miettikääs näitä keskusteluja sitten, kun miehenne ei kestäkkään teitä, joilla ei tosiaan ole muuta tekemistä kun toisten haukkuminen ja mollaaminen. Niin kun joku aikasemmin kirjotti, menkäähän itteenne, kattokaa peilistä itseänne, oletteko täydellisiä? Jos olette, laittakaahan kuva ;)
Ajattelin kommentoida tänne kuitenkin ensimmäisen ja viimeisen kerran ennen kun keskustelu pistetään ilmiantoon.
Mun ulkonäkö on "makuasia" joku pitää nättinä joku ei ja siitä en rupee täällä kiistelemään. Mun tyylistäkään en rupee sanomaan mitään, mä tykkään itestäni tälläsenä kun olen ja se riittänee :) Ainakin mulla on terve itsetunto, toisinkun monella täällä, se on ollut ikävä huomata. Minusta kellään joka ei näytä omaa naamaansa täällä, ei ole varaa sanoa mitään. Monien ruutujen takana on varmasti ylipainoisia, verkkareissa viihtyviä mammoja, joten en usko monellakaan teistä olevan varaa sanoa mitään ;) Mut makuasia kai ne verkkaritkin! :D
Ja mitä tähän tulee:
Luin pari viimeisintä postausta. Pisti silmään elämäntavat -tuskin on ihan ns. tavallisesta perheestä lähtöisin? Avoimesti tuhoaa itseään alkoholilla ja tupakalla -viestii siitä ettei ole terve itsetunto ja omanarvontunto kehittynyt. Ehkäpä tästä syystä myös ns. ylikorostunutta itsensä esittelyä?"Tavallisesta perheestä en olekkaan, vaan lastenkodista. En pilaa itseni alkoholilla, mutta tupakalla kylläkin. Itsetunto mulla on parempi kuin koskaan ennen, että sikäli ikävä tuottaa pettymys.
Ja mitä mun "jamppaan" tulee, en ole niin pinnallista tyyppiä että katson vain ulkonköä. Mielestäni mun mieheni on täydellinen minulle jne. eikä mun tarvii enempää selitellä. Siksi me kai naimisissa ollaankin, tätä parempaa isää saa etisä.
Herää kysymys että kuka teitä oikeen ees kestää jos olette tollasia? Haukutte viatonta tyttöä netissä tylsyyteenne? Miettikääs näitä keskusteluja sitten, kun miehenne ei kestäkkään teitä, joilla ei tosiaan ole muuta tekemistä kun toisten haukkuminen ja mollaaminen. Niin kun joku aikasemmin kirjotti, menkäähän itteenne, kattokaa peilistä itseänne, oletteko täydellisiä? Jos olette, laittakaahan kuva ;)
Hyvä ja asiallinen vastine. :) Hyviä jatkoja ja ilmianna ihmeessä ketju! Se on täysin epäasiallinen.
Se jonka mielestä olet oikein nätti ja ihana on lapsukainenkin.
Voisin alkaa seuraamaankin. Etenkin kun meillä on ihan samanikäiset lapset, meidän poika täytti viikko sitten 1 vuotta ja kuvittelisin tuon pojan olevan samanikäinen.
Tyttöhän oli ihan nätti. Tuo mies vaikutti aika amismaiselta, että saa nähdä kestääkö liitto (etenkin kun ovat niin nuoria). Eikä tyttö mielestäni suinkaan liian laiha ollut, itse ottaisin mieluusti tuollaisen vartalon.
kuin Björk :) Ja iloiselta ja onnelliselta näytti perhe-elämä.
Ap:lta ihan turha aloitus.
Ja mitä tähän tulee:
Luin pari viimeisintä postausta. Pisti silmään elämäntavat -tuskin on ihan ns. tavallisesta perheestä lähtöisin? Avoimesti tuhoaa itseään alkoholilla ja tupakalla -viestii siitä ettei ole terve itsetunto ja omanarvontunto kehittynyt. Ehkäpä tästä syystä myös ns. ylikorostunutta itsensä esittelyä?"Tavallisesta perheestä en olekkaan, vaan lastenkodista. En pilaa itseni alkoholilla, mutta tupakalla kylläkin. Itsetunto mulla on parempi kuin koskaan ennen, että sikäli ikävä tuottaa pettymys.
Hei! Olen se joka kirjoitti sinun perhetaustasta ja tupakasta/alkoholista. Ihanaa että sinulla on nyt oma perhe ja lapsesi saa kokea sen mistä itse olet paitsi! Ei ehkä olisi ollut varaa arvostella itsetuntoasi muutaman kuvan ja kirjoituksen perusteella, pyydän sitä anteeksi! Tärkeintähän on se, miten itse asian koet. Kyllähän tuo bloggaustyyli ja poseeraukset on aivan tavallista ikäistesi keskuudessa ja olisi tyhmää minun puoleltani tehdä siitä liian pikaisia johtooöötöksiä. Se, että kerrot ryyppäämisistä ja röökinpoltosta on mielestäni epäkypsää. Ehkä se on 2-kymppiselle ihan ok, mutta odottaisin öiti-ihmisen asennoituvan noihin "nautintoaineisiin" hieman analyyttisemmin: pohtien niiden tarvetta, pohtien sitä mallia minkä oma lapsi niistä saa jne.
Toivon sinulle sydämestäni kaikkea hyvää. Muista että et ole pelkästään se hoikka kaunis nainen vaan ne suurimmat aarteet ja mahdollisuudet ovat siellä sisälläsi.
Tämän ketjun perusteella tutstuin Heltsun blogiin. Koti on siisti, lasta rakastetaan ja hoidetaan, onnellinen parisuhde ja perhe-elämä. Kaikki hyvin ja silti pitää joidenkin älykääpiöiden haukkua sisustusta tai bloggaajan vaatteita/tyyliä. Olispa kiva nähdä itse kunkin räksyttäjän ensimmäisestä kodista kuvia ja vaatekaapin sisällöstä myös. Harva nuori perhe voi tilata jostain Stockmannilta kerralla koko kodin sisustuksen.
Miksi ammattikoulutusta ei arvosteta? Heltsun mies tienaa taatusti enemmän kuin joku vasta lukiosta päässyt untuvanaama ilman jatkokoulutusta ja oikeaa ammattia.
Tästä pienestä perheestä sais monet sossun tukia vinkuvat laiskamadot ottaa oppia. Mies käy töissä ja elättää vaimon ja lapsen. Vaimo hoitaa hyvin pienokaisen ja kodin ja aikoo vielä saattaa itse opintonsa päätökseen. Tulevaisuudessa siinä on suomalainen malliperhe ja kunnon veronmaksajat. Nyt kaikilta urputtajilta turvat tukkoon, mikä teitä vaivaa? Taitaa tissiliivit painaa...
ihan alytonta kiusata toista ja ihan turhasta.han selvasti rakastaa lastaan ja vaikuttaa mukavalta tytolta muutenkin. Kauneus ja ennenkaikkea mika koetaan tyylikkaana on subjektiivista.
kyllä minä nyt ainakin pyrin oppikirjojen mukaan kasvattamaan lapseni kun olen sellaisen mennyt tekemään :) ei lapsi pyydä itse päästä tänne maailmaan. minä olen ensisijaisesti äiti, sitten vasta kaikkea muuta. 1-2 kertaa kuussa on todella paljon. 1-2 kertaa vuodessa on ymmärrettävää. eikä ole parempi viedä lasta hoitoon siinä toivossa että lapsi ei sitten vierastaisi. pitäis varmaan pariin kasvatusalan kirjaan sinunkin perehtyä. tai ehkä se vika tosiaan on minussa kun en ymmärrä :) suosittelen iltalukemiseksi esimerkiksi liisa keltinkangas-järvisen pienen lapsen sosiaalisuus, jossa keskitytään lapsen hoito-asioihin, niin on sitten faktaa mihin pohjata tuommoset mielipiteet.
No senkus kasvatat sitten oppikirjojen mukaan, minä ainakin käytän maalaisjärkeä. Ja 1-2 kertaa omaa aikaa kuukaudessa tarkottaa 12-24 "vapaapäivää" lapsesta vuodessa. Silloin jää reilusti yli 300 päivää aikaa lapselle. Jotkut sisällyttää lapsen elämäänsä ja jotkut taas muuttaa elämänsä lapsen myötä. Todella surullista että nykyään äidit eivät uskalla ottaa omaa aikaa, johtunee siitä että palstoilla ja muualla aina mollataan niitä äitejä jotka käyvät jossain useammin kun kerran puolessa vuodessa. Minä ainakin olen erittäin onnellinen siitä, että saan yhden vapaapäivän kerran kuussa ja lapsikin tykkää mennä mummolaan hoitoon. Jotkut valitsee vähän paremmin ;)
se oo jokaisen oma asia kuinka usein käypi jossain ilman lasta kunhan nyt ei joka viikonloppu ole jossain. Turhaa niiden äitien on sanoa siitä asiasta muille äideille mitään jos he menevät usein ulos ja itse menee vain kerran vuodessa. Kuulostaa katkeruudelta sellainen.
voidaan sitten 18 vuoden päästä kattoa missä kummankin lapset sitten ovat...mieti itseäsi lapsena; olisko ollut sitä mitä toivot että äiti ryyppäilee pari kertaa kuussa ja itse ''pääsee'' hoitoon? ei mulla ole ainakaan mistään palstoista kiinni minun uskaltamiset, tässä on kyse nyt pikkusen eri asioista. kyllä itse ainakin käsitin saman tien kun raskaustesti oli positiivinen että ei ole käsitettä ''oma aika'' enään, ainakaan siinä merkityksessä missä se oli ennen ollut. nykyään omaa aikaa on vaikka tv:n katsominen tai kirjan lukeminen kun lapsi nukkuu. tottakai minä pyrin olemaan täydellinen äiti, typerää olisi yrittää olla huonompi kuin täydellinen? lapsi tuskin haluaa äidistä vapaapäiviä?
voidaan sitten 18 vuoden päästä kattoa missä kummankin lapset sitten ovat...mieti itseäsi lapsena; olisko ollut sitä mitä toivot että äiti ryyppäilee pari kertaa kuussa ja itse ''pääsee'' hoitoon? ei mulla ole ainakaan mistään palstoista kiinni minun uskaltamiset, tässä on kyse nyt pikkusen eri asioista. kyllä itse ainakin käsitin saman tien kun raskaustesti oli positiivinen että ei ole käsitettä ''oma aika'' enään, ainakaan siinä merkityksessä missä se oli ennen ollut. nykyään omaa aikaa on vaikka tv:n katsominen tai kirjan lukeminen kun lapsi nukkuu. tottakai minä pyrin olemaan täydellinen äiti, typerää olisi yrittää olla huonompi kuin täydellinen? lapsi tuskin haluaa äidistä vapaapäiviä?
katkera bitch
Mä ainakin haluan että äiti on onnellinen ja jaksaa, jos se on siitä kiinni että käykö se kerran kuussa jossain niin ei kyllä olis haitannut, toisin kun sellanen äiti joka ei ikinä mene/pääse mihkää ja stressaa yms.
Jokaisen oma asia. Ja yksillöllistä kuinka usein kukin tarvii omaa aikaa ja mikä se oma aika sitten onkaan. Minä käyn viihteellä noin kerran kuussa :)
Minua ei ainakaan miellytä. Jotenkin oudot kasvot tulee F-lapset mieleen aikuisella ja liian laihakin on, luinen. Tätähän sää kysyit?