Oudoin valinta Miss Suomeksi kautta aikojen?
Yleensä kysytään kauneinta miss Suomea, mutta nyt kysynkin kenen valintaa voittajaksi et ymmärrä? Itse vastaan Tarja Smura. Kyseisenä vuonna oli huomattavasti paljon kauniimpiakin vaihtoehtoja.
Kommentit (526)
Janette Broman oli aika erikoinen valinta Miss Suomeksi.
Varmastikin hyvin ihana ja ystävällinen ihminen, mutta jos valokuvauksellisuutta katsotaan, on hän kyllä erikoinen missi...
Luulen, että kisassa ei ulkonäkö yksin ratkaise, vaan myös taito olla edustava. Siis puhelahjat.
Vierailija kirjoitti:
Shirley Karvinen
Tämä! Jotenkin filippiinojen näköiset leveät kasvot, posket.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että kisassa ei ulkonäkö yksin ratkaise, vaan myös taito olla edustava. Siis puhelahjat.
Ei se ratkaisekaan, vaan kyky esiintyä kameran kuin kameran edessä ratkaissee.
Siksi niin moni missi on the vuotensa jälkeen juontaja.
Vierailija kirjoitti:
En pysty pitämään Heidi Willmania huonona valintana, sillä kun olin vuonna 2007 ensimmäisiä kertoja kassatyössä eräässä ruokakaupassa, tuli asiakkaakseni raskaana oleva Heidi Willman. Minua jännitti ja Heidi oli niin ystävällinen ja hymyili minulle kauniisti. Siitä päivästä lähtien olen nähnyt Heidin ihan eri tavalla. Hän ei ehkä ole klassisen kaunis, mutta hänessä on sisäistä kauneutta. Se on kaikkein parasta kauneutta.
Itsekin ihmettelin miten Carmen Mäkinen on niin kaunis, kun livenä näin. Kuvissa ruma.
Kalevi Reinikainen, en voi käsittää
Se joku Åsa? Joskus 1980-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Åsa Lövdal nyk Norrie. Oli kaunis mutta mikä tärkeintä, älykäs. Opiskeli ja nykyään
Standard Life Investmentsin yhtiön Euroopan liiketoimintojen johtaja. Kukaan muu misukka ei taida yltänyt lähellekään samaan.
Mikä siinä Hintsassa nyt niin ihmetyttää? Ja Noora Hautakangas on mielestäni upea, ei ehkä "missityyppiä".
Sirpa Viljamaa sanoi, että puhui voiton itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Hintsassa nyt niin ihmetyttää? Ja Noora Hautakangas on mielestäni upea, ei ehkä "missityyppiä".
Hautakangas on puhjennut kukkaan aikuistuttuaan, missiaikana ei ollut parhaimmillaan karmean stailauksenkin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hintsa on mitäänsanomaton. Tuiki tavallisen näköinen, ei siis mikään kaunotar.
Ei tähän ole kuin kolme oikeaa vastausta.
Seija Paakkola, Päivi Uitto ja Essi Pöysti.
Jokainen heistä omaa rujot ja epäviehättävät kasvot.
Nykyajan kaikki missit on rumia, feikkejä muovinukkeja. Niin epäaitoja. Yök.
Vanessa Forsman ja Nina Björnström. Molemmat taitaa vielä olla porvoolaisia? :D
Sirpa Viljamaa ja Seija Paakkola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Åsa Lövdal nyk Norrie. Oli kaunis mutta mikä tärkeintä, älykäs. Opiskeli ja nykyään
Standard Life Investmentsin yhtiön Euroopan liiketoimintojen johtaja. Kukaan muu misukka ei taida yltänyt lähellekään samaan.
Myös se perintöprinsessa-Krista vuodelta 2004, jota haukuttiin lihavaksi missiksi kun turposi keliakian takia, taitaa olla kansainvälisen yrityksen maajohtajana tänä päivänä?
Shirly Karvinen, ympäri maailman on miljoonia saman näköisiä.