Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ärsyttää! (Vuodatus töistä)

Vierailija
27.04.2012 |

Kävin työhaastattelussa, kun kuulemma tarvitaan porukkaa, päteviä lähihoitajia ei ole, satunnaisia sijaisia ilman koulutusta jonkinverran.

No, olen pätevä lähihoitaja, olen myös heittänyt keikkaa siellä satunnaisesti.

Ensin sitten kuitenkin sain kuulla että vasta elokuussa palkattaisi virallisesti lähihoitajaa, ja kesä on kyllä jo hoidettu, mutta jos sopii että soittavat tarvittaessa minulle?

Ilmoitin että kun vanhempainvapaa lopuu 10/5, tarvitsen kyllä jotain vähän pysyvämpää koska muuten ei pärjätä taloudellisesti.

Ilmoitin että jatkan töiden hakemista, ja isken kiinni heti kun minulle voidaan tarjota muualta jotain kestävämpää.

No, parin tunnin päästä tuli soitto että yksi kesätyöläinen oli perunut, kiinnostaako minua vielä, en kai ole lupautunut mihinkään?

Kerroin että sopii oikein hyvin, luvattiin lähettää minulle tietoa työvuoroista jo seuraavana päivänä.

Sitten soittovatkin jo toisesta paikasta, kyselivät miten voisin heittää keikkaa ja ilmoitin että voivat poistaa keikkalistoilta, koska olen saanut kesätöitä.

Nyt kuitenkin kun viikko myöhässä tuleva pomo soitti, kävi ilmi että hänellä ole minulle sittenkään töitä toukokuussa, 4 vuoroa vain! Ja että kesätyö alkaa vasta kesäkuun ensimmäinen päivä.

Jepjep, hyvin maksetaan sitten kesäkuun vuokraa....

Ei kyllä tee mieli ollenkaan nyt edes mennä tuollaiseen paikkaan töihin, olen tänään lähettänyt vaikka mihin mahdolliseen mahdottomaan työhakemuksia, ja olen valmis tekemään melkein mitä tahansa muuta kuin mennä tuonne töihin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme