Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uskovaisia linjoilla?Nyt tarttisin rukousapuja

Vierailija
26.05.2012 |

Pitkään oon salaillut jo pahaksi mennyttä juomistani,alkoholiriippuvuus hiipinyt pikkuhiljaa ja nytkin kun lapseni isällään viikonlopun,olen juonut koko ajan.Ahdistaa ja pelottaa.Ei mun elämä pitänyt mennä näin.Rukoilkaa kiltit puolestani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse olen vain tapauskovainen, uskon kuitenkin rukouksen voimaan.. Älä pelkää, sinulla on enkeleitä vierelläsi.

Vierailija
2/10 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menepä maanantaina heti a-klinikalle, saat ammattiapua!hali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä vastaat elämästäsi joka on Jumalan lahja sinulle. Hakeudu heti arkena hoitoon!

t. uskis sh

Vierailija
4/10 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa Jumalaan. Rukoilen puolestasi.

Minäkin suosittelen hakemaan ihan ammattiapua lisäksi.

Vierailija
5/10 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista myös itse rukoilla, se ei ole koskaan turhaa vaikka joskus tuntuisi siltä.

Siunausta sinulle, Jumala auttaa varmasti omalla aikataulullaan.

Vierailija
6/10 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu lähtee itsestäsi. Rukous on yksi tapa työstää omia ajatuksia ja tunteita. Samalla suuntaat omat energiasi paranemiseen. Selviät, tiedän sen.

Vierailija
7/10 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla on yleensä jotain kuormittavaa joka altisti alkoholin suurkäytölle. Se voi olla isompi traaginen juttu, kuten raiskaus, tai muuten vain on pitkän ajan kuluessa paljon tullut paskaa niskaan ilman että on päässyt käsittelemään sitä, kuten läheisen kuolema->työpaikan menetys->sairastuminen jne.. Tärkeää on siis käsitellä juomiseen johtaneet syyt.

Vierailija
8/10 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös rukoillaan puolestasi. Voimia!

Vierailija
9/10 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

hae apua AA-kerhosta. Voit myös mennä seurakuntien ja kristillisten yhdistysten KRITO-ryhmiin, esim. Kansan Raamattuseura ja helluntaiseurakunnat järjestävät niitä. Ryhmissä ihmiset puivat erilaisia ongelmiaan. Saat vertaistukea ja rukousta.

Vierailija
10/10 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kuule ihan sama ongelma.. :(