Kumpi auto hienompi sinusta: katumaasturi vai urheiluauto?
Kommentit (36)
jotka eivät osaa ajaa.
Muutamia viikkoja sitten oli jossakin vakuutusyhtiöiden vahinkotilasto, jota käytännössä johti katumaasturit, muutama edullinen teinipoikien bemari oli päässyt mukaan.
Tosin olen aiemminkin katsonut säälivästi katumaasturikuskeja. Järjetön auto, kuka tarvitsee ja mihin katumaasturin?
Sanoohan sen jo nimikin ... katumaasturi...
järjetöntä...
aattelepa ite.
jotka eivät osaa ajaa.
Muutamia viikkoja sitten oli jossakin vakuutusyhtiöiden vahinkotilasto, jota käytännössä johti katumaasturit, muutama edullinen teinipoikien bemari oli päässyt mukaan.Tosin olen aiemminkin katsonut säälivästi katumaasturikuskeja. Järjetön auto, kuka tarvitsee ja mihin katumaasturin?
Sanoohan sen jo nimikin ... katumaasturi...
järjetöntä...
aattelepa ite.
ajattelen kuule ihan itse ja ajan maastoautolla.
Joskus tulee ajeltua huonommillakin teillä -tällöin ei tarvitse varoa öljypohjan hajoamista kun maavara riittää. Puhumattakaan talvikeleistä, kinokset eivät haittaa. Eivät maantiellä eivätkä parkkipaikoilla. Korkealta näkee muitten yli ja suuri massa tuo turvallisuutta.
Isoon autoon mahtuu 7 ihmistä, sillekin on tarvetta.
Nelivedon ansiosta kiihtyvyys liukkaalla on erinomainen ja 350hv V8 riittää Saksan Autobahnillekin oikein kivasti.
Ilmajousitus ja pitkä akseliväli takaavat että ajo-o,inaisuuksia löytyy joka lähtöön.
Ei siis järjetöntä ollenkaan, päinvastoin.
hummer? on niin ihania ja seksikkäitä mun mielestä, pyh siitä mitä mieltä muut on. ja siis oon nainen:D
"kato ny mihin mulla oli rahaa"-autoja.
sori, en halua pilata teidän iloa ja tiedän olevani vähemmistöä :) jos joku teistä on mun ystävä joka osti uuden katumaasturin, kun sen mielestä se on niiiin hieno, niin kerron sulle ystäväni että kun sanoin olevani onnellinen sun puolesta, tarkoitin sitä! jos auto tekee sut tyytyväiseksi, se on hirveän hieno juttu. Toivon pitkää ikää autollesi ja monia turvallisia kilometrejä :)
Joskus tulee ajeltua huonommillakin teillä -tällöin ei tarvitse varoa öljypohjan hajoamista kun maavara riittää. Puhumattakaan talvikeleistä, kinokset eivät haittaa. Eivät maantiellä eivätkä parkkipaikoilla. Korkealta näkee muitten yli ja suuri massa tuo turvallisuutta.
Nelivedon ansiosta kiihtyvyys liukkaalla on erinomainen ja 350hv V8 riittää Saksan Autobahnillekin oikein kivasti.
Ilmajousitus ja pitkä akseliväli takaavat että ajo-o,inaisuuksia löytyy joka lähtöön.Ei siis järjetöntä ollenkaan, päinvastoin.
Siinähän se onkin,
"kiihtyvyys liukkaalla on erinomainen"
ja pysähtyy aivan yhtä hyvin kuin kaksivetoinen.
Eli ei tarvitse ihmetellä miksi nelivetoiset johtaa vahinkotilastoja.
Mihin noita 350hv tarvitaan järjetöntä touhua.
Jos joutuu maastossa ajamaan sitä varten ostetaan maastoauto, ei kadulla ajettava maasturi, jossa ei ole sen kummempaa pohjapanssarointia ym maastoon tarkoitettua vaihteistoa, voimansiirtoa, ilmanottoa ym.
Eikä muuten ole multakaan ikinä öljypohja hajonnut.
Ilmajousitus ja pitkä akseliväli takaavat että ajo-o,inaisuuksia löytyy joka lähtöön.Ei siis järjetöntä ollenkaan, päinvastoin.
Siinähän se onkin,
Mihin noita 350hv tarvitaan järjetöntä touhua.Jos joutuu maastossa ajamaan sitä varten ostetaan maastoauto, ei kadulla ajettava maasturi, jossa ei ole sen kummempaa pohjapanssarointia ym maastoon tarkoitettua vaihteistoa, voimansiirtoa, ilmanottoa ym.
kun on erilaisia.
Minä tarvitsen sekä maastokelpoisuutta että kaikkia 350 hevosvoimaa. Saksanreissuilla tulee ajettua pitkiä matkoja kaasu pohjassa -muutama sata lisää ei haittaisi yhtään...
Vahinkotilastot saavat näyttää mitä näyttävät -yli 20v ajettu ilman kolareita eikä todellakaan ole nysvätty.
Mökkitiellä on henkilöautoista öljypohjia mennyt.
Mutta itse asiassa monet urheiluautot ovat hyvän näköisiä, sille ei voi mitään.
Molemmat yhtä naurettavia. Sori vaan.
Itselläni on hyvä itsetunto muutenkin.
on hyvä itsetunto.
Silti omistan sekä urheiluauton että maasturin -ajatella!!!
on hyvä itsetunto.
Silti omistan sekä urheiluauton että maasturin -ajatella!!!
Tienasin autorahat hyvällä itsetunnolla. :)
T Se joka hyppää mieluummin coupen rattiin.
koska a) risteyslähdöt ym talvella ovat esim ylämäkeen niiin paljon mukavempia. Vaikka 2-vedossa olisi mitkä luistonestot ym, niin liukkaalta lähdöt ovat tuskaa. Samoin 40cm maavara ja 20" vanteilla olevat renkaat tekevät ajelusta näillä länsimaailman surkeimmilla teillä siedettävämpää.
b) autoon istuminen ja nouseminen. Olen 192cm ja nykyiseen saksalaiseen farmariin meno ja nousu on yhtä helvettiä. Ikävä on jo maasturia.
Penkit korkealla ja turvallisempi liikenteessä, kuin tavallinen henkilöauto.
Tykkään myös möhköistä autoista ottaisin heti uuden Volvon maasturina.
Joka tarpeeseen sopiva nelipyöräinen.
Lisäksi on moottoripyöriä, mopo, fillareita ja potkulautoja.
Ja jokaisella perheenjäsenellä toimiva jalkapari. Koiralla jopa kaksi jalkaparia.
Mikään ei ole turhake.
Teille, jotka saatte henkisiä häiriöitä urheiluautoista, katumaastureista ja moottoripyöristä (meilläkin on niin messevä-äänisiä pyöriä, että kun jytistämme kaupungissa, rutisijamummojen korvat paukkuu ja sitten kirjoitetaan Hesarin yleisönosastossa, miten kaupungissa ON OLTAVA HILJAISTA), toivotan iloisempaa loppuelämää, opetelkaa elämään ilman kateutta ja nauttien siitä, mitä teillä itsellänne on!
Siinähän se onkin,
Mihin noita 350hv tarvitaan järjetöntä touhua.Jos joutuu maastossa ajamaan sitä varten ostetaan maastoauto, ei kadulla ajettava maasturi, jossa ei ole sen kummempaa pohjapanssarointia ym maastoon tarkoitettua vaihteistoa, voimansiirtoa, ilmanottoa ym.
kun on erilaisia.
Minä tarvitsen sekä maastokelpoisuutta että kaikkia 350 hevosvoimaa. Saksanreissuilla tulee ajettua pitkiä matkoja kaasu pohjassa -muutama sata lisää ei haittaisi yhtään...Vahinkotilastot saavat näyttää mitä näyttävät -yli 20v ajettu ilman kolareita eikä todellakaan ole nysvätty.
Mökkitiellä on henkilöautoista öljypohjia mennyt.
Millään järkevällä perusteella ei turhakkeesta saa järkevää.
Tietenkin jos on rahaa ja haluaa sen sijoittaa johonkin turhakkeeseen niin mikäs siinä, mutta järkevästi sitä ei voi perustella.paskat.
Olen moneen kertaan jo perustellut miksi ajan maasturilla.
Luetun ymmärtämisestä vaan on eräillä puute.mutta ei se järkeväksi sitä tee.
sulla olla luetun ymmärretyn lisäksi muitakin vaikeuksia?
Kun se nimenomaan tekee!
katumaasturi. Urheiluautot on mun mielestä ällöjä.
Mun valinta olis joku laadukas ja näppärä sedan, jossa olisi jotain hauskaakin :)