Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä sitten päätin sanoa miehelle, että

Vierailija
27.04.2012 |

lopetetaan sitte seksin harrastaminen kokonaan kun ei kerta kiinnosta!! Puoli vuotta oon saanu välillä vain säälistä ja mä olen ainoa joka enää ehdottaa seksiä, usein kieltäytyy! Mä en jaksa enää miettiä mikä minussa on vikana! Mies sanoo usein, että olen kaunis, halailee ja pusuttelee ja osoittaa huomiota muuten, mutta seksiä ei ole tarjolla, ellei tyyliin monta päivää anele.. Minä olen pitkä, hoikka, ja ihan ok näköinen kun kerran saan kehuja tuntemattomiltakin, ei pitäis olla päällisin puolin mitään vikaa. Kaikki pitäis olla hyvin meidän välillä... Mutta ei. Olkoon sitten koko seksi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kerroin miehelle, että en tästä lähtien enää ehdota seksiä, mutta olen aina valmis jos hän haluaa. Aikaisemmin minä vain tein aloitteita ja mies sitten torppasi ehdotukset tai vasta pitkän mankumisen jälkeen suostui.

Nykyään saan noin kerran viikossa seksiä, miehen aloitteesta. Olen pitänyt oman puoleni lupauksesta ja olen aina valmis, kun mies ehdottaa. Olen tyytyväinen.

Vierailija
2/4 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa pohtinu samaa juttua,kun ei kerran kiinnosta,niin ollaan kokonaan ilman ja turha tulla sitte parin kaljan jälkeen tänne, muutaman kuukauden tauon jälkeen,nukkukoon omissa oloissaan,kun siitä niin tuntuu tykkäävän.Mä en enää jaksa sitä ikuista toivomista,ennen tein alotteita ja sain usein pakit usein.On tolla välillä aikoja milloin se haluaa useemminkin,jopa pari kertaa viikossa,mutta sitte tietää et taas ollaan parikin kk ilman.Mä oon tosi tympääntyny ja aion sanoa seuraavaks ,ei kiitos!Niin,koskaan en oo ite kieltäytyny seksistä,vaikkei ois aina niin kiinnostanukkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä tuntuu, että olen ainoa nainen tämän ongelman kanssa. RAIVOSTUTTAVAA!

Vierailija
4/4 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten puhu miehelle muuta kuin pakolliset jutut ennen kuin hän oppii arvostamaan minua. Päästi nimittäin eilen suustaan aika törkeää tekstiä "sä et koskaan sano mitään tärkeää" eli minua ei siis tarvitse kuunnella. No, ollaan sitten hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi