Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako vain juntit öykkärit katumaastureita?

Vierailija
27.04.2012 |

Jotenkin sellainen vaikutelma tulee. Yleensä tuloihin nähden ylihintainen auto ja ajajana keskimääräistä lyhyempi / pienimunaisempi bodausta harrastava apinaniska. Mitä järkeä ostaa joku 100 tonnin katumaasturi-BMW ja ajella sillä kaupungilla? Ei voi olla kaikki ruuvit kohdallaan. Onko joillain oikeasti tarve istua jossain korkealla ja saada sitä kautta jotain voiman-tunnetta?? Eräskin työkaveri kertoi, miten upeeta on istua nahkapenkeillä ja hurauttaa tavallisten prutkujen ohi "muita korkeammalta".

Nolottaa teidän puolesta.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte ison koiran maasturin kyytiin? Mulla olisi tarvetta maasturille työmatkan puolesta, mutta kaikki maasturit joita olen käynyt katsomassa ovat sellaisia mihin ei isoa koiraa saa muuten kuin nostamalla. Ja minä en isoa koiraa jaksa nostaa.

Maastureissa on onnettoman pienet tavaratilat farmareihin verrattuna ja korkea kynnys, että koira ei varmasti pysty itse sinne hyppäämään. Toiseksi autoksi meille jäisi farmari, mutta mökkimatkat ja pidemmät matkat olisi kiva ajaa sillä maasturilla ja nille reissuille pitäisi koira saada kyytiin.

Vierailija
22/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettynä ostettu, ei ne nyt niin kauheesti maksa, joten sen takia ei kenenkään tartte luulla että maastureiden omistajat elelee yli varojen.

Mun oma bemari on vuodelta 2006 ja maksoi alle kolkyt-tonnia.

Toiset ostelee uusia volvoja paljon kalliimmalla hinnalla, mutta eihän ne ole öykkäreitä koska niillä ei ole maasturia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juntti ja öykkäri, mutta minulla ei ole katumaasturia.

Ja mun miehellä on godzillamaisen iso kikkeli ja silti se ajaa katumaasturilla.

Vierailija
24/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös keskivertosuomalaisnaista pidempi, minulla ei ol eapinaniskaa enkä harrasta bodausta. Minulla ei ol etarvetta ajella kauoungilla kuin asioiden takia enkä koe saavani autoilusta voiman-tunnetta ja lisäksi en aja mieheni omistamalla tai ostamalla autolla vaan ostan ja rahoitan autoni ihan itse kuten olen aina tehnyt.

Minulla on katumaasturi, apua, huuuiiiii!!!!!

Kun ajaa paljon, haluaa ajaa turvallisesti. Maasturi on kuskille ja matkustajille turvallisempi auto kuin matalammat autot. Neliveto on Suomen talvissa tuirvallisuustekijä ja se, että näkee ympärilleen kunnolla (muiden autojen yli) on tärkeää varsinkin kaupunkiliikenteessä, jossa tielle saattaa juosta av-mamman kuriton 2 vuotias.

Minulla on ollut ajokortti 25 vuotta enkä ole yhtäkään kolaria ajanut vaikka ajokilometrejä on parhaina vuosina tullut yli 40 000.

Jokainen tekee omat valintansa ja tässä, kuten monessa muussakin asiassa, kateus on usein mielipiteen muodostaja. Pahintahan tässä kaikessa on se, että kun vaihtaa autoa joka toinen vuosi, ollaan valmiita haukkumaan oikein olan takaa.

Vierailija
25/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kakkoselle Miten saatte ison koiran maasturin kyytiin? Mulla olisi tarvetta maasturille työmatkan puolesta, mutta kaikki maasturit joita olen käynyt katsomassa ovat sellaisia mihin ei isoa koiraa saa muuten kuin nostamalla. Ja minä en isoa koiraa jaksa nostaa. Maastureissa on onnettoman pienet tavaratilat farmareihin verrattuna ja korkea kynnys, että koira ei varmasti pysty itse sinne hyppäämään. Toiseksi autoksi meille jäisi farmari, mutta mökkimatkat ja pidemmät matkat olisi kiva ajaa sillä maasturilla ja nille reissuille pitäisi koira saada kyytiin.

Meidän koira (yli 50 kg berni) menee kyytiin vaivatta ihan hyppäämällä, vaikka Q7:n peräluukku korkealla onkin. Olen nähnyt ainakin netissä ja ulkomaisissa lemmikkikaupoissa myytävänä sellaisia apurappusia, joita koira voi käyttää sitten jos ikä painaa tai nivelet ovat kuluneet.

Autoon menemistä helpottaa, jos parkkaa keula alamäkeen aina kun se on mahdollista, ettei koiran tarvitse ylämäkeen hypätä.

Vierailija
26/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina maasturia on kyllä tarvittu talviaikaan ihan stadissakin. Minua harmittaa, että me emme hankkineet maasturia ajoissa.

Vierailija
27/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä professorilla tai älyköllä olette nähneet ko. autoa? :DDDD

en kerro, mutta naapurini, joka on professori, ajaa X5:llä.

Vierailija
28/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ns. fiksuilla ja ajattelevilla ihmisillä yleensä ole kaupunkimaastureita, vaikka kallis auto olisikin. Tunnen aika monta hyvätuloista ihmistä, mutta kaupunkimaasturi on vain yhdellä amiskoulutetulla yrittäjällä. Hmm, ehkä älykkäämpi kansanosa tosiaan välttelee kaupunkimaastureita.

Vierailija
29/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ns. fiksuilla ja ajattelevilla ihmisillä yleensä ole kaupunkimaastureita, vaikka kallis auto olisikin. Tunnen aika monta hyvätuloista ihmistä, mutta kaupunkimaasturi on vain yhdellä amiskoulutetulla yrittäjällä. Hmm, ehkä älykkäämpi kansanosa tosiaan välttelee kaupunkimaastureita.

Meidän kaveripiiri koostuu pääosin duunareista. Kivaa porukkaa. Mulle ihan sama millä autolla kukakin ajaa, kaikilla ei edes ole autoa.

Mulla on X3, miehellä mersu ja kesäautona vanha cortina ja corvette. Jos se jotain riipii tai meitä pidetään sen takia öykkäreinä ja juntteina, ei ajattelevina tyhminä ihmisinä, niin sillehän mä en voi mitään. Tosin ei se mulle mikään ongelmakaan ole!

Jotenkin ihan naurettavia yleistyksiä täällä taas tänään!

Vierailija
30/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä vuosimallin Corvette teillä on? Käyttekö vettetapahtumissa?

C3 vm -69

Vierailija
31/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

C3 vm -69

Teillä on vanha hieno corvette. Meillä uudehko. Mallia en osaa sanoa, on enenmmän mun miehen juttu.

Vierailija
32/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

C3 vm -69

Teillä on vanha hieno corvette. Meillä uudehko. Mallia en osaa sanoa, on enenmmän mun miehen juttu.

Se on vuodelta -69 :D

Vierailija
33/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim heinäkuussa Tykkimäessä on hieno tapahtuma!

Vierailija
34/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä vuosimallin Corvette teillä on? Käyttekö vettetapahtumissa? C3 vm -69

Niin ja lähinnä tarkoitin että se cortina on vanha. Se on vuodelta -69 :D

Vierailija
35/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kakkoselle Miten saatte ison koiran maasturin kyytiin? Mulla olisi tarvetta maasturille työmatkan puolesta, mutta kaikki maasturit joita olen käynyt katsomassa ovat sellaisia mihin ei isoa koiraa saa muuten kuin nostamalla. Ja minä en isoa koiraa jaksa nostaa. Maastureissa on onnettoman pienet tavaratilat farmareihin verrattuna ja korkea kynnys, että koira ei varmasti pysty itse sinne hyppäämään. Toiseksi autoksi meille jäisi farmari, mutta mökkimatkat ja pidemmät matkat olisi kiva ajaa sillä maasturilla ja nille reissuille pitäisi koira saada kyytiin.

Meidän koira (yli 50 kg berni) menee kyytiin vaivatta ihan hyppäämällä, vaikka Q7:n peräluukku korkealla onkin. Olen nähnyt ainakin netissä ja ulkomaisissa lemmikkikaupoissa myytävänä sellaisia apurappusia, joita koira voi käyttää sitten jos ikä painaa tai nivelet ovat kuluneet.

Autoon menemistä helpottaa, jos parkkaa keula alamäkeen aina kun se on mahdollista, ettei koiran tarvitse ylämäkeen hypätä.

Apurappusia/luiskia olen katsellut, mutta tuntuisi jotenkin epäkäytännöllisiltä raahata sellaisia mukana. Tuohon audiin en ollutkaan vielä törmännyt, googlettamalla näkyi, että siinä on tasainen tavaratilan lattia, ei ole kynnystä. Täytyypä käydä katsomassa tuollaista audiliikkeessä. Koiramme (kaukkari) on jo 7-vuotias ja pystyy vielä hyppäämään itse kyytiin, mutta tämän tulevan auton aikana tulee vielä vanhukseksi, ja taatusti nivelet alkaa vaivaamaan. Pitänee käydä autokaupoissa mittanauhan kanssa ja etsiä matalin mahdollinen maasturi.

Vierailija
36/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

humanistilla en ole nähnyt katumaasturia.

Olen heiveröinen bodausta välttävä humanisti-yh, joka tarvitsee lasten kujettamiseen kunnon auton. Viime talvena olisi jäänyt muutama matka kesken ilman neljää vetävää pyörää.

Satun tykkäämään maastureista muutenkin!

Vierailija
37/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että autosta ei ole senttiäkään velkaa, en ostele autoja velaksi.

Vierailija
38/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkäpä heillä sellaista näyttämisen halua ja itseään parempana pitämistä voi esiintyä (siis minusta). Ex-työnantajallanikin oli BMV-katumaasturi, ei ollut juntti vaan tiukka bisnesnainen.

Vierailija
39/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Apurappusia/luiskia olen katsellut, mutta tuntuisi jotenkin epäkäytännöllisiltä raahata sellaisia mukana. Tuohon audiin en ollutkaan vielä törmännyt, googlettamalla näkyi, että siinä on tasainen tavaratilan lattia, ei ole kynnystä. Täytyypä käydä katsomassa tuollaista audiliikkeessä. Koiramme (kaukkari) on jo 7-vuotias ja pystyy vielä hyppäämään itse kyytiin, mutta tämän tulevan auton aikana tulee vielä vanhukseksi, ja taatusti nivelet alkaa vaivaamaan. Pitänee käydä autokaupoissa mittanauhan kanssa ja etsiä matalin mahdollinen maasturi.

[/quote]

Onnea etsinnälle, kaukasialaista ei tosiaan kovin paljon jaksa nostella.

Vierailija
40/50 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä