Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joensuun prisman parturi

Vierailija
26.04.2012 |

Onko kellään kokemuksia, onko hyvä? Minkä hintainen?Löytyykö netistä hinnastoa? Kampaukseen olisin menossa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jo ainakin jo 2-3v ajan eli alusta alkaen ja olen ollut tyytyväinen. Ja muutaman kerran kosmetologilla.

Ehkä pikkuisen kallis, jos vertaa muihin, mutta aineiden käytössä eivät pihistele ja mulle leikkaukset ovat kyllä onnistuneet, enkä edes valitse tekijää etukäteen.

Vierailija
22/22 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin Joensuussa ihmeellisen asian. Siinä Myyn rakennuksessa oli ovi jonnekin huonepako peliin. Vilkaisin ikkunasta sisälle, niin siellä oli sellainen sakset kädessä oleva nainen ja sillä asiakas siinä penkissä.

Ilmeisesti on tarkoitus paeta sitä naista siinä. Aika kinkkinen peli, jos toisella on sakset siinä.

Sillä vastustajalla oli myös jonkunlainen luultavasti ääni- tai paineaalloilla toimiva töhötin jolla sädetti pelaajaa suoraan päähän.

Luulen että siinä vaiheessa on aika mahdotonta paeta sieltä jos sillä aseella saa sädetettyä aivot pilalle.

Jotain kemiallisia aseitakin näytti käyttävä se nainen. Kaikki kohdisti suoraan toisen päähän. Ihan sairas huonepakopeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan