Joensuun prisman parturi
Onko kellään kokemuksia, onko hyvä? Minkä hintainen?Löytyykö netistä hinnastoa? Kampaukseen olisin menossa.
Kommentit (22)
monesti joutunut pettymään. Pyydä että pääset Tuulan penkille, on ainut joka osaa leikata :)
Ei kovin luotettavaa palautetta, harmi. Menisin tosin kampaukseen, jolloin ei saksia tarvita. Minkä hintaista tuolla on?
ei mitkään sika kallilit mutta ei ihan halpaakaan.
Prisman parturi-kampaamossa on montakin hyvää kampaajaa ! koskaan en ole pettynyt vaikka lähestulkoon aina erikampaaja ollut :)
Kannattaisi vähän tarkistaa omaakin asennetta, eikä mennä hlö-kohtaisuuksiin toisen naaman perusteella. Ei kaikki ihmiset aina hymyile yms. hypi ilosta.
Tokmannin kampaamo on hyvä ja edullinen!
Mieheni kävi tänään ja tuloksena pää kuin kynitty kananperse. Miks siellä ei tarkasteta harjoittelijoitten tekemiä töitä kun lasketaan mies tuon näköisenä ulos ja vielä peritään täysi hinta. Komensin menemään takaisin mutta ei suostunu menemään. Eikä olluensimmäistä kertaa. En suosittele
Mun mieskaveri on käynyt siellä leikkuuttamassa, aina on ollut tyytyväinen. Naisten kampauksista ei ole kokemusta.
Käyn aina siellä. Kerran olen ollut pettynyt, mutta muutoin on kyllä ollut haluttu lopputulos. Olen hiusten leikkuulla siellä käynyt. Tänäänkin olen taas menossa. Joka kerta ollut eri kampaaja. Ja tuo huono kokemus ei näyttänyt olevan enää siellä listoilla töissä.
Tarkotatteko sitä Prisman omaa vai sitä yrittäjää Alkon vieressä...? Se Prisman oma on ihan ok, kun vaan kattoo tarkkaan kelle menee ja mitä tehdään. Siellä on sellanen tumma/mustatukkanen 40-kymppinen, joka on todella nyrpee ja huono asiakaspalvelija. Kai se ihan osaava on, jos siltä siltä tuntuu, mut ei se oikein osaa keskustella tai kysellä. Tai edes olla iloinen. Kerran on sattunu samaan jonoon sinne ravintolaan ja voi itku, mikä käninä. Se se kokemus säälitti sitä tiskin toisella puolella olevaa. Hyvin tuli esiin ihmisen todellinen luonne ja kyllähän sen nyrpeestä naamastakin näkee... Harmi, että sillonkin ihminen "edusti" omaa työpaikkaansa nimikyltillä. :(
Mut jos vaan tietää tekijöistä, uskaltaa hyvin mennä. Kaksi kertaa oon käyny ja mahdollisesti jatkossa tiedän, kenelle aikaa varaan. Kannattaa pitää hyvä tekijä muistissa ja nimi mielessä. Vertailen jatkossa tosin hintoja aika tarkkaan. :)
Mulla kokemuksia laidasta laitaan. Joskus leikkaus epäonnistunut, mutta esim viime viikon
käynnillä leikkaus onnistui just niinkuin piti! Kiitos sen nuoren punahiuksisen kampaajatytön!
Leikkautin hiukseni toukokuussa siellä ja olin/olen tyytyväinen.
prisman parturissa juurikin se nuori punahiuksinen nainen on ammattitaitoinen parturi. kävin tänään ja olen todella tyytyväinen. mikähän hänen nimensä on? varaan hälle ajan seuraaksi.
Prisman parturissa todellakin on se punahiuksinen nuori nainen hyvä parturi. Leikkasi minun hiukset just niin kuin toivoin ja vielä hyvä asiakaspalvelija. Mikähän hänen nimensä on? Varaan jatkossa ajan hänelle.
Miksi pitää mennä juuri sinne Prisman parturiin?
Siellä on muutamia punahiuksisia mitä olen nähnyt. Osaatko kuvailla tarkemmin?
Olen käynyt n. 3 vuoden ajan kerran kuukaudessa ja olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun ja työhön.
Nyt kävin Sokoksen parturissa ja olin tyytyväinen siihenkin.
Tukekaa ihmiset pienyrittäjiä älkääkä isoja ketjuja jotka vievät työt muilta koska pystyvät tarjoamaan palveluita vähän halvemmalla!!
Vierailija kirjoitti:
Tarkotatteko sitä Prisman omaa vai sitä yrittäjää Alkon vieressä...? Se Prisman oma on ihan ok, kun vaan kattoo tarkkaan kelle menee ja mitä tehdään. Siellä on sellanen tumma/mustatukkanen 40-kymppinen, joka on todella nyrpee ja huono asiakaspalvelija. Kai se ihan osaava on, jos siltä siltä tuntuu, mut ei se oikein osaa keskustella tai kysellä. Tai edes olla iloinen. Kerran on sattunu samaan jonoon sinne ravintolaan ja voi itku, mikä käninä. Se se kokemus säälitti sitä tiskin toisella puolella olevaa. Hyvin tuli esiin ihmisen todellinen luonne ja kyllähän sen nyrpeestä naamastakin näkee... Harmi, että sillonkin ihminen "edusti" omaa työpaikkaansa nimikyltillä. :(
Mut jos vaan tietää tekijöistä, uskaltaa hyvin mennä. Kaksi kertaa oon käyny ja mahdollisesti jatkossa tiedän, kenelle aikaa varaan. Kannattaa pitää hyvä tekijä muistissa ja nimi mielessä. Vertailen jatkossa tosin hintoja aika tarkkaan. :)
Odotahan kun itse täytät 400 vuotta, niin katsotaan miten nyrpeä olet.
itsellä huono kokemus, näytti että leikkas vaan vähän sieltä täältä..
nopeasti kyllä pääsi mutta tulos harmitti...
osa varmasti leikka ammattitaidolla!