Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ulkosuomalainen mies täällä ei ymmärrä

Vierailija
26.04.2012 |

suomalaisten miesten intoa hakea jotain avo-Bemareita täältä Suomeen.

Itse en ymmärrä autoista, enkä autoilusta mitään, mutta sellaiset ovat kuulemma nuorison bulevardisportteja tai huivipäisten naisten käytössä kakkosautoina. Hän itse ei kuulemma ikinä hankkisi avoautoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersu-pappa

Vierailija
2/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan talvella tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä Gallardo Lambo

Vierailija
4/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä autoista, enkä autoilusta mitään, mutta sellaiset ovat kuulemma nuorison bulevardisportteja tai huivipäisten naisten käytössä kakkosautoina. Hän itse ei kuulemma ikinä hankkisi avoautoa.

siinä. Asia tuli selväksi, kiitä häntä tästä.

Laitapa myös lista häntä kiinnostavista asioista niin voimme kommentoida sitä, kiitos.

Vierailija
5/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täällä ajetaan farmarivolvoilla, skodilla, audeilla, passateilla ja muilla perheautoilla...

Vierailija
6/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä. Asia tuli selväksi, kiitä häntä tästä.

Laitapa myös lista häntä kiinnostavista asioista niin voimme kommentoida sitä, kiitos.

Hän laskettelee, vaeltaa ja vuorikiipeilee ja harrastaa pienimuotoista viininviljelyä

Vierailija
7/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki jokainen ajaa sellaisella autolla kuin haluaa.

Vierailija
8/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten innosta. :D

Vierailija
9/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoautojen hakijat täällä ovat. Yhden tunsin, joka osti sellaisen 2000-vuoden it-huumassa. Ja yhdellä tutulla on kuulemma kaveri, joka sellaisen haki pari vuotta sitten. Siinä koko tuttavapiirini (ja tuttavantuttavat päälle) avoautojen hakijat viimeiseltä 12 vuodelta.

Vierailija
10/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ooh aah ja kiitos, nyt kun sun miehes niin sanoi niin en osta ikinä avo-bemarii.

Sun miehes ostaa sellasen auton kuin haluaa, ja niin saa tehdä kaikki muutkin.

Voi huoh :-).

Vierailija
11/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin äsken tuolta miksi avoauto on huono, niin kuulemma ilmastointi on paljon parempi ja terveellisempi kesälläkin.

Sitten se on niin ylpeä tuosta autostaa, joka on aivan paska, jos pitää mennä sateella jonnekin tai Alpeille, niin pitää ottaa mun auto :(

ap

Vierailija
12/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin äsken tuolta miksi avoauto on huono, niin kuulemma ilmastointi on paljon parempi ja terveellisempi kesälläkin.

Sitten se on niin ylpeä tuosta autostaa, joka on aivan paska, jos pitää mennä sateella jonnekin tai Alpeille, niin pitää ottaa mun auto :(

ap

Oletko blondi?

Vierailija
13/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku lähtee hakemaan ulkomailta tuhansien kilometrien päästä käytettyä autoa?

Aikoinaan naurettiin, kun Neuvostoliitossa piti asiakkaan hakea uusi Lada itse tehtaalta, nyt suomalausjuntit tekee itse samaa, mutta käytetyillä autoilla.