Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon mokannu ! Miten tästä eteenpäin ?!

Vierailija
26.04.2012 |

Otsikossa se siis tuli, mä oon huolimaton typerys ja sain potkut työpaikastani!! OLen ihan sekaisin, mitä nyt tehdä.

Eli tilanne on se että ½ v sitten mies lähti, 3 alle 4 v lasta ja palasin töihin. Olen aivan rättipoikki väsynyt koko ajan (mies ulkomaille -> ei lastenhoitoapua siis koskaan), silmät seisoo päässä ja järki ei juokse.Lapset sairastelleet. Työssä oltava reilu 7 h skarppina ja tarkkana (asiakaspalvelua ). Maanantaina menin töiden jälkeen pikapikaa markettiin, tein ostokset ja kärryn alatasolle jäi vaippapaketti ja pesuainepaketti. Siis maksamatta (kyllä, käytännössä siis varastin) ! JA rehellisisesti, en edes väsymyksessäni tajunnut asiaa kun vartija tuli ja sitten myös poliisit. Tietysti tieto myös työnantajalle ja tänään sain lopputilin epärehellisyyden takia!!! Tai siis itse lähdin kun vaihtoehtona oli a) itse irtisanoutuminen ja ok työtodistus tai b) potkut ja perustyötodistus. Jotenkin tuntuu että nytpä ta pääsi musta näppärästi eroon (tulossa yt:t) mutta mitä ihmettä mä teen ?!? Mistä töitä ja mitä ihmettä kerron tulevalle työnantajalle että miksi otin loparit. Totuus ei vaan ole uskottava...Ja kolme pientä, sairastelevaa lasta Mä en kestä.

Lohduttakaa edes, kiitos.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalon osoittamana lomana. Sossusta saat rahaa (saat luultavasti karenssia??), lapset hoidossa ja sinä lepäät kuukauden. Sitten etsit uuden työn.

Vierailija
22/22 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi noin kuolemanväsyneenä pienten lasten kanssa ei ollut hyvä idea mennä töihin. Mä tiedän paljon pienten lasten äitejä (juurikin kaupan alalta) jotka ovat palanneet töihin, todenneet että ovat koko ajan ihan loppu, ovat väärässä paikassa kun pitäisi olla lasten kanssa kotona, ja ovat palanneet vielä kotiin (kotihoidontuelle, miehen palkalle tai jopa irtisanoutuneet). Sulla on mahdollisuus lomaan, saat varmasti lomapalkan yms jolla pärjäät, ja sitten työkkäriin. Otat rennosti. Ei työttömyys ole maailmanloppu, etenkin kun jälkeenpäin toi oma irtisanoutumisesi ei ole mikään ongelma uutta työtä hakiessa (voit nimenomaan sanoa, että ero ja pienet lapset, susta tuntui että tarvitset nyt jotain ihan muuta,hengähdystaukoa, moni irtisanoutuu esim. äitiyslomalla, kun tajuaa, ettei halua mennä vanhaan duuniin enää. Sulla on ok työtodistus, eikä nykyään enää soitella vanhoihin työpaikkoihin. Olet työttömänä niin pitkään kuin nyt huvittaa, kesän yli esim. Ja SULLA on puhdas omatunto, mutta ei sun tarvitse selittää asiaa kellekään enää. Mulle kävi joskus niin, että lomani aikana esimies vaihtui, ja halusi ilmeisesti oman työntekijänsä mun tilalle. Tokana työpäivänä ilmoitti, mulle tuntemattomalle ihmiselle, että antaa kirjallisen varoituksen täysin tekaistulla jutulla! Tajusin, että mun on lähdettävä itse, ja nopeasti. Sain ok todistuksen eikä siitä ole tullut mitään ongelmia, vaikka joskus pelkäsin, että sille psykolle eukolle joku soittaa työnhaussa, en ollut itse tehnyt mitään pahaa. Olin 4 kk tyytyväisenä työttömänä, keräsin voimani, ja elämä jatkui :)Tsemppiä, tämä on vain onni sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan