Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

synnytyksestä 2 vuotta ja virta karkailee edelleen :(

Vierailija
26.04.2012 |

Mä oon yrittäny tehä lantionpohjalihaksia...tuntuu vaan, että mun emätinaukkokin on ihan järkyttävän iso, vaikka eihän se varmaan virtsan karkailuun vaikuta.

Sen lisäkis on vaikea saada nykyään orgasmia yhdynnässä. Ennen sain, synnytyksen jälkeen on ollut niin ja näin. Seksikään ei hirveesti enää inspaa nykyään mieheni kanssa...plaah

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin pahasti synytyksessä. Vuonna 2007 sanoi lääkäri, että jon vielä vuoden päästä synnytyksestä karkailuongelmia, niin sitten kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.

Vierailija
2/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virran karkailu voi olla hengenvaarallista. Pistorasiat, johdot yms. kaikki tarkistettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon lääkäri ei maininnut että alapää olisi jotenkin "huonossa kunnossa" en myöskään revennyt synnytyksessä, mutta mulle tehtiin eppari.

Mitä lääkäri voisi tehdä tolle vaivalle?

Vierailija
4/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut siitä asti kun kuopus syntyi eli 14 vuotta. Saas nähdä palautuuko ikinä

Vierailija
5/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virran karkailu voi olla hengenvaarallista. Pistorasiat, johdot yms. kaikki tarkistettava.

oletpa hauska. arvasin että joku puuttuu tohon, en vaan nyt jaksanut korjata. VOI ANTEEEKSI SATTUI VIRHE!

Vierailija
6/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla sit.

ap

Vierailija
7/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni kyseiset ongelmat eivät näy välttämättä päällepäin.

sillon lääkäri ei maininnut että alapää olisi jotenkin "huonossa kunnossa" en myöskään revennyt synnytyksessä, mutta mulle tehtiin eppari.

Vierailija
8/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene fysioterapeutille, joka on erikoistunut lantionpohjalihaksiin. Parasta vielä mennä sellaiselle joka pystyy laitteella testaamaan lihasten vahvuuden. Sitten tietää miten edistyy ja tekeekö ne oikein. En aiemmin osannut tehdä niitä kunnolla ja sain kivan ohjelman, jota oon oppinut pikkuhiljaa tekemään, ja siitä tullut rutiinia (muutoin oon huono mitään ohjelmia tekeen, mutta tähän hyvä motivaatio). Uskon että tuo toimii. Ja varmaan lähetteen saat tuohon fysioterapiaan.

Vierailija
9/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni kyseiset ongelmat eivät näy välttämättä päällepäin.

en puhunut vaivasta sen enempää. Mitähän tolle sitten voi tehdä? Vaatii kirurgisia toimenpiteitä?

Vierailija
10/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nuhaan Rinexin nimistä lääkettä, joka kuivattaa nenän limakalvot niin ettei räkä vuoda yhtään. Tuoteselosteen mukaan auttaa myös virtsankarkailuun. http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/3/10491053.pdf

Kannattaa ainakin kokeilla, 100kpl purkki maksaa 8e. Pyydä vaikka työterveyslääkärilta nuhaan, ellet kehtaa mainita virtsankarkailua.

Vierailija
11/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee se karkailu sillon, kun aivastan tai juoksiessakin saattaa tulla.

Vierailija
12/12 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nuhaan Rinexin nimistä lääkettä, joka kuivattaa nenän limakalvot niin ettei räkä vuoda yhtään. Tuoteselosteen mukaan auttaa myös virtsankarkailuun. <a href="http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/3/10491053.pdf" alt="http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/3/10491053.pdf">http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/3/10491053.pdf</a&gt;

Kannattaa ainakin kokeilla, 100kpl purkki maksaa 8e. Pyydä vaikka työterveyslääkärilta nuhaan, ellet kehtaa mainita virtsankarkailua.

ok! ehkä kokeilen tota :)