Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyrpistelisitkö nenääsi näille tarjottaville vieraana ollessasi?

Vierailija
26.04.2012 |

Vappuna tulossa itse itsensä kutsuneita vieraita ja ajattelin pysyä niissä tarjottavissa joita olisi omallakin porukalla syöty. eli: grillissä kanaa, lihapihvejä, ananasta, tomaattia, lapsille lihapullanakkivartaita. Perunasalaatti, makaronisalaatti, vihersalaatti. uuniin ranskalaisia tai vast. perunoita. Jälkkäriks kaupan pakastealtaasta munkkeja, simaa (sekin kaupasta) ja kahvia

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa nyrpistellä vieraana ollessani, mutta nämä tarjoilut eivät ole sellaiset, joista me nauttisimme. Lähinnä tietty siksi, etten syö lihaa enkä käytä eineksiä/puolivalmisteita - tuossa ei juuri muuta ole. Lihansyöjänä ehkä kelpaisi paremmin, mutta kaupan valmistuotteita en sittenkään arvostaisi.

Hiukan tuunaamalla tästä voisi lähteä rakentamaan: - itse tehty perunasalaatti (ei mitään majoneesiällötystä) ja/tai pastasalaatti (toinen riittää, jos se tehdään hyvin; vappuna valitsisin perunasalaatin)

- itse alusta asti valmistetut lohkoperunat tms.

- vihersalaatti, hyvää kastiketta jne.

- grilliin kalaa ja kasviksia, esim. hyvin maustettuja kasvisvartaita ja vaikkapa halloumia - sima tehdään tietysti myös itse. Kaupan sima on vitsi.

Vierailija
62/65 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedän, että perheen lapset esim. rajoittuneita syömistensä suhteen ja aikuiset myös - turvaudun puolivalmiiseen. Ei ole hauskaa käyttää puoltapäivää ruokien valmistukseen ja vieraat vain valittavat onko niissä sitä tai tätä. Onko reunat kovia vai sisus pehmeää ja vastailla kysymyksiin mitä tämä on?

Pakastealtaasta coctail piirakat, perunat, nakit , lihapullat etc. tarjolla voi olla itsetehtyä sipulipiirakkaa, itsetehtyä perunasalaatti, mitä vain ja jokainen (lapset mukaan lukien) saavat itse valita pöydästä mikä maistuu. Omat lapseni ovat kutakuinkin kaikkiruokaisia - mutta he eivät syö eineksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä voisi jokainen ottaa perunan, pestä ja kuoria sen ja tehdä veneeksi, salaatiksi, sipsiksi jne. oman makunsa mukaan. En jaksa näitä "ei eineksiä" -ihmisiä tai "ei lihaa" tai "ei nakkeja" vaan oletan, että tajolla on mitä on, kukaan ei kuole, vaikka on 4 tuntia syömättä.

Vierailija
64/65 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedän, että perheen lapset esim. rajoittuneita syömistensä suhteen ja aikuiset myös - turvaudun puolivalmiiseen. Ei ole hauskaa käyttää puoltapäivää ruokien valmistukseen ja vieraat vain valittavat onko niissä sitä tai tätä. Onko reunat kovia vai sisus pehmeää ja vastailla kysymyksiin mitä tämä on? Pakastealtaasta coctail piirakat, perunat, nakit , lihapullat etc. tarjolla voi olla itsetehtyä sipulipiirakkaa, itsetehtyä perunasalaatti, mitä vain ja jokainen (lapset mukaan lukien) saavat itse valita pöydästä mikä maistuu. Omat lapseni ovat kutakuinkin kaikkiruokaisia - mutta he eivät syö eineksiä.

siellä kun ei ole kuin eineksiä.

Vierailija
65/65 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kieltämättä taitaisin käydä kotimatkalla syömässä jotain raikasta ja ei eineksistä koottua. TOkihan yhden illan pärjää vaikka sipsipussilla ja nakkipaketilla, joten hyvää vappua!! :) tee vaikka iso siitä vihersalaatista niin tällaiset raikkauden ystävät voivat santsata sitä.