Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua

Vierailija
26.04.2012 |

ollaan eroamassa avokinkanssa, asuttu vähän yli vuosi samassa taloudessa ja seurusteltu 2v... Nyt ollaan molemmat kyllästytty ainaseen tappelemiseen ja nyt sitten etsitään omia asuntoja.

Elis siis, eilen illallakin tapahtui seuraavaa. Minulla vapaapäivä ja lähdin aamusta jo asioille, ja sitten poikkesin ystävällä kylässä. Herra x haki minut sitten matkanvarrelta kun töistä pääsi, joten jouduin sitten tankkaamaan hälle parillakympillä ainetta tankkiin kun joutu mua kuskaan, joo ei siinä sitten mitään. Hän pyörähti kotona ja lähti taas johonkin kaveriaan moikkaamaan- ok. Ei siinäkään mitään.

Olin itse kotona hetken ja lähdin myös sitten ystävään moikkaamaan. Laittoi viestin myöhemmin että menee moikkaamaan työkaveriaan ja tulee varmaan siinä 22 aikaan, laitoin että ok, en oo itekkään kotona ja menee varmaan samoihin.

No sitten kun hän oli tulossa kotiin ja soitti mulle että missä meen niin ihmetteli kovasti kun en oo kotona jo et "ketäs olin muka tapaamassa", (siinä yks osasyy eroon, ainanen mustasukkasuus jos en oo häntä kotona kiltisti odottamassa kun hän rilluttelee jossain)

ja eihän se itekkään ollu vielä kotio tullu kun menin, mutta tein siinä sitten iltatoimet jne, ja menin nukkumaan, niin joku tunti siinä meni että tuli. Eikä siinäkään mutta kun olin just saanu taas unenpäästä kiinni niin hälle tulee vieti kaveriltaan(naispuoleinen) että missä menee, no mitäs tostakaan voi ajatella sitten...

Näitä kyselyitä ja kahvitteluehdotuksia on nyt tullu aika useesti sen jälkeen mitä ollaan oltu molemmat mitta täys, mutta onko liikaa vaadittu se että ei ottais vielä ketään uutta naista tähän pakkaa sekottamaan ennen kun ollaan molemamt taas omillaan, edes ne omat kämpät tiedossa...

Aika sekava tilanne...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidatte olla vielä aika nuoria?

Jos olette eroamassa niin miksi välität exän tekstareista? Mikä tuossa on ongelma?

Muuttakaa erilleen ja jatkakaa elämää.

Onnea tulevaan!

Vierailija
2/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itsekkin olla aina mustis, kun välität keltä tulee viestejä. Eikös kuitenkin tilanne ole se, että ootte eroamassa. Miksi yleensäkin vielä ilmoitette toisillenne menojanne?

taidatte olla vielä aika nuoria?

Jos olette eroamassa niin miksi välität exän tekstareista? Mikä tuossa on ongelma?

Muuttakaa erilleen ja jatkakaa elämää.

Onnea tulevaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista kun olette eroamassa. Jos nyt alat kyttäämään viestejä ja menemisiä niin erosta tulee varmasti riitaisa.

Anna pojan mennä ja mene itsekkin, älä kysele perään vaan keskity asunnon hakemiseen yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi