Minkä kokoinen käyttää farkkuja tuumakokoa 24 :O
Luin suosittua muotiblogia Muoti mielessä, ja kirjoittaja kertoi vievänsä kirppikselle vaatteita. Hän mainitsi että farkut ovat kokoa 24. Jäin miettimään, että superlaiha ystäväni käyttää farkkuja tuumakoossa 28...
Kommentit (26)
36v kahden lapsen äiti, 158cm ja 54kg. Oon tosi urheilullinen enkä todellakaan mikään luuranko, ennemminkin vähän lihaksikas/urheilullinen/naisellinen vartalo. Pyllykin löytyy vaikka noin yleisesti ottaen pieni olenkin. Farkut kokoa 24.
Minä käytän. Olen 166cm pitkä ja painan 52 tai 53kg. Mulla yhdet farkkushortsit on 23 tuumaa, mutta se koko tuskin menisi päälle pitkälahkeisina.
Mulla on, joskin useimmat ovat 25.
Olen 164 cm ja paino 44-46 kg eli olen todella sirokokoinen. Jalkakin on 35 ja vaikea löytää muuta kuin lastenosastolta kenkiä.
Sama tietty vaatteissa, lastenosaston vakioasiakas olen. Onneksi nykyään on aikuismaisia vaatteita myös sillä puolella. Että ei tarvi ostella jotain vaaleanpunaista printtipaitaa, kuten 30 vuotta sitten...
mulla koko 24, pituus 160cm ja paino n. 50kg
Mä olen 172/58 ja käytän leviksissä 26 tuumakokoa. Muutama vuosi sitten painoin 53kg ja käytin 24-25 kokoa. Lantioni oli tuolloin vain 84 cm eli ihan poika. Nyt 92cm.
mutta normaalin painoindeksin alaraja on 18,5 joten tuo vastaaja ei ole normaalipainoinen, lähellekään. Terveysongelmat ovat yhtä suuri riski hänellä kuin selvästi ylipainoisella. Niin että se siitä itsestä huolta pitämisestä.