Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pedon merkki 666 on tulossa jo!!

Vierailija
25.04.2012 |

alla olevassa keskustelussa kävi juuri kuten uumostelin, jotta laitan uuden.

miksi aina takerrutaan johonkin keskusteluun "666 on väärä luku, sulla luvut sekaisin jne" mitä vittun väliä sillä itse luvulla on? tuo asia oli se pointti.

Ja vaikka peräkylilläkin puhuttiin profetioista ja maailmalla jostain scifistä niin se ei vähennä profetian arvoa ja asian merkityksellisyyttä.

Olen todellakin ollut tietoinen missä mikrosirua on käytetty jo aiemmin, vangeilla, lapsila,vanhuksilla jopa barcelonassa yhdessä vip klubissa, et pääse sisään ilman sirua ja tämä oli jo 6 -8vuotta sitten.

POINTTI olikin se että mikrosirutus tulee pakolliseksi kaikille ja ilman sitä et voi mitään ostaa, matkustaa tms.

ja nyt etsin sen raamatun paikan. venatkaa.

--

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1609260/pedon_merkki…

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset selvästi psykoosilääkitystä.

Vierailija
2/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmestyskirja luku 13 esim jakeet 15-18.

ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan että ketkä vain eivät kumartaisi pedon kuvaa, ne tapettaisiin. ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat ja köyhät, vapaat, orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se jossa mekki:pedon nimi tai sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvii ihminen joka puhuu toiselle noin??

Tarvitset selvästi psykoosilääkitystä.

Vierailija
4/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti tulee. Eläimillehän se on ollut jo kauan käytössä. Mekin otettiin mikrosiru meidän kollikissalle ihan kastraation yhteydessä. Ja melkoinen peto se onkin!

Vierailija
5/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luku 14 jae 9 eteenpäin

16 jae 12

Vierailija
6/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lietsot epätoivoisesti jotain hihhuli-paniikkia into piukeena? Aika sairasta.

Vierailija
7/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko hihhuli? paniikissa?

hihhulit tuskin joutuvat paniikkiin aiheesta jos yhtään ovat raamattua lukeneet. Sen sijaan jos itse ei-uskovana olet paniikissa niin mietipä sitä...

on hyvä tietää asioista mitä tiede ja teknologia ihmisille kehittelee, vaikka siihen ei olisi mitään hihhuliprofetiaa.

Vierailija
8/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhulit tuskin joutuvat paniikkiin aiheesta jos yhtään ovat raamattua lukeneet. Sen sijaan jos itse ei-uskovana olet paniikissa niin mietipä sitä...

on hyvä tietää asioista mitä tiede ja teknologia ihmisille kehittelee, vaikka siihen ei olisi mitään hihhuliprofetiaa.

Tieteestä on hyvä tietää, mutta sitä ei tarvitse suodattaa minkään "profetioiden" kautta. Ap:n tarkoitus on selvästi aiheuttaa pelkoa Ilmestyskirjapätkillään, niinhän hihhulit toimivat. ;)

Vierailija
9/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi en saisi kertoa mitä raamatussa lukee ja mitä on ennustettu.

Eihän sen sinussa pitäisi pelkoa lietsoa kun et kerta usko Jumalaan?? ja ne jotka Jeesuksen ovat jo löytäneet, tietävät että ilmestyskirjan asiat tulevat vielä toteutumaan, turha niitä on pelätä jos uskoo Jumalaan.

Tieteestä on hyvä tietää, mutta sitä ei tarvitse suodattaa minkään "profetioiden" kautta. Ap:n tarkoitus on selvästi aiheuttaa pelkoa Ilmestyskirjapätkillään, niinhän hihhulit toimivat. ;)

Vierailija
10/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on törkeetä keskustelijoita kohtaan avata uusi ketju samasta aiheesta kun ensimmäinen ei mennyt niinkuin aloittaja halusi.

Eli et halunnut keskustella aiheesta tai kuulla muiden mielipiteitä. Mitä sitten toivot vastausten sisältävän? Kerro se ihan avausviestissä niin vastailijat voivat päättää itse ovatko päteviä asiasta kirjoittelemaan. Ja lopputulemaan tultuaan vastata sinulle SILTI.

Todella epäkohteliasta.

Vierailija
11/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi en saisi kertoa mitä raamatussa lukee ja mitä on ennustettu.

Eihän sen sinussa pitäisi pelkoa lietsoa kun et kerta usko Jumalaan?? ja ne jotka Jeesuksen ovat jo löytäneet, tietävät että ilmestyskirjan asiat tulevat vielä toteutumaan, turha niitä on pelätä jos uskoo Jumalaan.

sitten edes möyhkäät tästä jos uskovat jo tietävät ja uskomattomat eivät välitä?

Kyllä sinä minusta pelonlietsonnalla yrität saada ei-uskovia kääntymään, kuten niin monet hihhulit sinua ennen.

P.S. en ole se jolle vastasit, ihan vaan satunnainen ihmettelijä.

Vierailija
12/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimitä sitä miksi haluat, et varmaankaan uskalla lukea raamattua. Sehän lietsoo pelkoa. Sen sijaan tv:ssä saa tappaa ja lapset katsovat kaikkea sontaa ja murhia, mutta se ei ole pelon lietsontaa. Ainoastaan raamatusta puhuminen lietsoo pelkoa.

http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/pedonmerkki.shtml

http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/pedonmerkki.shtml

Vierailija
13/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tällä palstalla joka ikinin kerta kun kuka tahansa aloittaa keskustelemaan mistä hyvänsä niin aletaan kinastelemaan täysin asian ohi.

"olen ostamassa kissaa, olisiko venäjän sininen hyvä rotu"

seuraavaksi joku sanoo," juu mulla oli venäjän sininen se söi tosi paljon sheebaa, ihan mukava rotu"

kolmas vastaa

"sheeba on todella epäterveellistä"

neljäs jatkaa

"niin juuri ostaisit ennemmin missun muroja" jne

on törkeetä keskustelijoita kohtaan avata uusi ketju samasta aiheesta kun ensimmäinen ei mennyt niinkuin aloittaja halusi.

Eli et halunnut keskustella aiheesta tai kuulla muiden mielipiteitä. Mitä sitten toivot vastausten sisältävän? Kerro se ihan avausviestissä niin vastailijat voivat päättää itse ovatko päteviä asiasta kirjoittelemaan. Ja lopputulemaan tultuaan vastata sinulle SILTI.

Todella epäkohteliasta.

todennäköisesti palstalaiset ovat niitä jotka eivät päässeet emk/yliopistoon sisään koska eivät ymmärtäneet koe kysymyksiä.

Vierailija
14/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tällä palstalla joka ikinin kerta kun kuka tahansa aloittaa keskustelemaan mistä hyvänsä niin aletaan kinastelemaan täysin asian ohi.

seuraavaksi joku sanoo," juu mulla oli venäjän sininen se söi tosi paljon sheebaa, ihan mukava rotu"

kolmas vastaa

neljäs jatkaa

Todella epäkohteliasta.

todennäköisesti palstalaiset ovat niitä jotka eivät päässeet emk/yliopistoon sisään koska eivät ymmärtäneet koe kysymyksiä.

Vierailija
15/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti ja nyt en enää jaksa teille vastata, kinatkaa keskenänne-

Vierailija
16/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas vastaa

neljäs jatkaa

Todella epäkohteliasta.

Ihan alkuperäisen aiheen tiimoilta siinä keskustellaan. Et tainnut itse pärjätä kovin hyvin sanallisissa tehtävissä?