Love Connection 9
No mitäpä mieltä??
Nyt näkyy!
Kommentit (603)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 08:46"]
Enni ja Tuulia olivat paikkansa Kalifornian koneessa ansainneet. Mulle ei tuo päätös tullut mitenkään yllätyksenä.
[/quote]
Tuleeko kenellekään muulle (kuin minulle) Ennistä mieleen Maija Poppanen?
Ainossa on paljon viihdepotentiaalia, enemmän kuin kessään muussa. Vähän samaa tyyliä kuin Good Wife punatukkaisessa uudessa asianajajanaisessa, siinä "oudossa". Tuo voi olla osasyy Ainon suosioon. Aino on raikas tuulahdus tuossa joukossa ja Ennissä on jotain samaa, ja luulen, että Matti taisi tehdä valinnan nimenomaan Ennin ja Ainon välillä.
Toisaalta melkein-vanhapooika ei halunnut ruveta suhteeseen melkein-vanhanpiian kanssa, koska lopputuloksena olisi ollut kaksi entistä selkeämpää vanhapoikapiikaa; siihenhän Matti itsekin viittasi, kun sanoi, että tietää mihin intellectual relatioships johtaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:52"]
Koiranuittaja ON häiriintynyt. Totuus on taruakin ihmeellisempi...
[/quote]
Voisitko vähän avautua? Voin hyvin kuvitella kiusaajatyypiksi.
Ann-Marie on nätti, mutta Hanna on kyllä luonnonkauniimpi. Ann-Mariella on ainakin ripsienpidennykset, liekö hiuksissakin feikkiä mukana? Ymmärrän kyllä, että Markus käy kuumana Ann-Marieen. Ann-Marie on sievä, söpö, hyvä kroppa, harrastaa coolia prätkällä ajamista ja on sellainen kainaloon otettava pieni nainen.
Tuskin Hanna oikeasti on mitenkään tylsä, mutta ehkä vähän ujo eikä siten tällaisessa ohjelmassa pääse niin hyvin esiin.
Miksi porukkaa harmittaa näin paljon, että Markus käy kuumana Ann-Marieen? :D
Persoonallisiin kulmahampaisiinsa nähden Markus vaikuttaa hyvältä suutelijalta, njam <3
Minä luulen, että Markuksen kommentti "luulin että valintani oli selvä " tjsp tarkoitti että luuli myös Hannan ymmärtäneen että tunteita on vain A-M:ää kohtaan. Siis ei tiennyt että Hannakin elätteli toiveita suhteesta ja luuli Hannan käsittäneen ettei ystävyyttä enempään ole mahdollisuuksia. Siitä Hanna siiten suutahti ja totesi sen että "olisi pitänyt puhua tästä aikaisemmin"
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 10:41"]
No toimivaa ja tasapainoista suhdetta kun harvoin voi rakentaa täysin ulkonäöön pohjautuen, kyllä se on ratkaisevinta mitä sen ulkokuoren alta paljastuu pitkässä juoksussa. Miten ihmisistä onkin tullut noin pinnallisia, mutta onneksi ei kaikki miehet näköjään ole pilalla sen suhteen.
Matti osoittautui harvinaisen fiksuksi kun uskaltaa lähteä sen kanssa syventämään asioita jonka seurassa on helpointa ja mukavinta olla. Oli sitten yh tai ei ja mallin mitoissa tai ei. Sitäpaitsi Tuulia on tosi nätti kyllä mielestäni, ei haittaa kyllä yhtään tollanen pieni pyöreys, voisi olla enemmänkin muotoja varmaan monen miehen mielestä (asia jota pinnallisten nykynaisten hyvin vaikea käsittää). Matti siis ei ole kiinnostunut etsimään tyhjäpää blondi-barbia kumppanokseen. Ehkä Matti ja Tuulia kumpikin tuovat toisissaan esiin juuri parhaat puolet ja täydentävät tosiaan ihanasti.
Henri taas keskittyy aivan liikaa vain ulkonäköseikkoihin, enkä ymmärrä miten hänellä eronneena miehenä jolla on kaksi lasta ja itselläkin ylipainoa on varaa nyrpistellä nenää sille yh-Ninalle! Sehän on niistä sen naisista kaikkein tasapainoisemman oloisin, Henri itsekin sanoi että hänellä oli Ninan seurassa kaikkein helpointa ja rennointa olla. Ja kasvoiltaankin kaikkein kaunein verrattuna kylmän laskelmoivaan ja kitkerään Sariin tai siihen tasapinottomaan hevosennaamaiseen koiranuittaja-Ninaan. Laihtuahan voi aina loppujen lopuksi mutta kasvoille ja rumalle luonteelle on paljon pahempi keksiä kikkoja. Mutta ihan parasta noin koska yh-Nina ansaitsee jonkun paljon paremman kuin Henrin.
Ja Markus nyt taas saa sillä ulkonäöllä ja hurmurin lahjoilla kenet vaan mutta huomaa miten sitten vakavaa suhdetta etsiessä ei kolahdakaan epätasapainoiset ja tatuoidut tyttöset, takertuvat ja huomionhakuiset tai kauniit tyhjäpäät. Hyvin fiksusti osaa ajatella hänkin.
[/quote]
Hienosti toteat, että miten ihmisistä on tullut niin pinnallisia. Huomaatko, että itsekin jauhat pitkät pätkät kilpailijoiden ulkonäöstä?
Hei mä oon aika varma, et Sari(?) sanoi "did u notice that NINA didn't come along..." siinä lopussa.
Noniin! Missä se tyyppi on kuka sanoi että Matti on juuri se kuka löytää rakkauden tässä sarjassa.. Onko se sitten Tuulia??
[/quote]
"Ann-Marie on nätti, mutta Hanna on kyllä luonnonkauniimpi. Ann-Mariella on ainakin ripsienpidennykset, liekö hiuksissakin feikkiä mukana? Ymmärrän kyllä, että Markus käy kuumana Ann-Marieen. Ann-Marie on sievä, söpö, hyvä kroppa, harrastaa coolia prätkällä ajamista ja on sellainen kainaloon otettava pieni nainen."
Tiedän tuon Ann-Marien ja hänen tukkansa on aina ollut tuuhea, eli on varmasti 100% aito! Olen sitä mieltä, että moelmmilla Marcuksen tytöillä olisi nuo ripset laitettuina :)
Minusta Eevassa on sitä jotakin kun on salaperäinen ..eihän sitä tiedä mitä ensi jaksossa tapahtuu.
Matille paras valinta on tuulia, markukselle ei ainakaan hanna ja henrille en tiedä ei nuista kukaan..
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:55"]
Hei mä oon aika varma, et Sari(?) sanoi "did u notice that NINA didn't come along..." siinä lopussa.
[/quote]
Ei kyllä mä olin ihan väärässä netistä hiljaisella katsellessa :) Sorry my mistake!
[/quote]
Ei, vaan "Did you notice that I didn't come alone?"... Ja sitten Henri on hyvin yllättyneen näköinen. Luulen, että Nina N. on sittenkin lähtenyt matkaan oman aikansa jahkattuaan ja jätettyään Henrin siihen luuloon, ettei hän olisikaan tulossa. Henrihän nimittäin sanoo Ninasta että "She went A-Wall" mutta näin ei ehkä sitten kuitenkaan käynyt Henrin ilmeestä päätellen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 02:44"]
Minua jäi mietityttämään pari yksityiskohtaa: 1. Ymmärsinkö oikein, että Markuksella oma Helsingin-koti?? Yllättävää. 2. Miksi kioskimyyjä kysyi Markuksen nimeä? :D
[/quote]se on käyny siellä burgerilla niin monesti, kantispaikka, normia kyysä nimeä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:50"]
[/quote]
Ei, vaan "Did you notice that I didn't come alone?"... Ja sitten Henri on hyvin yllättyneen näköinen. Luulen, että Nina N. on sittenkin lähtenyt matkaan oman aikansa jahkattuaan ja jätettyään Henrin siihen luuloon, ettei hän olisikaan tulossa. Henrihän nimittäin sanoo Ninasta että "She went A-Wall" mutta näin ei ehkä sitten kuitenkaan käynyt Henrin ilmeestä päätellen.
[/quote]
Tuo Sarin lausahdus on ehdottomasti näin. Mutta siitä, kuka hänen kanssaan loppujen tuli, en ainakaan itse pystynyt vielä päättelemään mitään. Voisi ilahtua yhtä hyvin siitä että sieltä ylipäätään joku tuli. Mutta ensi jaksossa se nähdään.
Hannan kuvista ja ulkonäöstä päätellen pikkusisko Heidi on muuten missi/malli. Upea on kyllä Hannakin ..
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:50"]
[/quote
[/quote]
Joo olet oikeassa korjasinkin sen jo tossa 298 :)
Henrin olisi pitänyt ehdottomasti valita nuorempi Nina!
Olin todella yllättynyt, miten sievä Tuuliasta oli tullut.
Ei tässä kyllä varmaan mitään megaromansseja ole luvassa, siltä vaikuttaa...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 22:00"]
Olin todella yllättynyt, miten sievä Tuuliasta oli tullut.
[/quote]
Mutta kyllä siinä Matissakin oli uutta säteilyä, kun lopun sneak peekejä katseli... Ettei vain sittenkin olisi jotakin romanssinpoikasta ilmassa? Ja kissatappelunkin tuntua (kaverillisessa hengessä) Ennin ja Tuulian välillä?
No toimivaa ja tasapainoista suhdetta kun harvoin voi rakentaa täysin ulkonäöön pohjautuen, kyllä se on ratkaisevinta mitä sen ulkokuoren alta paljastuu pitkässä juoksussa. Miten ihmisistä onkin tullut noin pinnallisia, mutta onneksi ei kaikki miehet näköjään ole pilalla sen suhteen.
Matti osoittautui harvinaisen fiksuksi kun uskaltaa lähteä sen kanssa syventämään asioita jonka seurassa on helpointa ja mukavinta olla. Oli sitten yh tai ei ja mallin mitoissa tai ei. Sitäpaitsi Tuulia on tosi nätti kyllä mielestäni, ei haittaa kyllä yhtään tollanen pieni pyöreys, voisi olla enemmänkin muotoja varmaan monen miehen mielestä (asia jota pinnallisten nykynaisten hyvin vaikea käsittää). Matti siis ei ole kiinnostunut etsimään tyhjäpää blondi-barbia kumppanokseen. Ehkä Matti ja Tuulia kumpikin tuovat toisissaan esiin juuri parhaat puolet ja täydentävät tosiaan ihanasti.
Henri taas keskittyy aivan liikaa vain ulkonäköseikkoihin, enkä ymmärrä miten hänellä eronneena miehenä jolla on kaksi lasta ja itselläkin ylipainoa on varaa nyrpistellä nenää sille yh-Ninalle! Sehän on niistä sen naisista kaikkein tasapainoisemman oloisin, Henri itsekin sanoi että hänellä oli Ninan seurassa kaikkein helpointa ja rennointa olla. Ja kasvoiltaankin kaikkein kaunein verrattuna kylmän laskelmoivaan ja kitkerään Sariin tai siihen tasapinottomaan hevosennaamaiseen koiranuittaja-Ninaan. Laihtuahan voi aina loppujen lopuksi mutta kasvoille ja rumalle luonteelle on paljon pahempi keksiä kikkoja. Mutta ihan parasta noin koska yh-Nina ansaitsee jonkun paljon paremman kuin Henrin.
Ja Markus nyt taas saa sillä ulkonäöllä ja hurmurin lahjoilla kenet vaan mutta huomaa miten sitten vakavaa suhdetta etsiessä ei kolahdakaan epätasapainoiset ja tatuoidut tyttöset, takertuvat ja huomionhakuiset tai kauniit tyhjäpäät. Hyvin fiksusti osaa ajatella hänkin.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 02:05"]
Mielestäni Tuulia ja Matti eivät täydennä toisiaan kovin hyvin ja Tuulia näyttää isokokoiselta naiselta laihan Matin rinnalla.
[/quote]