Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection 9

Vierailija
13.12.2013 |

No mitäpä mieltä??

Nyt näkyy! 

Kommentit (603)

Vierailija
501/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

Mä oon ihan varma, että Henri ja Henrin kaveri Scott käy kommentoimassa tuolla LC:n fb-sivuilla saadakseen yhteden meihin av-mammoihin! Varmasti ovat käyneet täälläkin tutkimassa sivuja tuon Nuutti-ketjun ansiosta, mutta ihan ei ymmärrys riitä keskusteluun. Oon ihan varma, että Henrin kaverikin yrittää sanakirjan avulla tulkata näitä viestejä täältä!

[/quote]

Ihanko totta? Minä taas luulen, että he ajattelevat että onpa kahjoa porukkaa ja melko äkkiä tajuavat jättää tämän keskustelun noteraamatta. Ei tarvitse olla ruudin keksijä, jotta ymmärtää kuinka älytön koko keskustelu on ja tänne kirjoittelee lähinnä pullamössöäidit päiväunelmistaan.

[/quote]

Sullapa hyvä huumorintaju..

Vierailija
502/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

Mä oon ihan varma, että Henri ja Henrin kaveri Scott käy kommentoimassa tuolla LC:n fb-sivuilla saadakseen yhteden meihin av-mammoihin! Varmasti ovat käyneet täälläkin tutkimassa sivuja tuon Nuutti-ketjun ansiosta, mutta ihan ei ymmärrys riitä keskusteluun. Oon ihan varma, että Henrin kaverikin yrittää sanakirjan avulla tulkata näitä viestejä täältä!

[/quote]

Joo, kyllä ne varmaan haluaa tutustua läskimahaisiin av-mammoihin ja koko ohjelmaan osallistuminen on ideoitu vain sillä, että Henri nappaisi itselleen ihanan av -mamman, aah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

[/quote]

Ihanko totta? Minä taas luulen, että he ajattelevat että onpa kahjoa porukkaa ja melko äkkiä tajuavat jättää tämän keskustelun noteraamatta. Ei tarvitse olla ruudin keksijä, jotta ymmärtää kuinka älytön koko keskustelu on ja tänne kirjoittelee lähinnä pullamössöäidit päiväunelmistaan.

[/quote]

Sullapa hyvä huumorintaju..

[/quote]

Nii sullakin. Oikeasti Henri haluaa juuri sut.

Vierailija
504/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka väitti Ann-Marieta perustyttöseksi, ei tiedä miesten, etenkään vierasmaalaisten miesten naismausta yhtään mitään! Kyllä A-M edustaa sitä parhainta naistyyppiä, mitä Suomesta voi löytää. Tummia kaunottaria, paljon paremman näköisiä kuin Markuksen kokelaat, on USA täynnä.

Vierailija
505/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 09:06"]

Kiitos paljon vastauksesta. Syy suhteeseen ulkomaalaisen kanssa on varmasti  useimmiten se, että "niin sattui käymään" eli suhde syntyy mahdollisista esteistä huolimatta. Halusinkin tietää, mikä keskustelijoiden mielestä  ulkomalaaisessa meihessä/naisessa vetoaa vai vetoaako mikään sen kummemmin, tilanteet vain vievät. 

Jos kumppania haetaan tarkoituksella ulkomailta kuten LC:ssa,  silloinhan ihminen on erityisesti kiinnostunut asioista, jotka liittyvät ulkomaalaisuuteen (niinkuin Maajussi-ohjelmassa se liittyy maalla-asumiseen),  mutta näistä asioista ei kai saisi alapeukutuksista päätellen puhua ikään kuin motiiveista puhuminen olisi jotenkin pahantahtoista.

Sallittua on vain kuvitella, että "no rakkaus nyt vaan tulee, eihän sitä voi etukäteen mitenkään ohjailla" eli esim. seikkailunhalu, jonkun tietyn kulttuurin diggailu tai halu muuttaa vieraaseen maahan ovat ns. kiellettyjä tai vaiettavia syitä. Tämä kummallinen asenne tuli esiin jo kerran aiemminkin, kun esitin, että naisia kiinnostaa miehissä mahdollisuus asua Jenkeissä. Sehän on päivänselvää. Mutta kun asian sanoo ääneen, se muuttuukin yhtäkkiä laskelmoinniksi, vaikka tosiasiassa kumppanin valinnassa aina arvioidaan hyviä ja huonoja ominaisuuksia SEKÄ  olosuhteita. 

[/quote]

Minä olen tuo aikaisempi vastaaja, ja päädyin myöskin yhteen ulkomaalaisen miehen kanssa ilman, että olisin kyseisenlaista suhdetta etsinyt. Alkuun en edes suhdetta halunnut, mutta ajan mittaan olen huomannut paljon kulttuurin mukanaan tuomia ominaisuuksia miehessäni, joita ei Suomesta löydy, joten on kyllä olemassa ihan hyviä syitä havitella miestä kyseisestä maasta. Ei sen takia, että sinne haluaisi muuttaa, vaan ihan persoonaan liittyviä syitä.

Minunkin mielestäni on kuitenkin vähän hassua olettaa, että ohjelmaan osallistuvat naiset olisivat mukana juuri sen vuoksi, että haluavat Amerikkaan tai amerikkalaisen miehen. Ainakin monien käytös sotii täysin tuota ajatusta vastaan. Eiväthän nämä naiset hakeneet ohjelmaan sokkona, vaan näkivät esittelyvideot ja sen perusteella päättivät hakea. Eli jonkinlainen ihastus on voinut syttyä jo siinä vaiheessa. Ja onhan se toki seikkailu osallistua TV-ohjelmaan ja tutustua vähän erilaiseen hemmoon kuin yleensä. Miksi ei mukaan lähtisi, jos on sinkku ja rohkea? Ja kun nämä miehet eivät edes ole mitään perusulkomaalaisia, vaan suomensukuisia ja osaavat kaikki suomea enemmän tai vähemmän. Henri ainakin näyttää ymmärtävän suomea ihan hyvin, mikä ei ole ihme, koska hän on syntyjään täysin suomalainen, kasvanut vain Amerikassa. Siispä näiden miesten kanssa voi olettaa voivansa puhua suomeakin, ainakin tulevaisuudessa, kun taidot paranevat. Tosin osaahan nuo melkein kaikki naiset englantia sen verran hyvin, ettei itsensä ilmaisu siihenkään kaadu.

Vierailija
506/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:38"]

[/quote]

Just näin!! 

Mua jotenkin säälittää Henri... Olisi se parempiakin naisia voinut löytää. Sari on kylmä kun mikä (onkohan hän edes ollut koskaan pidemmässä suhteessa? jotenkin antaa vaikean kuvan itsestään), nuori Niina on liian nuori ja kiinni opinnoissaan ja pojissaan, vanhempi Nina on epäluotettava, tai ainakin tuntuu siltä!! Olisi luullut että tuon ikäiseen mieheen olisivat ottaneet yhteyttä toisenlaisetkin naiset, vähän kypsemmät ja joilla olisi jo aikuiset lapset. Tai sitten ottivat, mutta heitä ei valittu...

[/quote]

Muakin vähän säälitti Henri uusimman jakson perusteella :) Vaikka muuten olenkin pitänyt häntä ällönä liikoine pusutteluineen. Nyt tuli vaikutelma, että Henri kenties katuu valintojaan ja sanoi sen melko suoraan. Siis että mainitsi, miten tekee aina huonoja päätöksiä naisten suhteen. Oliko hänellä sitten alunperinkin tarkoituksena ottaa ohjelma vain kesähuvina, niin kuin nyt tuntuu käyneen, vai johtuuko siitä, että lähti alusta asti ihme linjalle suuteluineen ja sitten kävi näin... Valitsi "väärät naiset" heti alussa ja tajusi sen melko pian.

Mä toivon, että vanhempi Nina ei ole se, joka ilmestyy yllättäen ensi jaksossa, vaan että se olisi just Hannele tai joku muu alun naisista. Tai sitten se joku, joka ei päässyt osallistumaan. Se toisi kivaa säpinää!

[/quote]

Vanhempi Ninahan on ilmiselvästi antanut jo Henrille. Sanoinhan ystävälleen , kun kysyi heidän yhteydestään, että on yhteys kaikilla mahdollisilla tavalla. Näyttääkin just siltä, että antais vaikka pusikossa tai kahvilan vessassa.

Vierailija
507/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri tosiaan sanoi, että on yhteys kaikilla mahdollisilla tavoilla ja ystävä tuijotti silloin Henriä jonkin aikaa. Härskiä, iik!

Vierailija
508/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Henrillä ei tarpeeksk hyvä mitta ja siksi jätti kesken?

Vierailija
509/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni mitta on hyvä, ainakin jos vertaa käsiin ja jalkapohjiin.

Vierailija
510/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

[/quote]

Joo, kyllä ne varmaan haluaa tutustua läskimahaisiin av-mammoihin ja koko ohjelmaan osallistuminen on ideoitu vain sillä, että Henri nappaisi itselleen ihanan av -mamman, aah!

[/quote]

Melkein nappaskin jo. Henkallahan oli tyttöjen joukossa ainakin yksi av-mamma :)

Vierailija
511/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

[/quote]

[/quote]

Melkein nappaskin jo. Henkallahan oli tyttöjen joukossa ainakin yksi av-mamma :)

Vierailija
512/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:35"]

Henri kenties katuu valintojaan ja sanoi sen melko suoraan. Siis että mainitsi, miten tekee aina huonoja päätöksiä naisten suhteen. Oliko hänellä sitten alunperinkin tarkoituksena ottaa ohjelma vain kesähuvina, niin kuin nyt tuntuu käyneen, vai johtuuko siitä, että lähti alusta asti ihme linjalle suuteluineen ja sitten kävi näin... Valitsi "väärät naiset" heti alussa ja tajusi sen melko pian.

[/quote]

Millainen nainen sitten olisi Henrille "oikea" taikka "sopiva"?

Vierailija
513/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:35"]

Henri kenties katuu valintojaan ja sanoi sen melko suoraan. Siis että mainitsi, miten tekee aina huonoja päätöksiä naisten suhteen. Oliko hänellä sitten alunperinkin tarkoituksena ottaa ohjelma vain kesähuvina, niin kuin nyt tuntuu käyneen, vai johtuuko siitä, että lähti alusta asti ihme linjalle suuteluineen ja sitten kävi näin... Valitsi "väärät naiset" heti alussa ja tajusi sen melko pian.

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä Henrille sopisi hyvin sellainen vähän pehmeämpi luonne :) Uskon hyvin sopisi suht itsenäinen, mut kuitenkin pehmoinen Lady.

Vierailija
514/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:35"]

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä Henrille sopisi hyvin sellainen vähän pehmeämpi luonne :) Uskon hyvin sopisi suht itsenäinen, mut kuitenkin pehmoinen Lady.

Vierailija
515/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
516/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Nuutilla on noin kamalat lasit? Onkohan se perinyt ne papaltaan? Tai mummulta?

Vierailija
517/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se olikaan se Hannele? Tavin muistinvirkistysta pls..

Vierailija
518/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:49"]

En ihan ole hahmottanut mitä Matti näkee Tuuliassa, kun Enni ja Aino ovat molemmat fiksumpia, paremman näköisiä ja lapsettomia?

Voiko mies ajatella niin stereotyyppisesti ja laskelmoivasti, että pullukka nainen, jolla on jo lapsi, antaisi helpommalla kuin hoikka, hyvännäköinen ja lapseton? Kun eihän se edes välttämättä oikeasti mene niin. Voiko olla, että Matin valinnan takana on vain tarve päästä neitsyydestään?

[/quote]

No, miehet monesti pitää erilaisista naisista kuin naiset itse luulee. Tuulia on persoonallinen, hauska ja sanavalmis. Minusta hän on kauniskin. Miehet viihtyy tällaisten luonteeltaan vapaiden naisten kanssa paremmin kuin rakennekynsiä ja lettiä varoviennnaisten kanssa. Sitä paitsi lapsi ei ole este rakkaudelle. Toki Matti on kiireinen tohtoriopintojen kanssa eikä voi heti asettua sen takia Suomeen, eikä Tuulia voi lapsen takia muuttaa Usaan, mutta onko rakkaus järkevää?

[/quote]

Miksei lapsen kanssa voi muuttaa USAan? Jos tyttö on alle kouluikäinen, hän on parhaassa iässä muuttoa ajatellen. Mutta mitää sanoo tähän lapsen isä? Matti ei ole osannut ajatella asioita näin pitkälle, koska ei ole kokemusta mitä hankaluuksia asiaan voisi liittyä.

[/quote]

Kai huoltaja saa itse päättää, mihin muuttaa. Voi lapsen kanssa muuttaa Usaan, mutta sitä tuskin kkukaan tekee hetken huumassa. Toki suhteen pitää syventy ja olla varma, ennen kuin tällaista tekee,

[/quote]

Ai, sinäkö tiedät, että vain Tuulialla on lapsensa huoltajuus? Suurin osa ns. yh-äideistä ovat lähihuoltajia, eivät papereilla eli virallisesti yksinhuoltajia. 

Vierailija
519/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 19:32"]

Kuka se olikaan se Hannele? Tavin muistinvirkistysta pls..

[/quote]

Hannele oli yksi niistä Henrin alkuvaiheen ehdokkaista. Sellainen vaalea, neutraalit silmälasit, konservatiivisen oloinen, opettaja taisi olla ammatiltaan. Mainosti jotain, miten miehen ei hänen mielestään tule tehdä kotitöitä tai jotain vastaavaa, mikä mulla todellakin särähti korvaan. Voisi oikeastikin olla Henrin tyyppiä ja vaikutti tosi herttaiselta. Katsotaan, josko hän ilmestyisikin sinne Kaliforniaan :)

Vierailija
520/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

[/quote]

Just joo, joka ukolla on jo ihan uudet muijat kuvioissa, ei varmaan enää hirveesti kiinnosta LC.

Ketju on lukittu.