Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection 9

Vierailija
13.12.2013 |

No mitäpä mieltä??

Nyt näkyy! 

Kommentit (603)

Vierailija
481/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:24"]

Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, kun Matti aiemmassa jaksossa sanoi jostain tytöstä että hän ei ollut "yhtä seikkailunhaluinen" kuin Matti itse? Vaikka mies tuntuu olevan kaikkea muuta! Pikemminkin vois kuvitella, että Matti hämmentyisi jo ulkovessassa. Puhumattakaan siitä, kun päätyisi suhteeseen ihan oikean naisen kanssa jolla olis omat toiveet ja mielipiteet....

[/quote]

Mä ajattelin, että Matti tarkoitti tuolla jotain harrastuksiaan. En muista enää niitä esittelyjaksoja, mutta ainakin treffeillä ovat käyneet melomassa ja kiipeilemässä, ja olivatkohan Nuuksiossakin. Eli olikohan Matti jostain tällaisista kiinnostunut, ulkoilmaelämästä, retkeilystä tms? Ja toivoisi, että voisi harrastaa näitä tyttöystävän kanssa. Sitä sitten kuvataan sanalla seikkailunhaluinen :)

Vierailija
482/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:24"]

Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, kun Matti aiemmassa jaksossa sanoi jostain tytöstä että hän ei ollut "yhtä seikkailunhaluinen" kuin Matti itse? Vaikka mies tuntuu olevan kaikkea muuta! Pikemminkin vois kuvitella, että Matti hämmentyisi jo ulkovessassa. Puhumattakaan siitä, kun päätyisi suhteeseen ihan oikean naisen kanssa jolla olis omat toiveet ja mielipiteet....

[/quote]

Jossain kohtaa Matti mielestäni arvioi neitoja niin, että Ennissä on hyvää maanläheisyys/tasapainoisuus...joku tällainen sana, kun taas Tuulia oli jotain muuta ja se tuotiin esiin ikään kuin negatiivisena piirteenä. Tasapainoisen vastakohta on epätasapainoinen, en tiedä mitä Matti tuossa ajoi takaa, kun en muista englanninkielisiä sanoja. Toisaalta en ole täysin varma, onko kääntäjäkään ymmärtänyt asiaa oikein. Niin, jos Matti arvostaa seikkailuja, silloinhan ei-niin-jalat-maassa Tuulia sopisi hänelle hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella ihmisellä on niin heikot luut että hajoaa kun hyppää ilmaan?

Vierailija
484/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:24"]

Jos kadulla tulisi minua vastaan joka päivä kymmenittäin Hannan näköisiä pitkiä naisia, niin johan siinä tulis alemmuuskompleksi. :D Olen muutenkin itsekriittinen ulkonäköäni kohtaan. Yksi kaverini on kyllä ollut mallina, hän on pitkä venäläisperäinen kaunotar. Hänen seurassaan olen pystynyt olemaan vertailematta ulkonäköämme. Mutta jos tuollaisia naisia parveilisi tosiaan koko ajan kaduilla, niin huh! En tiedä missä te oikein asutte, jos noin on. :D Olen myös käynyt Milanossa ja vaikka olin varautunut malleihin joka paikassa, niin ihan tavallista tallaajaa siellä pelkästään näkyi.

[/quote]

Mene mihin tahansa lukioon, niin näet kymmenittäin samanlaisia nuoria pitkiä nättejä tyttöjä kuin Hanna. Itse olen lukiolaistytön äiti ja niitä nättejä tyttöjä parveilee myös meillä kotona lähes joka päivä. Nuori on kaunis. Ja nykynuoret ovat kauniimpia ja tyylikkäämpiä kuin me aikanamme. Taidat itse olla aika nuori, jos saat alemmuuskompleksin jonkun muun ulkonäöstä. Minusta keski-ikäisenä äitinä on kiva liikkua kauniiden nuorten kanssa, kun päät kääntyvät... :)

[/quote]

Voi myös olla, että jossain vaiheessa iän myötä oma perspektiivi muuttuu niin että kaikki nuoret naiset alkavat näyttää (yhtä) kauniilta, koska ovat nuoria ja terveitä ja "elinvoimaisia".

[/quote]

Voi myös olla niin, että jos itse on elänyt hieman vaatimattomamman näköisten seurassa, niin Hannakin kaltainen normityttö alkaa näyttää maailmanluokan kaunottarelta. :o)

[/quote]

Veikkaan kyllä että miehet olis aika innoissaan jos Hanna olisi se keksivertonainen. Silloinhan osa populaatiosta olisi vielä paremmannäköistä ja häntä vaatimattoman näköiset vähemmistöä.

[/quote]

Niin. Nythän oli siis puhe nykypäivän keskiverto 2-kymppisistä tytöistä, joista suuri osa on nättejä, pitkiä tyyliniekkoja. Ei mistään "keskivertonaisesta", joihin tietenkin lasketaan mukaan kaikki naiset - nuoret, keski-ikäiset ja vanhat. Ei kannata nyt tarkoitushakuisesti sekoittaa asioita kuitenkaan. :)

[/quote]

Kyllä minunkin mielestäni Hanna on paljon keskivertoa kauniimpi. 

Ja sitten. Eivät ihmiset voi olla nyt paljon kauniimpia kuin joku vuosikymmen sitten. Suurimmalla osalla on suomalaiset vanhemmat eli samat geenit kuin aikaisemmillakin sukupolvilla. Tietty ravinto ja liikunta ym. itsestä huolehtiminen hieman vaikuttaa ulkonäköön, mutta noissa suhteissa ihmisten käyttäytyminen ei ole viime vuosikymmeninä muuttunut niin paljon parempaan suuntaan, vaan ehkäpä esim. ravinnon suhteen toisaalta huonompaankin, samoin liikunnan määrä on joidenkin osalta laskenut. Ihmisten keskipituus nousee hiljalleen, mutta ei sekään ole kuin muutaman sentin suurempi kuin joitakin vuosikymmeniä sitten. 

Asia joka voi vaikuttaa siihen, että nuoret naiset näyttävät nyt kauniimmilta kuin aikaisemmin on se, että nuoret ehkä pukeutuvat nyt kauniimmin ja naisellisemmin, mitä auttaa se, että muoti on nyt kaunista ja naisellista. Toista oli esim. 80-luvulla, jolloin maailmanluokan kaunotarkin ;9 hukkui olkatoppauksiin ja ylisuuriin vaatteisiin. 

[/quote]

Muutos entiseen on ainakin se, että tyttöjen murrosikä alkaa varhemmin ja jostain syystä myös suomalaisnaisten keskimääräinen kuppikoko on suurempi kuin 30 v sitten. Näistä molemmista syistä johtuen aiempaa nuoremmat naiset täyttävät aikuisen naisen mitat. Aika vetävä yhdistelmä.

Vierailija
485/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:24"]

Tuosta että miksi joku haluais ulkomaalaisen miehen, pakko kommentoida että mulla ainakin ulkkis sen takia että niin vaan sattu käymään. Ja itellä ei oo hirveesti kokemusta suomalaisista miehistä niin jotenki tää on hirveen normaalia mulle ja nykyään tuntuis melkein oudolta seurustella suomenkielisen ihmisen kanssa, vaikka alunperin en tarkotuksella ulkomaalaista ettinytkään. Kaipa se omalla tavallaan ois kiva. Mutta puhutaan molemmat englantia aika sujuvasti niin yleensä kommunikointi kyllä pelaa. Oon kyllä samaa mieltä myös tuosta että on kiva kun toisella on erilainen tausta. Se tuo väriä elämään. (Aina ei ihan mutkatonta, mutta toisaalta mikä suhde ois täysin mutkaton.)

[/quote]

Kiitos paljon vastauksesta. Syy suhteeseen ulkomaalaisen kanssa on varmasti  useimmiten se, että "niin sattui käymään" eli suhde syntyy mahdollisista esteistä huolimatta. Halusinkin tietää, mikä keskustelijoiden mielestä  ulkomalaaisessa meihessä/naisessa vetoaa vai vetoaako mikään sen kummemmin, tilanteet vain vievät. 

Jos kumppania haetaan tarkoituksella ulkomailta kuten LC:ssa,  silloinhan ihminen on erityisesti kiinnostunut asioista, jotka liittyvät ulkomaalaisuuteen (niinkuin Maajussi-ohjelmassa se liittyy maalla-asumiseen),  mutta näistä asioista ei kai saisi alapeukutuksista päätellen puhua ikään kuin motiiveista puhuminen olisi jotenkin pahantahtoista.

Sallittua on vain kuvitella, että "no rakkaus nyt vaan tulee, eihän sitä voi etukäteen mitenkään ohjailla" eli esim. seikkailunhalu, jonkun tietyn kulttuurin diggailu tai halu muuttaa vieraaseen maahan ovat ns. kiellettyjä tai vaiettavia syitä. Tämä kummallinen asenne tuli esiin jo kerran aiemminkin, kun esitin, että naisia kiinnostaa miehissä mahdollisuus asua Jenkeissä. Sehän on päivänselvää. Mutta kun asian sanoo ääneen, se muuttuukin yhtäkkiä laskelmoinniksi, vaikka tosiasiassa kumppanin valinnassa aina arvioidaan hyviä ja huonoja ominaisuuksia SEKÄ  olosuhteita. 

Vierailija
486/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:24"]

Jos kadulla tulisi minua vastaan joka päivä kymmenittäin Hannan näköisiä pitkiä naisia, niin johan siinä tulis alemmuuskompleksi. :D Olen muutenkin itsekriittinen ulkonäköäni kohtaan. Yksi kaverini on kyllä ollut mallina, hän on pitkä venäläisperäinen kaunotar. Hänen seurassaan olen pystynyt olemaan vertailematta ulkonäköämme. Mutta jos tuollaisia naisia parveilisi tosiaan koko ajan kaduilla, niin huh! En tiedä missä te oikein asutte, jos noin on. :D Olen myös käynyt Milanossa ja vaikka olin varautunut malleihin joka paikassa, niin ihan tavallista tallaajaa siellä pelkästään näkyi.

[/quote]

Mene mihin tahansa lukioon, niin näet kymmenittäin samanlaisia nuoria pitkiä nättejä tyttöjä kuin Hanna. Itse olen lukiolaistytön äiti ja niitä nättejä tyttöjä parveilee myös meillä kotona lähes joka päivä. Nuori on kaunis. Ja nykynuoret ovat kauniimpia ja tyylikkäämpiä kuin me aikanamme. Taidat itse olla aika nuori, jos saat alemmuuskompleksin jonkun muun ulkonäöstä. Minusta keski-ikäisenä äitinä on kiva liikkua kauniiden nuorten kanssa, kun päät kääntyvät... :)

[/quote]

Voi myös olla, että jossain vaiheessa iän myötä oma perspektiivi muuttuu niin että kaikki nuoret naiset alkavat näyttää (yhtä) kauniilta, koska ovat nuoria ja terveitä ja "elinvoimaisia".

[/quote]

Voi myös olla niin, että jos itse on elänyt hieman vaatimattomamman näköisten seurassa, niin Hannakin kaltainen normityttö alkaa näyttää maailmanluokan kaunottarelta. :o)

[/quote]

Veikkaan kyllä että miehet olis aika innoissaan jos Hanna olisi se keksivertonainen. Silloinhan osa populaatiosta olisi vielä paremmannäköistä ja häntä vaatimattoman näköiset vähemmistöä.

[/quote]

Niin. Nythän oli siis puhe nykypäivän keskiverto 2-kymppisistä tytöistä, joista suuri osa on nättejä, pitkiä tyyliniekkoja. Ei mistään "keskivertonaisesta", joihin tietenkin lasketaan mukaan kaikki naiset - nuoret, keski-ikäiset ja vanhat. Ei kannata nyt tarkoitushakuisesti sekoittaa asioita kuitenkaan. :)

[/quote]

Kyllä minunkin mielestäni Hanna on paljon keskivertoa kauniimpi. 

Ja sitten. Eivät ihmiset voi olla nyt paljon kauniimpia kuin joku vuosikymmen sitten. Suurimmalla osalla on suomalaiset vanhemmat eli samat geenit kuin aikaisemmillakin sukupolvilla. Tietty ravinto ja liikunta ym. itsestä huolehtiminen hieman vaikuttaa ulkonäköön, mutta noissa suhteissa ihmisten käyttäytyminen ei ole viime vuosikymmeninä muuttunut niin paljon parempaan suuntaan, vaan ehkäpä esim. ravinnon suhteen toisaalta huonompaankin, samoin liikunnan määrä on joidenkin osalta laskenut. Ihmisten keskipituus nousee hiljalleen, mutta ei sekään ole kuin muutaman sentin suurempi kuin joitakin vuosikymmeniä sitten. 

Asia joka voi vaikuttaa siihen, että nuoret naiset näyttävät nyt kauniimmilta kuin aikaisemmin on se, että nuoret ehkä pukeutuvat nyt kauniimmin ja naisellisemmin, mitä auttaa se, että muoti on nyt kaunista ja naisellista. Toista oli esim. 80-luvulla, jolloin maailmanluokan kaunotarkin ;9 hukkui olkatoppauksiin ja ylisuuriin vaatteisiin. 

[/quote]

Laila Snellman jossain haastattelussa jutteli, että pitkiä mallinmitat täyttäviä neitoja on nyt Suomessakin ihan eri tavalla kuin 80-luvulla. Eli jokin on muuttunut.

Vierailija
487/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 09:06"]

Tuosta että miksi joku haluais ulkomaalaisen miehen, pakko kommentoida että mulla ainakin ulkkis sen takia että niin vaan sattu käymään. Ja itellä ei oo hirveesti kokemusta suomalaisista miehistä niin jotenki tää on hirveen normaalia mulle ja nykyään tuntuis melkein oudolta seurustella suomenkielisen ihmisen kanssa, vaikka alunperin en tarkotuksella ulkomaalaista ettinytkään. Kaipa se omalla tavallaan ois kiva. Mutta puhutaan molemmat englantia aika sujuvasti niin yleensä kommunikointi kyllä pelaa. Oon kyllä samaa mieltä myös tuosta että on kiva kun toisella on erilainen tausta. Se tuo väriä elämään. (Aina ei ihan mutkatonta, mutta toisaalta mikä suhde ois täysin mutkaton.)

[/quote]

Kiitos paljon vastauksesta. Syy suhteeseen ulkomaalaisen kanssa on varmasti  useimmiten se, että "niin sattui käymään" eli suhde syntyy mahdollisista esteistä huolimatta. Halusinkin tietää, mikä keskustelijoiden mielestä  ulkomalaaisessa meihessä/naisessa vetoaa vai vetoaako mikään sen kummemmin, tilanteet vain vievät. 

Jos kumppania haetaan tarkoituksella ulkomailta kuten LC:ssa,  silloinhan ihminen on erityisesti kiinnostunut asioista, jotka liittyvät ulkomaalaisuuteen (niinkuin Maajussi-ohjelmassa se liittyy maalla-asumiseen),  mutta näistä asioista ei kai saisi alapeukutuksista päätellen puhua ikään kuin motiiveista puhuminen olisi jotenkin pahantahtoista.

Sallittua on vain kuvitella, että "no rakkaus nyt vaan tulee, eihän sitä voi etukäteen mitenkään ohjailla" eli esim. seikkailunhalu, jonkun tietyn kulttuurin diggailu tai halu muuttaa vieraaseen maahan ovat ns. kiellettyjä tai vaiettavia syitä. Tämä kummallinen asenne tuli esiin jo kerran aiemminkin, kun esitin, että naisia kiinnostaa miehissä mahdollisuus asua Jenkeissä. Sehän on päivänselvää. Mutta kun asian sanoo ääneen, se muuttuukin yhtäkkiä laskelmoinniksi, vaikka tosiasiassa kumppanin valinnassa aina arvioidaan hyviä ja huonoja ominaisuuksia SEKÄ  olosuhteita. 

[/quote]

Sä saat alapeukkuja näihin juttuihisi, koska et vain oikein tajua.

Ei välttämättä mahdollisuus asua Jenkeissä vaikuta millään tavalla näiden naisten kiinnostukseen osallistua ohjelmaan. Joku on voinut jopa osallistua siitä huolimatta, että mahdollinen tuleva kumppani ehkä haluaisi asua Jenkeissä. Myöskään miesten ulkomaalaisuus ei välttämättä ole osallistumispäätökseen myönteisesti vaikuttanut tekijä. Siis toki se voi olla, mutta ei välttämättä ole.

Itse olisin voinut osallistua tähän, jos a) olisin sinkku, b) joku osallistuvista miehistä olisi vaikuttanut esittelyn perusteella poikkeuksellisen kiinnostavalta ihmisenä. Tämä siitä huolimatta, että en kovin mielelläni haluaisi muuttaa Amerikkaan, ja siitäkin huolimatta että mieluiten elän suhteessa samaa kieltä puhuvan ihmisen kanssa.

Nuo tekemäsi johtopäätökset ovat aivan liian yksioikoisia ja niissä ei huomioida/ymmärretä ihmisluonnon monimuotoisuutta. Siksi ne ärsyttävät monia (naisia?) täällä. Kukaan ei pidä siitä, että hänet nähdään yksinkertaisena ja ennalta-arvattavana robottina - varsinkaan jos tämän näkemyksen mukaiset arviot hänen käytöksestään menevät ihan metsään.

Vierailija
488/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa siltä, että se Matti on kokematon naisten kanssa. Lieneekö koskaan seurustellut tai ollut ainakaan kovin fyysisessä suhteessa. Kenties pelkää rakastumista ja päästää naista lähelleen. Aino olisi ollut paras, mutta Matti säikähti, kun huomasi, että alkoivat lähentyä niin, että kohta olisi ollut aika suukotella ja tehdä läheisempää fyysisempää kontaktia. Siksi pudotti paniikissa Ainon pois ja valitsi kaksi sellaista, joiden kanssa vähän viileämmät välit. Toivottavasti uskaltaa "antautua" tunteiden vietäväksi.

Vierailija
489/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 19:40"]

Taitaa Eevan olla kiva nyt Australiasta käsin seurata noita jaksoja Areenasta ja tätä keskustelua täältä?

[/quote]

Tosin emme tiedä, onko hän Australiassa vai jossain ihan muualla.

[/quote]

Facebookissa ainakin seurustelee koalan kanssa.

Vierailija
490/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:38"]

Mä tiedänkin kuka yllätysvieras tuli Henriä tapaamaan.

Se on Nuutti. Sanokaa mun sanoneen :-)

[/quote]

Ei, kyllä se on nainen. Ylen ohjelmaopas nimittäin paljastaa:

Love Connection YLE TV2 21.00 - 21.50 11/12: Rakkauden vuoristorata. Matin vanhemmat tenttaavat morsianehdokkaita, Markus mokaa treffeillään, ja Henri esittelee naisille poikansa. Tunteet ovat herkillä, kun viimeinen päätös lähestyy.

Vierailija
491/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 09:06"]

[/quote]

[/quote]

Sä saat alapeukkuja näihin juttuihisi, koska et vain oikein tajua.

Ei välttämättä mahdollisuus asua Jenkeissä vaikuta millään tavalla näiden naisten kiinnostukseen osallistua ohjelmaan. Joku on voinut jopa osallistua siitä huolimatta, että mahdollinen tuleva kumppani ehkä haluaisi asua Jenkeissä. Myöskään miesten ulkomaalaisuus ei välttämättä ole osallistumispäätökseen myönteisesti vaikuttanut tekijä. Siis toki se voi olla, mutta ei välttämättä ole.

Itse olisin voinut osallistua tähän, jos a) olisin sinkku, b) joku osallistuvista miehistä olisi vaikuttanut esittelyn perusteella poikkeuksellisen kiinnostavalta ihmisenä. Tämä siitä huolimatta, että en kovin mielelläni haluaisi muuttaa Amerikkaan, ja siitäkin huolimatta että mieluiten elän suhteessa samaa kieltä puhuvan ihmisen kanssa.

Nuo tekemäsi johtopäätökset ovat aivan liian yksioikoisia ja niissä ei huomioida/ymmärretä ihmisluonnon monimuotoisuutta. Siksi ne ärsyttävät monia (naisia?) täällä. Kukaan ei pidä siitä, että hänet nähdään yksinkertaisena ja ennalta-arvattavana robottina - varsinkaan jos tämän näkemyksen mukaiset arviot hänen käytöksestään menevät ihan metsään.

[/quote]

Voi luoja, mitä tekemistä robottimaisuudella on sen kanssa, että ottaa huomioon eri motiiveja. Ai niin, mut kun ei sellaisia ole, on vain jotain, mitä ei voi edes yrittää määritellä, vai?  Ja jos kaikkia mahdollisia maailman motiiveja ei tullut mun listassa mainittua, niin sittenhän mun täytyy olla väärässä. Aiheena on naisten kiinnostuminen nimenomaan tästä deittiohjelmasta, ei vaikka "hunksit etsivät tyttöystäviä", miksei siis motiiveista voi puhua?

Vierailija
492/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:38"]Jos tää vääntäminen pituudesta yms. ei lopu niin pitää vissiin tämäkin ketju unohtaa perjantaihin saakka...! Oikeesti ketä kiinnostaa? Mun mielestä sekä Hanna että Ann-Marie ovat kauniita omalla tavallaan. Ihmisten maut vaihtelevat, mitään absoluuttista totuutta tähän asiaan ei ole.

[/quote]

Juu uutta jaksoa odotellessa. Jospa riittäisi keskustelunaiheita edes pariksi päiväksi jostain muusta kuin tyttöjen ulkonäöstä.

[/quote]

Jäi se "Wau"-efekti kokematta, kun joku pesee hiuksensa, riisuu lasinsa ja meikkaa itsensä kauniiksi ihan vain rakkauden voimasta.

[/quote]

No en tajunnut.

Vierailija
493/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 06:19"]

[/quote]

No onpa kumma, minä opiskelen yliopistossa eikä sielläkään ole näitä pitkiä mallikaunottaria. Olenko minä sitä ikäluokkaa, joka on lyhyempää ja "vaatimattomampaa" ainesta, mutta heti perässämme tulee pitkien kaunottarien ikäpolvi. :D Taitaa olla niin, että olet ylpeä äiti ja se on hieno juttu, mutta saatat katsoa vaaleanpunaisten lasien läpi. Lisäksi teet yleistyksiä. Kun katsotaan Love Connectionin naisia, niin Hanna on selkeä poikkeus eli näyttää mallilta. Mutta suurin osa suomalaisista nuorista naisista näyttää söpöiltä ja näteiltä ja ovat keskimittaisia/lyhyitä kuten Ann-Marie, Enni, Tuulia, Aino jne.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Suurin osa teinitytöistä ei suinkaan ole mitään keskimittaisia/lyhyitä, vaan 175 cm on ihan normipituus teinitytöillä tänä päivänä. Aino on yli kolmikymppinen ja kuuluu jo ihan eri sukupolveen, samoin nuo muutkin ovat lähellä kolmeakymmentä, eivät mitään lukiotyttöjä enää. Lisäksi voisin sanoa, ettei tällaiseen tosi-TV-ohjelmaan pääsääntöisesti osallistu ne, jotka välttelevät sitä tulevaa ammattiuraa haittaavaa huonoa julkisuutta. Voi myös olla, että aika moni näistä pitkistä näteistä nykytytöistä on jo varattu, eikä tarvetta poikaystävän etsimiselle TV-ohjelmista ole. ;) Nämä ohjelman tytöt ovat seikkailijoita, joiden tulevaisuutta ei hömppäjulkisuus ilmeisesti haittaa...

[/quote]

Olet kyllä väärässä. Kakskymppisten suomalaisten tyttöjen keskipituus jää alle 170 cm.

[/quote]

Kannattaisi varmaan opetella ymmärtämään lukemaansa.

"Normipituus" ei tarkoita "keskipituutta", kuten yrität väittää. Vaan "normi" on synonyymi normaalille.

Suomalaisten tyttöjen keskipituus on kasvanut huimasti viime vuosikymmeninä ja on nyt 169 cm. Suomalaiset tytöt ovat 3. pisimpiä koko maailmassa. Vain hollantilaiset ja ruotsalaiset tytöt ovat suomalaisia pitempiä.

Kun 169 cm on keskipituus, niin on ihan selvää, että "175 cm on ihan normipituus teinitytöillä tänä päivänä", koska niitä lyhyitäkin tyttöjä löytyy. Itsekin tunnen monia 175 cm ja sitä pitempiäkin tyttöjä.

"Normipituuden" synonyymi on siis "normaali pituus", ei "keskipituus". ;o)

Kiitos selvennyksestä. Tosiaan normipituus on normaali pituus. En itse käytä tuota termiä ollenkaan, enkä ajatellut sen tarkemmin. Olen itsekin nuorten naisten ympäröimä, mutta niissä ei ole yhtään yli 170 cm pitkää, vaikka ihan suomalaisia ovat kaikki. Pituus määräytyy hyvin paljon geneettisesti, ehkä esim. suvussasi on paljon pitkiä ihmisiä. 

[/quote]

[/quote]

Se riippuu myös hyvin paljon siitä missä päin Suomea ollaan. Etelässä ja lännessä ihmiset ovat pitempiä kuin pohjoisessa ja idässä. Jos Helsingissä suurin osa tytöistä on yli 170 cm, niin Pohjois-Suomessa suurin osa on taatusti alle 170 cm. Länsi- ja Etelä-Suomen ihmiset kun kuuluvat pääosin erilaiseen geeniperimään kuin Itä-Suomen ihmiset. Läntiseen geeniperimään kuuluvat ihmiset ovat geneettisesti lähempänä ruotsalaisia kuin itä-suomalaisia. Kaikkien suomalaisten tyttöjen keskipituus on 169 cm, joka on todella paljon ja suomalaiset tytöt ovatkin maailman 3. pisimpiä heti hollantilaisten ja ruotsalaisten jälkeen, vaikka osa kansasta kuuluukin tuohon lyhyempään itäiseen geeniperimään.

Vierailija
494/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrin naiset ovat outoja, koska he ovat valikoituneet kenties sillä perusteella, että Henri on jenkki. Minun on miltei mahdotonta kuvitella vaikkapa Saria tai nuorta Niinaa pörräämässä Henrin ympärillä, jos Henri olisi vaikkapa tavan myyntineuvottelija Jyväskylästä. Toisaalta ymmärrän senkin, että ihastuminen on helppoa sen jälkeen kun on päässyt vähän halailemaan ja pussailemaan, mutta eihän tuossa voi kuitenkaan täysin antautua tunteiden vietäväksi niin kauan kuin on vain yksi kolmesta. Tai toinen kahdesta.

Vierailija
495/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:10"]

Henrin naiset ovat outoja, koska he ovat valikoituneet kenties sillä perusteella, että Henri on jenkki. Minun on miltei mahdotonta kuvitella vaikkapa Saria tai nuorta Niinaa pörräämässä Henrin ympärillä, jos Henri olisi vaikkapa tavan myyntineuvottelija Jyväskylästä. Toisaalta ymmärrän senkin, että ihastuminen on helppoa sen jälkeen kun on päässyt vähän halailemaan ja pussailemaan, mutta eihän tuossa voi kuitenkaan täysin antautua tunteiden vietäväksi niin kauan kuin on vain yksi kolmesta. Tai toinen kahdesta.

[/quote]

Samalla perusteella voisi sanoa, että Matin tai Markuksen naiset ovat tuossa mukana. Matti oli toki ehkä tämänhetkistä kiinnostavampi esittelyjaksojen perusteella ja toisaalta Markus on osoittautunut hiukan paremmaksi, mutta varsinkin Markuksen tytöillä olisi kyllä vetoa ihan kotimaisilla markkinoillakin ja todennäköisesti ei tarvitsisi ihan jokaista ottaakaan. Että loppujen lopuksi ei voi mielestäni sanoa vain Henristä tai Henrin naisista näin.

Vierailija
496/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:10"]

[/quote]

Samalla perusteella voisi sanoa, että Matin tai Markuksen naiset ovat tuossa mukana. Matti oli toki ehkä tämänhetkistä kiinnostavampi esittelyjaksojen perusteella ja toisaalta Markus on osoittautunut hiukan paremmaksi, mutta varsinkin Markuksen tytöillä olisi kyllä vetoa ihan kotimaisilla markkinoillakin ja todennäköisesti ei tarvitsisi ihan jokaista ottaakaan. Että loppujen lopuksi ei voi mielestäni sanoa vain Henristä tai Henrin naisista näin.

Vierailija
497/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love connection miehet taitavat asua automatkan päässä Hollywoodista, Universal studio jne. Automatkan päässä paikoista, joissa voit törmätä Tom Cruiseen, Ryan Reynoldsiin, George Clooneyhyn, Vin Dieseliin jne. Automatkan päässä Las Vegasista. 

Asuvat alueella, jossa ei ole talvella edes kitkarengaspakkoa. Näillä seikoilla ei tietenkään ole mitään tekemistä naisten kiinnostuksen kanssa.

YH-miehet ja kokkina työskentelevät treffailee ihan samantasoisia naisia myös kotimaassaan. 

Vierailija
498/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan varma, että Henri ja Henrin kaveri Scott käy kommentoimassa tuolla LC:n fb-sivuilla saadakseen yhteden meihin av-mammoihin! Varmasti ovat käyneet täälläkin tutkimassa sivuja tuon Nuutti-ketjun ansiosta, mutta ihan ei ymmärrys riitä keskusteluun. Oon ihan varma, että Henrin kaverikin yrittää sanakirjan avulla tulkata näitä viestejä täältä!

Vierailija
499/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 00:49"]

En ihan ole hahmottanut mitä Matti näkee Tuuliassa, kun Enni ja Aino ovat molemmat fiksumpia, paremman näköisiä ja lapsettomia?

Voiko mies ajatella niin stereotyyppisesti ja laskelmoivasti, että pullukka nainen, jolla on jo lapsi, antaisi helpommalla kuin hoikka, hyvännäköinen ja lapseton? Kun eihän se edes välttämättä oikeasti mene niin. Voiko olla, että Matin valinnan takana on vain tarve päästä neitsyydestään?

[/quote]

No, miehet monesti pitää erilaisista naisista kuin naiset itse luulee. Tuulia on persoonallinen, hauska ja sanavalmis. Minusta hän on kauniskin. Miehet viihtyy tällaisten luonteeltaan vapaiden naisten kanssa paremmin kuin rakennekynsiä ja lettiä varoviennnaisten kanssa. Sitä paitsi lapsi ei ole este rakkaudelle. Toki Matti on kiireinen tohtoriopintojen kanssa eikä voi heti asettua sen takia Suomeen, eikä Tuulia voi lapsen takia muuttaa Usaan, mutta onko rakkaus järkevää?

[/quote]

Miksei lapsen kanssa voi muuttaa USAan? Jos tyttö on alle kouluikäinen, hän on parhaassa iässä muuttoa ajatellen. Mutta mitää sanoo tähän lapsen isä? Matti ei ole osannut ajatella asioita näin pitkälle, koska ei ole kokemusta mitä hankaluuksia asiaan voisi liittyä.

[/quote]

Kai huoltaja saa itse päättää, mihin muuttaa. Voi lapsen kanssa muuttaa Usaan, mutta sitä tuskin kkukaan tekee hetken huumassa. Toki suhteen pitää syventy ja olla varma, ennen kuin tällaista tekee,

Vierailija
500/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

Mä oon ihan varma, että Henri ja Henrin kaveri Scott käy kommentoimassa tuolla LC:n fb-sivuilla saadakseen yhteden meihin av-mammoihin! Varmasti ovat käyneet täälläkin tutkimassa sivuja tuon Nuutti-ketjun ansiosta, mutta ihan ei ymmärrys riitä keskusteluun. Oon ihan varma, että Henrin kaverikin yrittää sanakirjan avulla tulkata näitä viestejä täältä!

[/quote]

Ihanko totta? Minä taas luulen, että he ajattelevat että onpa kahjoa porukkaa ja melko äkkiä tajuavat jättää tämän keskustelun noteraamatta. Ei tarvitse olla ruudin keksijä, jotta ymmärtää kuinka älytön koko keskustelu on ja tänne kirjoittelee lähinnä pullamössöäidit päiväunelmistaan.

Ketju on lukittu.