Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Connection 9

Vierailija
13.12.2013 |

No mitäpä mieltä??

Nyt näkyy! 

Kommentit (603)

Vierailija
461/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:54"]

Mua jotenkin huvittaa tää Eevan itseruoskinta:
"Jos hän itse kuitenkin antaa sata prosenttia itsestään niin ei se oo reilua että toinen jahkailee"
Hei haloo! Mieshän treffailee kolmea naista samaan aikaan! Ymmärrän, että tämä kuuluu formaattiin, mutta sairas asetelma joka tapauksessa. Mies treffailee kolmea, mutta nainen toimii epäreilusti jos hänellä on olemassa myös plan B.

[/quote]

Mielestäni tähän mennessä ohjelma ja Markus on ollut Eevalle se plan B, eikä Australiaan lähtö. Ja tämän on taas sitten Markuskin pannut merkille.

[/quote]

... Markus pani sen merkille ja piti Eevaa hyvin järkevänä tyttönä ja arvosti päätöstä. Sitten yhtäkkiä lentolipun saaminen tekikin Eevasta epäluotettavan ja -uskottavan. Eeva olisi voinut sanoa saman Markukselle: "Etkös sä aluksi olisi kovasti halunnut minut mukaasi, ja nyt kun hyväksyin tarjotun mahdollisuuden eli lentolipun, et enää haluakaan."

[/quote]

Markus halusi säilyttää kasvonsa tuossa ensin mainitussa tilanteessa, toisessa juttu meni hänestä jo liian pitkälle ja oli tainnut kiinnostus Eevaankin jo väljähtää.

Vierailija
462/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 18:59"]

"Jos hän itse kuitenkin antaa sata prosenttia itsestään niin ei se oo reilua että toinen jahkailee"
Hei haloo! Mieshän treffailee kolmea naista samaan aikaan! Ymmärrän, että tämä kuuluu formaattiin, mutta sairas asetelma joka tapauksessa. Mies treffailee kolmea, mutta nainen toimii epäreilusti jos hänellä on olemassa myös plan B.

[/quote]

Mielestäni tähän mennessä ohjelma ja Markus on ollut Eevalle se plan B, eikä Australiaan lähtö. Ja tämän on taas sitten Markuskin pannut merkille.

[/quote]

... Markus pani sen merkille ja piti Eevaa hyvin järkevänä tyttönä ja arvosti päätöstä. Sitten yhtäkkiä lentolipun saaminen tekikin Eevasta epäluotettavan ja -uskottavan. Eeva olisi voinut sanoa saman Markukselle: "Etkös sä aluksi olisi kovasti halunnut minut mukaasi, ja nyt kun hyväksyin tarjotun mahdollisuuden eli lentolipun, et enää haluakaan."

[/quote]Vähän epäreilua että Eevan ja Markuksen suhde kärsi kolhun, vaikka ilmeisesti se oli ohjelman tuotanto, joka muutti linjaansa (eli ensin eivät olisi kustantaneet lentolippua Australiasta ja nyt sitten olisivatkin kustantaneet).

:(

[/quote]

Eevalle kävi tuossa suorastaan köpelösti eli nolasi itsensä ihan suotta.

Eevahan oli jo ennen edellistä pudotusta sanonut, että hänellä on esteitä eikä voi jatkaa, mutta siitä huolimatta Markus valitsi hänet jatkoon. Se oli tietysti Eevalle merkki siitä, että Markus on hänestä tosissaan kiinnostunut, enemmän kuin ehkä arvasikaan. Lopussa käy kuitenkin niin, että Eeva joutuu oikein vakuuttelemaan luotettavuuttan (M: Entäs jos taas muutat mieltäsi. E: En muuta) , mutta siitä huolimatta saa kenkää. Varsinainen mahalasku. 

Ennen tuota lentolippuepisodia vaikutti siltä, että näiden kahden välille olisi voinut kehittyä jälkeenpäin vaikka mitä, mutta nyt tuntuu siltä, että se oli sitten lopullisesti tässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että Matti on Henrin kaveri muttei Markuksen. Tai siis eihän ne tuossa hirveesti oo näyttäny juttelevan, mutta voisin kuvitella että Matti ei ois hirveen lämpimissä väleissä nimenomaan Henrin kanssa... Vaikka aika hataralle pohjalle tän arvelun perustan, ihan niihin muutamiin klippeihin vaan missä Henri on pyöritelly silmiään ja kiusotellu Mattia, ja Matin reaktioihin. Mutta ehkä se on ottanu ne jutut hyvässä hengessä. Jotenki ehkä silti vaikee kuvitella että oisivat sydänystäviä, ne tuntuu niin erilaisilta. Matti vaikuttaa ihmiseltä joka tuskin hirveesti tykkää juoruta, ja Henristä tulee fiilis että puhuu kyllä pahaa selän takana. Vaikka voinhan toki olla ihan väärässäkin, tää on vaan se kuva mikä itelle on välittyny.

Tuosta että miksi joku haluais ulkomaalaisen miehen, pakko kommentoida että mulla ainakin ulkkis sen takia että niin vaan sattu käymään. Ja itellä ei oo hirveesti kokemusta suomalaisista miehistä niin jotenki tää on hirveen normaalia mulle ja nykyään tuntuis melkein oudolta seurustella suomenkielisen ihmisen kanssa, vaikka alunperin en tarkotuksella ulkomaalaista ettinytkään. Kaipa se omalla tavallaan ois kiva. Mutta puhutaan molemmat englantia aika sujuvasti niin yleensä kommunikointi kyllä pelaa. Oon kyllä samaa mieltä myös tuosta että on kiva kun toisella on erilainen tausta. Se tuo väriä elämään. (Aina ei ihan mutkatonta, mutta toisaalta mikä suhde ois täysin mutkaton.)

Vierailija
464/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Markus halusi säilyttää kasvonsa tuossa ensin mainitussa tilanteessa, toisessa juttu meni hänestä jo liian pitkälle ja oli tainnut kiinnostus Eevaankin jo väljähtää.

[/quote]Niin taisi väljähtää kun siinä välissä oli pussailutreffit Ann-Marien kanssa :(

Vierailija
465/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Eevan olla kiva nyt Australiasta käsin seurata noita jaksoja Areenasta ja tätä keskustelua täältä?

Vierailija
466/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko Henrin tosi reikäiset farkut kirjeidenantamisvaiheessa? En pysty mitenkään kuvittelemaan Sarin kaltaista kauhean pedantin ja siistin oloista ihmistä tuollaisen ihme resupekan seuraan...

Vierailija
467/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:53"]

Polttaakohan kukaan näistä tupakkaa? Amerikkalaiset miehet ei pidä tupakoivista naisista. Jotenkin veikkaisin että Eeva polttaa. Muut vaikutti raikkailta !

[/quote]Eeva on kätilö, joten tuskin polttaa.

Läski-Nina ja Koiranuittaja-Nina vaikuttavat sellaisilta wt-naisilta jotka todennäköisesti polttavat.

Vierailija
468/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 02:02"]

Polttaakohan kukaan näistä tupakkaa? Amerikkalaiset miehet ei pidä tupakoivista naisista. Jotenkin veikkaisin että Eeva polttaa. Muut vaikutti raikkailta !

Läski-Nina ja Koiranuittaja-Nina vaikuttavat sellaisilta wt-naisilta jotka todennäköisesti polttavat.

[/quote]Tuuliakin näyttää vähän polttajalta :(

Vierailija
469/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää kun toi Henri pussailee kaikkia kolmea peräjälkeen. Onkohan viittä minuuttiakaan väliä, kun taas uutta suulle.

Vierailija
470/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 19:40"]

Taitaa Eevan olla kiva nyt Australiasta käsin seurata noita jaksoja Areenasta ja tätä keskustelua täältä?

[/quote]

Tosin emme tiedä, onko hän Australiassa vai jossain ihan muualla.

Vierailija
471/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, kun Matti aiemmassa jaksossa sanoi jostain tytöstä että hän ei ollut "yhtä seikkailunhaluinen" kuin Matti itse? Vaikka mies tuntuu olevan kaikkea muuta! Pikemminkin vois kuvitella, että Matti hämmentyisi jo ulkovessassa. Puhumattakaan siitä, kun päätyisi suhteeseen ihan oikean naisen kanssa jolla olis omat toiveet ja mielipiteet....

Vierailija
472/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 05:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 04:24"]

Jos kadulla tulisi minua vastaan joka päivä kymmenittäin Hannan näköisiä pitkiä naisia, niin johan siinä tulis alemmuuskompleksi. :D Olen muutenkin itsekriittinen ulkonäköäni kohtaan. Yksi kaverini on kyllä ollut mallina, hän on pitkä venäläisperäinen kaunotar. Hänen seurassaan olen pystynyt olemaan vertailematta ulkonäköämme. Mutta jos tuollaisia naisia parveilisi tosiaan koko ajan kaduilla, niin huh! En tiedä missä te oikein asutte, jos noin on. :D Olen myös käynyt Milanossa ja vaikka olin varautunut malleihin joka paikassa, niin ihan tavallista tallaajaa siellä pelkästään näkyi.

[/quote]

Mene mihin tahansa lukioon, niin näet kymmenittäin samanlaisia nuoria pitkiä nättejä tyttöjä kuin Hanna. Itse olen lukiolaistytön äiti ja niitä nättejä tyttöjä parveilee myös meillä kotona lähes joka päivä. Nuori on kaunis. Ja nykynuoret ovat kauniimpia ja tyylikkäämpiä kuin me aikanamme. Taidat itse olla aika nuori, jos saat alemmuuskompleksin jonkun muun ulkonäöstä. Minusta keski-ikäisenä äitinä on kiva liikkua kauniiden nuorten kanssa, kun päät kääntyvät... :)

[/quote]

Voi myös olla, että jossain vaiheessa iän myötä oma perspektiivi muuttuu niin että kaikki nuoret naiset alkavat näyttää (yhtä) kauniilta, koska ovat nuoria ja terveitä ja "elinvoimaisia".

[/quote]

Voi myös olla niin, että jos itse on elänyt hieman vaatimattomamman näköisten seurassa, niin Hannakin kaltainen normityttö alkaa näyttää maailmanluokan kaunottarelta. :o)

[/quote]

Veikkaan kyllä että miehet olis aika innoissaan jos Hanna olisi se keksivertonainen. Silloinhan osa populaatiosta olisi vielä paremmannäköistä ja häntä vaatimattoman näköiset vähemmistöä.

[/quote]

Niin. Nythän oli siis puhe nykypäivän keskiverto 2-kymppisistä tytöistä, joista suuri osa on nättejä, pitkiä tyyliniekkoja. Ei mistään "keskivertonaisesta", joihin tietenkin lasketaan mukaan kaikki naiset - nuoret, keski-ikäiset ja vanhat. Ei kannata nyt tarkoitushakuisesti sekoittaa asioita kuitenkaan. :)

[/quote]

Kyllä minunkin mielestäni Hanna on paljon keskivertoa kauniimpi. 

Ja sitten. Eivät ihmiset voi olla nyt paljon kauniimpia kuin joku vuosikymmen sitten. Suurimmalla osalla on suomalaiset vanhemmat eli samat geenit kuin aikaisemmillakin sukupolvilla. Tietty ravinto ja liikunta ym. itsestä huolehtiminen hieman vaikuttaa ulkonäköön, mutta noissa suhteissa ihmisten käyttäytyminen ei ole viime vuosikymmeninä muuttunut niin paljon parempaan suuntaan, vaan ehkäpä esim. ravinnon suhteen toisaalta huonompaankin, samoin liikunnan määrä on joidenkin osalta laskenut. Ihmisten keskipituus nousee hiljalleen, mutta ei sekään ole kuin muutaman sentin suurempi kuin joitakin vuosikymmeniä sitten. 

Asia joka voi vaikuttaa siihen, että nuoret naiset näyttävät nyt kauniimmilta kuin aikaisemmin on se, että nuoret ehkä pukeutuvat nyt kauniimmin ja naisellisemmin, mitä auttaa se, että muoti on nyt kaunista ja naisellista. Toista oli esim. 80-luvulla, jolloin maailmanluokan kaunotarkin ;9 hukkui olkatoppauksiin ja ylisuuriin vaatteisiin. 

Vierailija
473/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa höhlän idean... Mutta koska olemme täällä jo monen keskusteluketjun puitteissa puineet tätä ohjelmaa, niin minua kiinnostaisi kysellä teidän muiden kirjoittelijoiden ikää, niin tietäisi kuinka laaja ikähaarukka täällä on. Ajattelin että tää kysely olis helpointa toteuttaa niin, että laitan tähän alle neljä viestiä eli neljä ikäkategoriaa, joista sitten omaanne peukutatte. Pyydän nätisti, että mikäli olet pelkkä lukija muttet kirjoittelija, niin jättäisit peukuttamatta. Kiitos! :)

Vierailija
474/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuta jos olet 24v. tai alle.

Vierailija
475/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuta jos olet 25-30v.

Vierailija
476/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuta jos olet 31-39v.

Vierailija
477/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuta jos olet 40v. tai yli.

Vierailija
478/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 06:19"]

[/quote]

No onpa kumma, minä opiskelen yliopistossa eikä sielläkään ole näitä pitkiä mallikaunottaria. Olenko minä sitä ikäluokkaa, joka on lyhyempää ja "vaatimattomampaa" ainesta, mutta heti perässämme tulee pitkien kaunottarien ikäpolvi. :D Taitaa olla niin, että olet ylpeä äiti ja se on hieno juttu, mutta saatat katsoa vaaleanpunaisten lasien läpi. Lisäksi teet yleistyksiä. Kun katsotaan Love Connectionin naisia, niin Hanna on selkeä poikkeus eli näyttää mallilta. Mutta suurin osa suomalaisista nuorista naisista näyttää söpöiltä ja näteiltä ja ovat keskimittaisia/lyhyitä kuten Ann-Marie, Enni, Tuulia, Aino jne.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Suurin osa teinitytöistä ei suinkaan ole mitään keskimittaisia/lyhyitä, vaan 175 cm on ihan normipituus teinitytöillä tänä päivänä. Aino on yli kolmikymppinen ja kuuluu jo ihan eri sukupolveen, samoin nuo muutkin ovat lähellä kolmeakymmentä, eivät mitään lukiotyttöjä enää. Lisäksi voisin sanoa, ettei tällaiseen tosi-TV-ohjelmaan pääsääntöisesti osallistu ne, jotka välttelevät sitä tulevaa ammattiuraa haittaavaa huonoa julkisuutta. Voi myös olla, että aika moni näistä pitkistä näteistä nykytytöistä on jo varattu, eikä tarvetta poikaystävän etsimiselle TV-ohjelmista ole. ;) Nämä ohjelman tytöt ovat seikkailijoita, joiden tulevaisuutta ei hömppäjulkisuus ilmeisesti haittaa...

[/quote]

Olet kyllä väärässä. Kakskymppisten suomalaisten tyttöjen keskipituus jää alle 170 cm.

Vierailija
479/603 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedänkin kuka yllätysvieras tuli Henriä tapaamaan.

Se on Nuutti. Sanokaa mun sanoneen :-)

Vierailija
480/603 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 02:02"]

[/quote]

Voisko ton vastenmielisen nimittelyn lopettaa. Kiitos etukäteen.

Ketju on lukittu.