Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Connection 9

Vierailija
13.12.2013 |

No mitäpä mieltä??

Nyt näkyy! 

Kommentit (603)

Vierailija
381/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 06:19"]

[/quote]

No onpa kumma, minä opiskelen yliopistossa eikä sielläkään ole näitä pitkiä mallikaunottaria. Olenko minä sitä ikäluokkaa, joka on lyhyempää ja "vaatimattomampaa" ainesta, mutta heti perässämme tulee pitkien kaunottarien ikäpolvi. :D Taitaa olla niin, että olet ylpeä äiti ja se on hieno juttu, mutta saatat katsoa vaaleanpunaisten lasien läpi. Lisäksi teet yleistyksiä. Kun katsotaan Love Connectionin naisia, niin Hanna on selkeä poikkeus eli näyttää mallilta. Mutta suurin osa suomalaisista nuorista naisista näyttää söpöiltä ja näteiltä ja ovat keskimittaisia/lyhyitä kuten Ann-Marie, Enni, Tuulia, Aino jne.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Suurin osa teinitytöistä ei suinkaan ole mitään keskimittaisia/lyhyitä, vaan 175 cm on ihan normipituus teinitytöillä tänä päivänä. Aino on yli kolmikymppinen ja kuuluu jo ihan eri sukupolveen, samoin nuo muutkin ovat lähellä kolmeakymmentä, eivät mitään lukiotyttöjä enää. Lisäksi voisin sanoa, ettei tällaiseen tosi-TV-ohjelmaan pääsääntöisesti osallistu ne, jotka välttelevät sitä tulevaa ammattiuraa haittaavaa huonoa julkisuutta. Voi myös olla, että aika moni näistä pitkistä näteistä nykytytöistä on jo varattu, eikä tarvetta poikaystävän etsimiselle TV-ohjelmista ole. ;) Nämä ohjelman tytöt ovat seikkailijoita, joiden tulevaisuutta ei hömppäjulkisuus ilmeisesti haittaa...

[/quote]

Olet kyllä väärässä. Kakskymppisten suomalaisten tyttöjen keskipituus jää alle 170 cm.

[/quote]

Kannattaisi varmaan opetella ymmärtämään lukemaansa.

"Normipituus" ei tarkoita "keskipituutta", kuten yrität väittää. Vaan "normi" on synonyymi normaalille.

Suomalaisten tyttöjen keskipituus on kasvanut huimasti viime vuosikymmeninä ja on nyt 169 cm. Suomalaiset tytöt ovat 3. pisimpiä koko maailmassa. Vain hollantilaiset ja ruotsalaiset tytöt ovat suomalaisia pitempiä.

Kun 169 cm on keskipituus, niin on ihan selvää, että "175 cm on ihan normipituus teinitytöillä tänä päivänä", koska niitä lyhyitäkin tyttöjä löytyy. Itsekin tunnen monia 175 cm ja sitä pitempiäkin tyttöjä.

"Normipituuden" synonyymi on siis "normaali pituus", ei "keskipituus". ;o)

Kiitos selvennyksestä. Tosiaan normipituus on normaali pituus. En itse käytä tuota termiä ollenkaan, enkä ajatellut sen tarkemmin. Olen itsekin nuorten naisten ympäröimä, mutta niissä ei ole yhtään yli 170 cm pitkää, vaikka ihan suomalaisia ovat kaikki. Pituus määräytyy hyvin paljon geneettisesti, ehkä esim. suvussasi on paljon pitkiä ihmisiä. 

[/quote]

Vierailija
382/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kiinnostus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:41"]

Miten te voitte pitää Tuuliaa pyöreänä? Hänhän on normaalipainoinen ja kaunis nainen!! Uskoisin, että miehet pitää normaalivartaloisista naisista.

[/quote]

Näinhän asia minunkin mielestä on, mutta kun kaikki nykynuoret ovat hoikkia ja 180-senttisiä kaunottaria niin eihän silloin normaalipainoinen voi olla muuta kuin ruma läski.

[/quote]

Mun mieheni pitää Tuuliaa tosi kauniina ja puoleensavetävänä. Tuulia on normaalin näköinen nainen, sellainen josta 'normaali' mieskin pitää. Hannahan on kaunispiirteinen, mutta voi olla että tavalliset miehet pitävät sellaisia naisia jonkin verran pelottavina. Se että Matti ja Tuulia kikattelevat ja nauravat voi pitää hyvänä merkkinä, ovatkohan jo jossain määrin ihastuneita? Itse ainakin kikattelen jos olen ihastunut :).

Vierailija
384/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää vääntäminen pituudesta yms. ei lopu niin pitää vissiin tämäkin ketju unohtaa perjantaihin saakka...! Oikeesti ketä kiinnostaa? Mun mielestä sekä Hanna että Ann-Marie ovat kauniita omalla tavallaan. Ihmisten maut vaihtelevat, mitään absoluuttista totuutta tähän asiaan ei ole.

Vierailija
385/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:38"]

Jos tää vääntäminen pituudesta yms. ei lopu niin pitää vissiin tämäkin ketju unohtaa perjantaihin saakka...! Oikeesti ketä kiinnostaa? Mun mielestä sekä Hanna että Ann-Marie ovat kauniita omalla tavallaan. Ihmisten maut vaihtelevat, mitään absoluuttista totuutta tähän asiaan ei ole.

[/quote]

Just näin!! 

Mua jotenkin säälittää Henri... Olisi se parempiakin naisia voinut löytää. Sari on kylmä kun mikä (onkohan hän edes ollut koskaan pidemmässä suhteessa? jotenkin antaa vaikean kuvan itsestään), nuori Niina on liian nuori ja kiinni opinnoissaan ja pojissaan, vanhempi Nina on epäluotettava, tai ainakin tuntuu siltä!! Olisi luullut että tuon ikäiseen mieheen olisivat ottaneet yhteyttä toisenlaisetkin naiset, vähän kypsemmät ja joilla olisi jo aikuiset lapset. Tai sitten ottivat, mutta heitä ei valittu...

Vierailija
386/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jo silloin kun Matti katsoi esittelyvideoita, niin Tuulia oli se josta kiinnostui kaikista eniten. Matin vanhemmat valitsivat ykköseksi Ennin, mutta Matti ei itse vaikuttanut olevan kovinkaan kiinnostunut. Tällänen mielikuva mulle jäi silloin. 

Vierailija
387/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:15"]

Minusta jo silloin kun Matti katsoi esittelyvideoita, niin Tuulia oli se josta kiinnostui kaikista eniten. Matin vanhemmat valitsivat ykköseksi Ennin, mutta Matti ei itse vaikuttanut olevan kovinkaan kiinnostunut. Tällänen mielikuva mulle jäi silloin. 

[/quote]

Niin minullekin.

Vierailija
388/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:38"]Jos tää vääntäminen pituudesta yms. ei lopu niin pitää vissiin tämäkin ketju unohtaa perjantaihin saakka...! Oikeesti ketä kiinnostaa? Mun mielestä sekä Hanna että Ann-Marie ovat kauniita omalla tavallaan. Ihmisten maut vaihtelevat, mitään absoluuttista totuutta tähän asiaan ei ole.

[/quote]

Juu uutta jaksoa odotellessa. Jospa riittäisi keskustelunaiheita edes pariksi päiväksi jostain muusta kuin tyttöjen ulkonäöstä.

Vierailija
389/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kysyt ketä kiinnsotaa. No ihan selvästi niitä jotka kirjoittavat aiheesta ja vielä vastaavat kommentteihin. Mua ei kyllä kiinnosta, ei keski- eikä normipituus.

Vierailija
390/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:12"]

[/quote]

Just näin!! 

Mua jotenkin säälittää Henri... Olisi se parempiakin naisia voinut löytää. Sari on kylmä kun mikä (onkohan hän edes ollut koskaan pidemmässä suhteessa? jotenkin antaa vaikean kuvan itsestään), nuori Niina on liian nuori ja kiinni opinnoissaan ja pojissaan, vanhempi Nina on epäluotettava, tai ainakin tuntuu siltä!! Olisi luullut että tuon ikäiseen mieheen olisivat ottaneet yhteyttä toisenlaisetkin naiset, vähän kypsemmät ja joilla olisi jo aikuiset lapset. Tai sitten ottivat, mutta heitä ei valittu...

[/quote]

Muakin vähän säälitti Henri uusimman jakson perusteella :) Vaikka muuten olenkin pitänyt häntä ällönä liikoine pusutteluineen. Nyt tuli vaikutelma, että Henri kenties katuu valintojaan ja sanoi sen melko suoraan. Siis että mainitsi, miten tekee aina huonoja päätöksiä naisten suhteen. Oliko hänellä sitten alunperinkin tarkoituksena ottaa ohjelma vain kesähuvina, niin kuin nyt tuntuu käyneen, vai johtuuko siitä, että lähti alusta asti ihme linjalle suuteluineen ja sitten kävi näin... Valitsi "väärät naiset" heti alussa ja tajusi sen melko pian.

Mä toivon, että vanhempi Nina ei ole se, joka ilmestyy yllättäen ensi jaksossa, vaan että se olisi just Hannele tai joku muu alun naisista. Tai sitten se joku, joka ei päässyt osallistumaan. Se toisi kivaa säpinää!

Vierailija
391/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 01:51"]

[/quote]

Niin just, oikein yrittävät etsiä yt-äitejä, koska heillä on jotain mitä miehellä ei:p Kukapa sitä haluaisi että jälkikasvu on omaa?

[/quote]

Tämä ei ole ihan yksinkertainen asia. Jotkut tietävät, etteivät koskaan tule saamaan omia biologisia lapsia ja jotkut oivaltavat sen muuten vain, ettei vanhemmaksi tuleminen ole vaivatonta tai helppoa. Se, että voi nähdä lapsen kasvavan antaa iloa ja tarkoistusta elämään ilman biologista sidettäkin. Sitä paitsi, jotkut aikuiset eivät koskaan kykene vanhemmiksi, vaikka biologisia lapsia saisivatkin ja jotkut pettyvät muuten vain, kun eivät onnistukaan adoptiovanhempina.

Tunteitaan ei pysty pakottamaan, mutta kun näkee hyvinvoivan lapsen, voi ajatella että hänellä on ollut lähellään lämmin ja välittävä aikuinen. Sen takia en ollenkaan ihmettele Matin kiinnostusta Tuulian tytärtä kohtaan, sillä tietyissä piireissä elää vahvana sanonta "hedelmistään puu tunnetaan".

Vierailija
392/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:15"]

[/quote]

Niin minullekin.

[/quote]

Tuulia oli esittelyvideoiden tytöistä hauskimman näköinen ja jäi Matin mieleen myös siitäkin, kun hän sottasi valkoisen hamosensa kahvipöydässä. En ole toistaiseksi nähnyt Mattia yhtä innoissaan kuin siitä "wet sex" virityksestä, mikä syntyi kun Tuulia yritti puhdistaa järvessä tunikansa tahroja. Siitä on varmaan riittänyt useammankin märän päiväunen aihetta loman ajaksi :)

Vierailija
393/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:38"]Jos tää vääntäminen pituudesta yms. ei lopu niin pitää vissiin tämäkin ketju unohtaa perjantaihin saakka...! Oikeesti ketä kiinnostaa? Mun mielestä sekä Hanna että Ann-Marie ovat kauniita omalla tavallaan. Ihmisten maut vaihtelevat, mitään absoluuttista totuutta tähän asiaan ei ole.

[/quote]

Juu uutta jaksoa odotellessa. Jospa riittäisi keskustelunaiheita edes pariksi päiväksi jostain muusta kuin tyttöjen ulkonäöstä.

[/quote]

Iso osa keskustelusta lienee provoilua, mutta ehkä myös harmistumista siitä, kun oma suosikki putosi. Jäi se "Wau"-efekti kokematta, kun joku pesee hiuksensa, riisuu lasinsa ja meikkaa itsensä kauniiksi ihan vain rakkauden voimasta.

Vierailija
394/603 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen puoli on se, että kuvitellaan että naisen tarvitsee olla vähintäänkin mallinnäköinen (ja kokoinen), että kelpaa Amerikkaan miniäksi.

Vierailija
395/603 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannalla on iso nenä ja pienet aivot.

Vierailija
396/603 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan söpöä, eikä se Markuskaan mikään ihmemies ole. Saattavat olla reaalimaailmassa aika erilaisia. ( Tämä on lisäys edelliseen. )

Vierailija
397/603 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus vaikuttaa oikein ihanteelliselta mieheltä, ainoa mikä hiukan huolestuttaa hänessä on persous viinalle.

Vierailija
398/603 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

Mä oon ihan varma, että Henri ja Henrin kaveri Scott käy kommentoimassa tuolla LC:n fb-sivuilla saadakseen yhteden meihin av-mammoihin! Varmasti ovat käyneet täälläkin tutkimassa sivuja tuon Nuutti-ketjun ansiosta, mutta ihan ei ymmärrys riitä keskusteluun. Oon ihan varma, että Henrin kaverikin yrittää sanakirjan avulla tulkata näitä viestejä täältä!

[/quote]

Joo, kyllä ne varmaan haluaa tutustua läskimahaisiin av-mammoihin ja koko ohjelmaan osallistuminen on ideoitu vain sillä, että Henri nappaisi itselleen ihanan av -mamman, aah!

[/quote]

Melkein nappaskin jo. Henkallahan oli tyttöjen joukossa ainakin yksi av-mamma :)

[/quote]

Voisiko joku selventää mitä tuo "av-mamma" tarkoittaa?

Vierailija
399/603 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 00:48"]

Markus vaikuttaa oikein ihanteelliselta mieheltä, ainoa mikä hiukan huolestuttaa hänessä on persous viinalle.

[/quote]Kerrottiinko jossain, missä oloissa se jalka oikeasti katkesi?

Vierailija
400/603 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:59"]

Mä oon ihan varma, että Henri ja Henrin kaveri Scott käy kommentoimassa tuolla LC:n fb-sivuilla saadakseen yhteden meihin av-mammoihin! Varmasti ovat käyneet täälläkin tutkimassa sivuja tuon Nuutti-ketjun ansiosta, mutta ihan ei ymmärrys riitä keskusteluun. Oon ihan varma, että Henrin kaverikin yrittää sanakirjan avulla tulkata näitä viestejä täältä!

[/quote]

Joo, kyllä ne varmaan haluaa tutustua läskimahaisiin av-mammoihin ja koko ohjelmaan osallistuminen on ideoitu vain sillä, että Henri nappaisi itselleen ihanan av -mamman, aah!

[/quote]

Melkein nappaskin jo. Henkallahan oli tyttöjen joukossa ainakin yksi av-mamma :)

[/quote]

Voisiko joku selventää mitä tuo "av-mamma" tarkoittaa?

[/quote]

Av = aihe vapaa, eli tämä palsta

Ketju on lukittu.